Tvillinger :)

Ja er gøy det! [emoji1] De kom 14. februar, og jeg har termin 16 febr. Selvom de nok kommer i januar:) Kan arve mye av dem også, de har jo mhe dobbelt opp[emoji1]

Haha sykt! Men de kommer nok kanskje før det da ;) Ja det er jo kjempegreit!

Fikk hun en eller toeggede?
 
Hei! Har dere fått henvisning til gynekolog? Har time om ca en uke, er visstnok vanlig når det er tvillinger. Men legen kunne ikke si meg så mye om hva man gjorde der :p er det UL det går i eller? Noen som vet?
 
Hei! Har dere fått henvisning til gynekolog? Har time om ca en uke, er visstnok vanlig når det er tvillinger. Men legen kunne ikke si meg så mye om hva man gjorde der :p er det UL det går i eller? Noen som vet?

Jeg har ikke fått henvisning til gynekolog. Skal kun på sykehuset annenhver uke, hos jordmor og lege for ultralyd!
 
Jeg har meldt meg på oktoberkurset[emoji1] Tenker det kan være greit å få den informasjonen !

Deler ett bilde med mine to på ultralyd idag, den ene litt mer sjenert enn den andre! [emoji23]
 
Last edited:
Å så koselige bilder! Jeg venter spent på oul.
Jeg har meldt meg på oktoberkurset[emoji1] Tenker det kan være greit å få den informasjonen man kan! [emoji23][emoji1]
a7043ad9f28cc768ac2a9c9216272380.jpg


Deler ett bilde med mine to på ultralyd idag, den ene litt mer sjenert enn den andre! [emoji23]
 
Jeg har meldt meg på oktoberkurset[emoji1] Tenker det kan være greit å få den informasjonen man kan! [emoji23][emoji1]
a7043ad9f28cc768ac2a9c9216272380.jpg


Deler ett bilde med mine to på ultralyd idag, den ene litt mer sjenert enn den andre! [emoji23]
Åå herlige bilder! Var på mandag, nå må jeg vente i 5 uker til neste gang.. gleder meg til å vite kjønn!
 
Tiden går nok fort!![emoji1] Jeg synes ukene flyr avgårde! men dere får ikke ekstra oppfølging fra sykehuset når det er to? mulig det er litt forskjell på oppfølgingen av en og toeggede.
 
Jeg var uke 13 da jeg var hos gynekologen nå, hun blir den jeg går til i stedet for legen (men jeg kunne gå til legen i tillegg og), for hun kan med tvillinger. Neste time hun satt meg opp var uke 18 (oul). Men hun tar UL ved hver kontroll sier hun pga det er tvillinger. Og tror det blir oftere kontroller senere i svangerskapet. Har ikke kontaktet noe jordmor enda.
 
Back
Topp