Min har også blitt større i løpet av den siste ukaEr 18 uker idag
Var hos jordmor idag, og hun sa at livmoren min var på størrelse med en baby i magen i uke 24[emoji23] Så ikke rart magen har begynt å vise [emoji1]
Wow! Så stilig da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min har også blitt større i løpet av den siste ukaEr 18 uker idag
Var hos jordmor idag, og hun sa at livmoren min var på størrelse med en baby i magen i uke 24[emoji23] Så ikke rart magen har begynt å vise [emoji1]
Wow! Så stilig daLeste et sted at det er vanlig at tvillingmagen i uke 30 er like stor som vanlig i uke 40!
Har lege/jordmor forresten sagt noe om svabgerskapspenger/sykemelding ved tvillinggraviditet? Min sa noe om at jeg må/skal/bør (husker ikke formuleringa, men det fremstod ikke som et valg) være 100% ute av jobb senest uke 28.
Forstår godt at dere er i sjokkVi er i sjokk! Veit ikkje hvordan vi skal få ting til å gå opp! Synst det var nokk med 2 tette og no vært det 3 [emoji1] hadde håpt å bruke alt om igjen. Men no må vi vel på utstyr shopping i store mengder [emoji23] men men blir jo dobbel glede og tenk kor kjekt alle 3 kjem til å få det om noen år [emoji4]
Tok tid før det sank inn her også, men har vendt meg til tanken nå. Vi har ikke barn fra tidligere. Går nok kjempe fint med 3 tette ogsåAlt går vel når man må [emoji23]Forstår godt at dere er i sjokkTok tid før det sank inn her også, men har vendt meg til tanken nå. Vi har ikke barn fra tidligere. Går nok kjempe fint med 3 tette også
![]()
Ja det er helt santAlt går vel når man må [emoji23]
Men har det e fått noe meir oppfølging?

Så kjekt da [emoji4]Ja det er helt sant
Så langt har jeg ikke hatt noe mer oppfølging. Men det blir jo flere ultralyden senere i svangerskapet når det er tvillinger. Skal på oul i morgen og får nok mer informasjon da om ultralyder/kontroller fremover.
Alt går vel når man må [emoji23]
Men har det e fått noe meir oppfølging?
Så bra dere for tett oppfølging [emoji4] hvilken sjukehus eg får spørre?Vi får veldig tett oppfølging! Men er nok kansje fordi de er eneggede og deler morkake. Vi skal på ultralyder annenhver uke frem til uke 30, så ultralyd hver uke fra uke 30Veldig god oppfølging fra sykehuset her iallefall!
Så bra dere for tett oppfølging [emoji4] hvilken sjukehus eg får spørre?
Ho som tok ul va ikkje heilt sikkert på om det va en eller toegga. Siden eg va komt "så" langt! E vertfall 2 fostersekker!
Vi får oppfølging fra stavanger universitetssykehusNei det må sjekkes før uke 12, om de ska få et klart svar på om det e en eller to egga
Våre ligge også i to fostersekker
men deler ytre fosterhinne!

Bor du også i Stavangerområdet da?!![]()
Vi venter en gutt og ei jente![]()
Vi venter en gutt og ei jente![]()
Gratulerer!Vi venter en gutt og ei jente![]()
Gratulerer[emoji7] Kjekt med en av hver!!
Hurra for en av hver! Blir enormt koselig![]()
Tusen takk! Er så utrolig lettet etter å ha vert på oul og alt sto bra til med begge. Har vert en lange vei til hvor vi er nå. Er så takknemlig.Gratulerer!![]()
Så fantastisk, gratulerer så mye [emoji177]Vi venter en gutt og ei jente[emoji813]blue[emoji813]pink
Tusen takkSå fantastisk, gratulerer så mye [emoji177]

Og så er det jo også rabatt om du f.eks. skal på tvillingforberedende kurs, noe jeg vil på