Tvillingtråd

Heisann... Får melde meg inn jeg også etter ett lite sjokk på ultralyden her om dagen;) termin i september med
To jenter.... Skal tilbake neste uke for å se om de er eneggende,noe jordmor
Mente❤️❤️ mange tanker om dagen.... Men vi gleder oss,dette er veldig stort!!!
 
I dag var jeg hos legen, og til min store skuffelse ble det 50% sykemelding og ikke 100%
Er så sliten om dagen, men jeg får bare holde ut en måned til!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Heisann... Får melde meg inn jeg også etter ett lite sjokk på ultralyden her om dagen;) termin i september med
To jenter.... Skal tilbake neste uke for å se om de er eneggende,noe jordmor
Mente❤️❤️ mange tanker om dagen.... Men vi gleder oss,dette er veldig stort!!!
Velkommen! Og så hyggelig!
 
Takk for svar om kynnere allesammen. Etter at de roet seg noen dager er de nå tilbake og noen av de er vonde. I tillegg er formen litt dårlig om dagen. Lite energi. Så idag kryper jeg lutrygga til korset og ber legen om sykemelding:oops:Jeg har også begynt å legge godt på meg. 6-7 kilo til nå....

Vogna står klar i kjelleren:) Fikk kjøpe den kjempebillig av broren til en kamerat. Vi har masse rosa klær, tepper, poser osv fra storesøster, så prøver å holde meg i skinnet med shoppingen der, menvi har ingenting lyseblått heldigvis;)
Jeg har bare kjøpt noe klær. Vi trenger alt... Så vi må nok kjøpe litt til...
Har gått opp ca 8 kg. Har fått stor mage allerede og lurer på hvor stor den kan bli :) Er nå uke 21. Som tiden flyr! Bare 16 uker igjen til termin uke 37! Hjelp!
 
I dag var jeg hos legen, og til min store skuffelse ble det 50% sykemelding og ikke 100%
Er så sliten om dagen, men jeg får bare holde ut en måned til!


Sent from my iPhone using BV Forum
Huff, det var dumt! Ta kontakt med legen igjen om du fortsetter å være så sliten.
God bedring!
 
I morgen er det tid for min første kontroll på sykehuset. 22 uker


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg får vel skrive en liste over ting jeg lurer på! Er 22 uker. Min første kontroll etter ordinær ul, første på sykehuset. Hatt en kontroll tidligere. Virker som dere andre har fått mye tettere oppfølging fra tidligere i svangerskapet


Sent from my iPhone using BV Forum
Blir samme med meg;) har ikkje hatt annet enn OUL, og skal på første kontroll etter den nå på mandag(22+3 da) :)

Ellers har jeg lagt på meg hele 10kg til nå:p men det skal vel være litt sånn;)
 
Når har dere andre tvillingmødre termin? Jeg har termin 11.august! Og kommer nok til å gå helt til slutten, med mindre de velger å komme ut før :) Vet jo at noen planlegger igangsetting tidligere
 
Når har dere andre tvillingmødre termin? Jeg har termin 11.august! Og kommer nok til å gå helt til slutten, med mindre de velger å komme ut før :) Vet jo at noen planlegger igangsetting tidligere
Har termin 11.august jeg også Reinbue:) så artig;) men legen sa sist at jeg muligens blir satt igang 2-3uker før termin, fordi jeg hadde styrtfødsel med min første! Greit at de har litt kontroll på dem denne gangen da..så vi ikke risikerer hjemmefødsler:p
 
Jeg har termin 22 august men blir rekna som fullgåått36-37 .
Jeg har handla det meste:)
Mangler seng og stellebord.
Fantastisk følelse å Være halvveis:)
Hvor i landet kommer folk fra?
Bømlo her, så fødested blir Haugesund:)
 
Har termin 11.august jeg også Reinbue:) så artig;) men legen sa sist at jeg muligens blir satt igang 2-3uker før termin, fordi jeg hadde styrtfødsel med min første! Greit at de har litt kontroll på dem denne gangen da..så vi ikke risikerer hjemmefødsler:p
Da må jeg spørre hvor rask fødsel du hadde sist? Mine fødsler har gått rask de og, i tillegg til at den ene er født 4 uker før termin. Jeg nevnte dette for legen på sykehuset, men hun sa at så lenge jeg dro med en gang jeg begynte å kjenne noe så kom det til å gå fint :) Sist har fødsel vart 4 timer fra start til slutt. Da har det gått maks 1 t fra jeg har kommet på sykehuset til barnet har vært ute. Men det defineres kanskje ikke som styrtfødsel?
 
Når har dere andre tvillingmødre termin? Jeg har termin 11.august! Og kommer nok til å gå helt til slutten, med mindre de velger å komme ut før :) Vet jo at noen planlegger igangsetting tidligere


Jeg har termin 17. August, men her blir man satt igang ved 38 uker. Jeg håper de velger å komme ut et par dager før, så jeg slipper å bli satt igang:)
 
Jeg har termin 22 august men blir rekna som fullgåått36-37 .
Jeg har handla det meste:)
Mangler seng og stellebord.
Fantastisk følelse å Være halvveis:)
Hvor i landet kommer folk fra?
Bømlo her, så fødested blir Haugesund:)
Jeg tror jeg kommer til å gå helt til termin jeg faktisk !HAha... og uffameg!
Her har vi handla vogn og stelleveske, det er det eneste! Må se å få satt i gang med det siste rommer, sånn at vi har en plass å sette seng og stellebord og alt vi trenger
 
Jeg har termin 22 august men blir rekna som fullgåått36-37 .
Jeg har handla det meste:)
Mangler seng og stellebord.
Fantastisk følelse å Være halvveis:)
Hvor i landet kommer folk fra?
Bømlo her, så fødested blir Haugesund:)
Glemte helt å svare på spørsmålet :p
Jeg bor i Åmot, og skal føde i Drammen
 
Da må jeg spørre hvor rask fødsel du hadde sist? Mine fødsler har gått rask de og, i tillegg til at den ene er født 4 uker før termin. Jeg nevnte dette for legen på sykehuset, men hun sa at så lenge jeg dro med en gang jeg begynte å kjenne noe så kom det til å gå fint :) Sist har fødsel vart 4 timer fra start til slutt. Da har det gått maks 1 t fra jeg har kommet på sykehuset til barnet har vært ute. Men det defineres kanskje ikke som styrtfødsel?
Jeg fikk pressrier etter 50min, og holdt dem igjen til jeg var kommet på sykehuset (var på hyttetur, så måtte ta ferge og ble hentet av ambulanse:p). Så gikk til sammen 1,5t fra riene startet til hun var ute;) fikk i hvert fall beskjed fra fødselslege at hun helst ville at jeg var på sykehuset når det hele starter..og det kjenner jeg er helt greit;)
 
Har termin 11.august jeg også Reinbue:) så artig;) men legen sa sist at jeg muligens blir satt igang 2-3uker før termin, fordi jeg hadde styrtfødsel med min første! Greit at de har litt kontroll på dem denne gangen da..så vi ikke risikerer hjemmefødsler:p
Jeg har termin 15. aug. Det virker ikke som at det er ønske om å sette i gang før etter uke 38, men at det er avhengig av barna. Jeg tror også jeg går hele veien: de to første ble begge født 13 dager over tiden...
Jeg har også hatt to raske fødsler, så jeg er litt bekymret med å rekke frem. Med siste fødsel tok det 40 min fra 3 cm åpning til hun lå i armene min. Tre timer var det det tok med første jente fra 3 cm til hun var født.
 
Back
Topp