Tvillinger :)

Jobber dere fortsatt 100% eller der dele helt/delvis sykemeldt?

Jeg er 40% sykemeldt, men merker at det også begynne å bli tungt. Jobber i barnehage som er en ganske aktiv jobb med lite rom for å ta små pauser når jeg trenger det. Skal på kontroll på fredag og må nok sykemeldes mer.

Jeg er 40% sykemeldt, men merker at det også begynne å bli tungt. Jobber i barnehage som er en ganske aktiv jobb med lite rom for å ta små pauser når jeg trenger det. Skal på kontroll på fredag og må nok sykemeldes mer.
Har vært 100% Sykmeldt i 2 mnd allerede[emoji44] eit bekken som ikkje liker seg! Og jobber som kokk så står heile dagen og mange tunge løft, og man er som oftast åleine [emoji17]
Sku gjerne jobba , men merker det e godt å ikkje gjøre det og virkelig travle nokk veker fordi om. Dei flyg forbi [emoji23]

Vi flytta inn i hus første sept så en del å gjøre her. Men bekken sier stopp en del ganger, men jo bli ferdig før dei kjem! Tviler på at vi får tid når dei har kommet heim [emoji23]

Er fullt sykemeldt:) Ingen snakk om å komma tilbake på jobb. Vondt bekken og dager som svinger veldig i formen. De på sykehuset sa at jeg bare skulle være hjemme å ruge nå! Så det gjør jeg [emoji23]

Har vært 100% Sykmeldt i 2 mnd allerede[emoji44] eit bekken som ikkje liker seg! Og jobber som kokk så står heile dagen og mange tunge løft, og man er som oftast åleine [emoji17]
Sku gjerne jobba , men merker det e godt å ikkje gjøre det og virkelig travle nokk veker fordi om. Dei flyg forbi [emoji23]

Vi flytta inn i hus første sept så en del å gjøre her. Men bekken sier stopp en del ganger, men jo bli ferdig før dei kjem! Tviler på at vi får tid når dei har kommet heim [emoji23]
Forstår godt du er 100% sykemeldt, vi må ta hensyn til hvor kroppen setter grensen. Godt ukene ikke blir for lange, det er det jeg er litt redd for om jeg blir 100% sykemeldt.

Ja vi må lytte til kroppen og de på sykehuset. Hvordan er dagene/ukene som 100% sykemeldt? Syns du de går sakte eller går det greit?

Jeg synes det går over all forventning! :) Føler ukene flyr avgårde, og synes egentlig det er veldig greit å gå hjemme:) Herlig å styre dagene selv, og bruke energien på det jeg har lyst til. Puttler hjemme å rydder, vasker litt å gjør "rede" klart! Går turer når energien er der og er med venner og familie:) Nyter stillheten før det hele starter [emoji23]

Hei[emoji4] Snik leser litt på tråden deres jeg[emoji85] Har ikke termin før i begynnelsen av mars, men veldig greit å lese litt om andre som venter tvillinger[emoji4] Begynner å innse at jeg må ta imot 100% sykemelding jeg også... Godt å lese at tiden flyr selvom man går hjemme[emoji6][emoji1360]

Jeg jobber 100% og har gjort det hele veien. Tror ikke jeg blir sykemeldt med det første heller, da jeg har veldig lite plager. Utrolig heldig der vet jeg! Men så har jeg også hovedsakelig kontorjobb noe som nok skåner meg mye! Eneste jeg ikke liker er alt stress/bekymringer jeg får av jobben, så hadde ikke hatt noe imot å komme meg noe bort fra jobb på et tidspunkt..

Vi venter eneggede tvillinggutter[emoji170] Vi blir veldig godt fulgt opp på sykehuset med ul 1-2 ganger i uka da de deler morkake og den ene ikke får like mye næring og har mye mindre fostervann enn den andre. Jeg er 18+6 nå, og har fått beskjed om at jeg ikke får jobbe mer enn ca 2 uker til[emoji15]

Hvordan går det med de små? Jeg så nå på terminlisten at vi har termin samme dag! Og ut fra brukernavnet ditt er vi like gamle ;p morsomt sammentreff når vi begge skal ha tvillinggutter også ;)

Vert på salg idag og [emoji23] kjøpt madrass , dyner og vognskinn [emoji4] pluss masse ull og en bilstol! Begynner å få ting på plass no! Handla litt på nett brukte prematur kle pluss andre ull kle [emoji4] greit å kjøpe brukt når man kan [emoji4]

Vert på salg idag og [emoji23] kjøpt madrass , dyner og vognskinn [emoji4] pluss masse ull og en bilstol! Begynner å få ting på plass no! Handla litt på nett brukte prematur kle pluss andre ull kle [emoji4] greit å kjøpe brukt når man kan [emoji4]

Hvor mye prematurklær har du kjøpt? Jeg har noe. men tenker at om de kommer for tidlig får vi låne på sykehuset, eller få noen i familien til å kjøpe inn:) Ull er gull sier de, så jeg har en del ull [emoji207]

Hvor mye prematurklær har du kjøpt? Jeg har noe. men tenker at om de kommer for tidlig får vi låne på sykehuset, eller få noen i familien til å kjøpe inn:) Ull er gull sier de, så jeg har en del ull [emoji207]
Kjøpte en pakke med litt på finn til 800kr[emoji4] over 14 plagg pluss eg fekk med en del i 50-56 var vertfall 6 bodyer i ull [emoji16] venter i spenning på posten [emoji23] tenkte eg egentlig sku kjøpe så eg hadde 2 sett til kvar i 44 Så sende ut besteforeldre pappaen om vi trengte meir eller mindre str. Og man får alltid på sjukehuset! Men er noe å kle ungene i det man vil [emoji4]

Elsker salg og hiver oss i bilen når det er! Må jo ha så mykje og blir dyrt til full pris! Lånte mykje til første mann så har ikkje så mykje liggande etter han [emoji53] og det vi lånte håpte eg å kunne låne no og! Men ho og venter liten så då må jo eg bare handle ![emoji16]

Elsker salg og hiver oss i bilen når det er! Må jo ha så mykje og blir dyrt til full pris! Lånte mykje til første mann så har ikkje så mykje liggande etter han [emoji53] og det vi lånte håpte eg å kunne låne no og! Men ho og venter liten så då må jo eg bare handle ![emoji16]

Ja, det blir fort veeeeldig dyrt, om en skal kjøpe alt nytt! Vi har arvet en del, kjøpt en del billig i Danmark (mye tilbud og salg, og billige barneklær der nede), men satser mest på å kjøpe på salg og arve, kjøpe billig av andre! Kommer iallefall ikke til å kjøpe merkeklær som lillelam osv til full pris.... da blir vi ruinerte!!

Ja, det blir fort veeeeldig dyrt, om en skal kjøpe alt nytt! Vi har arvet en del, kjøpt en del billig i Danmark (mye tilbud og salg, og billige barneklær der nede), men satser mest på å kjøpe på salg og arve, kjøpe billig av andre! Kommer iallefall ikke til å kjøpe merkeklær som lillelam osv til full pris.... da blir vi ruinerte!!
Alt av ull og merkeklær blir kjøpt på tilbud [emoji4] ofte e det faktisk gode tilbud så det blir samme pris som Cubus og hm synst eg!
Også har eg nett fått symaskin så håper å få sydd litt til dei kjem også [emoji16] bare eg får det til [emoji6]

Noen som har kjøpt stelleveske eller bestemt seg for hvilken dere vil ha? Usikker på hvis stor stelleveske som trengs til tvillinger..

Noen som har kjøpt stelleveske eller bestemt seg for hvilken dere vil ha? Usikker på hvis stor stelleveske som trengs til tvillinger..

Jeg har arvet en stellevesken som virket grei. Men i går fikk jeg anbefalt en stellesekk som virket veldig praktisk til tvillinger, med god plass, både til klær, flasker, og det en måtte trenge:) Så skal vurdere den!

Back
Topp