Ja er gøy det! [emoji1] De kom 14. februar, og jeg har termin 16 febr. Selvom de nok kommer i januarKan arve mye av dem også, de har jo mhe dobbelt opp[emoji1]
Haha sykt! Men de kommer nok kanskje før det da
Fikk hun en eller toeggede?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er gøy det! [emoji1] De kom 14. februar, og jeg har termin 16 febr. Selvom de nok kommer i januarKan arve mye av dem også, de har jo mhe dobbelt opp[emoji1]
Haha sykt! Men de kommer nok kanskje før det daJa det er jo kjempegreit!
Fikk hun en eller toeggede?
Hei! Har dere fått henvisning til gynekolog? Har time om ca en uke, er visstnok vanlig når det er tvillinger. Men legen kunne ikke si meg så mye om hva man gjorde derer det UL det går i eller? Noen som vet?
Jeg har ikke fått henvisning til gynekolog. Skal kun på sykehuset annenhver uke, hos jordmor og lege for ultralyd!
Kjenner dere noe bevegelser i magen? [emoji1][emoji1348][emoji1348]
Nei bare luft foreløpig tror jegprøver av og til å ligge helt stille og kjenne etter men er nok litt for tidlig
bare uke 12. Du da?
Jeg kjenner ikke noe enda. Gleder meg sånn til å begynne å kjenne bevegelsene deres. Og så gleder jeg meg enormt mye til oul, men det er jo iver 4 uker til...Kjenner dere noe bevegelser i magen? [emoji1][emoji1348][emoji1348]
Ja jeg har lyst til det, har ikke nevnt det for mannen enda, men regner med han også vil.Skal dere melde dere på kurs med tvillingforeningen? Har hørt mye bra om disse kursene![]()
Skal dere melde dere på kurs med tvillingforeningen? Har hørt mye bra om disse kursene![]()
Jeg har meldt meg på oktoberkurset[emoji1] Tenker det kan være greit å få den informasjonen man kan! [emoji23][emoji1]![]()
Deler ett bilde med mine to på ultralyd idag, den ene litt mer sjenert enn den andre! [emoji23]
Åå herlige bilder! Var på mandag, nå må jeg vente i 5 uker til neste gang.. gleder meg til å vite kjønn!Jeg har meldt meg på oktoberkurset[emoji1] Tenker det kan være greit å få den informasjonen man kan! [emoji23][emoji1]![]()
Deler ett bilde med mine to på ultralyd idag, den ene litt mer sjenert enn den andre! [emoji23]