Tvillinger :)

Eg og tenkte at det blir veldig mykje lege skal eg gå kvar veke til lege [emoji23] så vil heller ha ei som faktisk kan svangerskap og man kan spør om ting[emoji4]
Må jo innom legen for å ta blodprøve men mykje heller jordmor. Skal prøve å ti e hos ho neste veke siden eg egentlig ikkje sku begynne hos jordmor før veke 24!

Ja har plutselig mindre enn 16 uker igjen

Lurt! :) Jeg tok glukosebelastning idag? Noen av dere andre som skal ta det eller har tatt?

Det er godt å gå det overstått iallefall, for det var ikke noe gøy.
 
Hvordan er magene deres nå? Begynner de å vise godt? [emoji1] Min har vokst mye den siste uken! Så nå er det skikkelig gravid mage...
 
Her føles eg begge e ganske like men mykje våken [emoji23] er bare uke 21+4 men veldig mykje vil. Nesten vondt til tider ! Det verste er tv1 som ligg og sparker nedover i underlivet e veldig ubehagelig ! Men veldig betryggende å kjenne masse liv [emoji2]
 
Like etter jeg postet forrige post så startet så klart deres første store boksekamp! Haha! De skulle vel motbevise meg. Nå har mannen fått kjenne på en skikkelig guttekamp i ca en time ! :hilarious: Tok jo heelt av og de holder på ennå! Herlig!
 
Like etter jeg postet forrige post så startet så klart deres første store boksekamp! Haha! De skulle vel motbevise meg. Nå har mannen fått kjenne på en skikkelig guttekamp i ca en time ! :hilarious: Tok jo heelt av og de holder på ennå! Herlig!
E jo ganske koselig [emoji16] må alltid ligge å sjå på magen før eg legger meg og før eg står opp e så kjekt med bevegelser. Og klarer ikkje forstå at det er to sjølv om dei sparker i alle ender [emoji3]
Føler livmora mi e så langt oppe og ikkje mykje igjen å gå på [emoji44]
 
E jo ganske koselig [emoji16] må alltid ligge å sjå på magen før eg legger meg og før eg står opp e så kjekt med bevegelser. Og klarer ikkje forstå at det er to sjølv om dei sparker i alle ender [emoji3]
Føler livmora mi e så langt oppe og ikkje mykje igjen å gå på [emoji44]
Hehe ja det er ganske utrolig! Kan ikke se noe utenpå enda men det høres gøy ut :)
 
92d1e4519220ea25554f531584ce8d3b.jpg


Uke 22+5 [emoji1]
 
Back
Topp