Tvillinger :)

Vil bare tipse alle kommende tvillingforeldre! Bli medlem i tvillingforeldreforeningen (halv pris medlemsavgift ut året eller noe sånt) for å få rabattkoder. Du får en laaang liste med rabattkoder av ulik kvalitet (noen er feks kun ved kjøp av to like ting, kun kjøp i butikk, kun ordinære varer etc). Men jeg har testet ut rabattkoden for mimmis.no og den er bare geniaaal! Funker på alle varer på nett, også de som allerede er på salg! Og du får alltid 10-30% (avhengig av hva du kjøper for)! Har brukt det nå for å kjøpe bilstol og bæresele, og bare et av kjøpene var nok til å tjene inn medlemsavgiften for resten av året! :) Ps: Dette er ikke noe reklame eller noe, bare meg som ligger syk i senga og har fått opp øynene for netthandel hehe :p :hilarious: Og så er det jo også rabatt om du f.eks. skal på tvillingforberedende kurs, noe jeg vil på :)

Ja de er geniale de rabbat kodene! Vi har meldt oss på tvillingforberedende kurs i oktober, kansje vi sees der ;p
 
Vi venter eneggede tvillinggutter[emoji170] Vi blir veldig godt fulgt opp på sykehuset med ul 1-2 ganger i uka da de deler morkake og den ene ikke får like mye næring og har mye mindre fostervann enn den andre. Jeg er 18+6 nå, og har fått beskjed om at jeg ikke får jobbe mer enn ca 2 uker til[emoji15]
 
Vi venter eneggede tvillinggutter[emoji170] Vi blir veldig godt fulgt opp på sykehuset med ul 1-2 ganger i uka da de deler morkake og den ene ikke får like mye næring og har mye mindre fostervann enn den andre. Jeg er 18+6 nå, og har fått beskjed om at jeg ikke får jobbe mer enn ca 2 uker til[emoji15]
Så godt dei tar vare på deg[emoji173] men kjedelig å ikkje jobbe om du føler deg frisk nokk til det [emoji53] men då har du godt tid til å kose med magen og gjøre alt klart til dine 2 små kjem [emoji16] er sjølv sykmeldt 100. Så veit hvordan det er å gå heime heile tida! [emoji53]
 
Vi venter eneggede tvillinggutter[emoji170] Vi blir veldig godt fulgt opp på sykehuset med ul 1-2 ganger i uka da de deler morkake og den ene ikke får like mye næring og har mye mindre fostervann enn den andre. Jeg er 18+6 nå, og har fått beskjed om at jeg ikke får jobbe mer enn ca 2 uker til[emoji15]

Så bra at du også blir godt ivaretatt! [emoji173]️ Jeg venter eneggede jenter:) er 19+6 idag:) Mine deler også morkake, men vokser jevnt inntil videre! Jeg er 100% sykemeldt og kommer til å være det resten av svangerskapet!
 
Så godt dei tar vare på deg[emoji173] men kjedelig å ikkje jobbe om du føler deg frisk nokk til det [emoji53] men då har du godt tid til å kose med magen og gjøre alt klart til dine 2 små kjem [emoji16] er sjølv sykmeldt 100. Så veit hvordan det er å gå heime heile tida! [emoji53]

Veldig glad for at vi får så god oppfølging, er litt betryggende i en situasjon med mye bekymring for de to små i magen[emoji173] Kjedelig å måtte gå hjemme, men så lenge det er til det beste for de små, så er det det viktigste[emoji6]
 
Så bra at du også blir godt ivaretatt! [emoji173]️ Jeg venter eneggede jenter:) er 19+6 idag:) Mine deler også morkake, men vokser jevnt inntil videre! Jeg er 100% sykemeldt og kommer til å være det resten av svangerskapet!

Veldig godt å få så god oppfølging ja[emoji4] Så bra at dine små jenter vokser jevnt og fint, får håpe det holder seg sånn resten av svangerskapet da[emoji4]
 
Hvilken vogn går dere For?
Jeg vil ha en vogn der jeg kan ha barna vendt mot meg når jeg ska over til sittedel. Og svingbare hjul fremme. Så da har jeg funnet emmaljunga double viking 735 og bugaboo donkey twin. Har sett på begge vognene i butikk og tror jeg heller mot bugaboo da denne blir mindre når den legges sammen. Men det er dyre vogner, tror det blir 1500-1600kr.
 
Jeg vil ha en vogn der jeg kan ha barna vendt mot meg når jeg ska over til sittedel. Og svingbare hjul fremme. Så da har jeg funnet emmaljunga double viking 735 og bugaboo donkey twin. Har sett på begge vognene i butikk og tror jeg heller mot bugaboo da denne blir mindre når den legges sammen. Men det er dyre vogner, tror det blir 1500-1600kr.
Kjøpte bugaboo idag [emoji23] så deilig å få de t gjort [emoji6] så mye lettere å trille en emmaljunga ! Bagen er noen cm lenger og sitte delen er bein[emoji23] noe den faktisk ikkje er hos emmaljunga! Veldig fornøgd med emmaljungaen til største mann[emoji16]
 
Kjøpte bugaboo idag [emoji23] så deilig å få de t gjort [emoji6] så mye lettere å trille en emmaljunga ! Bagen er noen cm lenger og sitte delen er bein[emoji23] noe den faktisk ikkje er hos emmaljunga! Veldig fornøgd med emmaljungaen til største mann[emoji16]
Så kjekt :) Blir nok den på meg også.Er nok ikkje lenge til vi også kjøper vogna, godt med det som er gjort :)
 
Veldig godt ja [emoji4] man veit jo aldri kva som skjer i svangerskapet plutselig e man sengeliggende eller fødsel for den del [emoji53]
Helt sant! Derfor er jeg glad jeg har sett vognene jeg vurderte i butikk, så kan jeg jo sende noen andre til å kjøpe den dersom jeg plutselig må bli liggende hjemme...
Har du handlet inn noe annet?
 
Helt sant! Derfor er jeg glad jeg har sett vognene jeg vurderte i butikk, så kan jeg jo sende noen andre til å kjøpe den dersom jeg plutselig må bli liggende hjemme...
Har du handlet inn noe annet?
Bare en base til bilsete etter storebrore ! Så Manger eit sete til ! Babycall bestilte eg på tilbud ! Ellers så låner eg vippestol og slikt av søstra mi[emoji16] så mangler hovedsakelig lekegrind , seng/senger og tripptrapp. Vertfall så eg kjem på no [emoji4] må gå igjennom klea eg har liggande ! Men trur eg kjem til å få litt kle [emoji4] ogaå skal eg prøve meg på å sy tvilling nest [emoji6]
 
Back
Topp