Ønskebarnjuni
Betatt av forumet
Jeg tok mitt bilde litt langt ifra og så klippet jeg det mindre. Da fikk jeg lagt det ut.Får ikkje lagt ut bilde [emoji53] kjempe fine mager [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok mitt bilde litt langt ifra og så klippet jeg det mindre. Da fikk jeg lagt det ut.Får ikkje lagt ut bilde [emoji53] kjempe fine mager [emoji6]
Takk din ogFiiiine magen
Har vært 100% Sykmeldt i 2 mnd allerede[emoji44] eit bekken som ikkje liker seg! Og jobber som kokk så står heile dagen og mange tunge løft, og man er som oftast åleine [emoji17]Jobber dere fortsatt 100% eller der dele helt/delvis sykemeldt?
Jeg er 40% sykemeldt, men merker at det også begynne å bli tungt. Jobber i barnehage som er en ganske aktiv jobb med lite rom for å ta små pauser når jeg trenger det. Skal på kontroll på fredag og må nok sykemeldes mer.
Jobber dere fortsatt 100% eller der dele helt/delvis sykemeldt?
Jeg er 40% sykemeldt, men merker at det også begynne å bli tungt. Jobber i barnehage som er en ganske aktiv jobb med lite rom for å ta små pauser når jeg trenger det. Skal på kontroll på fredag og må nok sykemeldes mer.
Forstår godt du er 100% sykemeldt, vi må ta hensyn til hvor kroppen setter grensen. Godt ukene ikke blir for lange, det er det jeg er litt redd for om jeg blir 100% sykemeldt.Har vært 100% Sykmeldt i 2 mnd allerede[emoji44] eit bekken som ikkje liker seg! Og jobber som kokk så står heile dagen og mange tunge løft, og man er som oftast åleine [emoji17]
Sku gjerne jobba , men merker det e godt å ikkje gjøre det og virkelig travle nokk veker fordi om. Dei flyg forbi [emoji23]
Vi flytta inn i hus første sept så en del å gjøre her. Men bekken sier stopp en del ganger, men jo bli ferdig før dei kjem! Tviler på at vi får tid når dei har kommet heim [emoji23]
Ja vi må lytte til kroppen og de på sykehuset. Hvordan er dagene/ukene som 100% sykemeldt? Syns du de går sakte eller går det greit?Er fullt sykemeldt Ingen snakk om å komma tilbake på jobb. Vondt bekken og dager som svinger veldig i formen. De på sykehuset sa at jeg bare skulle være hjemme å ruge nå! Så det gjør jeg [emoji23]
Ja vi må lytte til kroppen og de på sykehuset. Hvordan er dagene/ukene som 100% sykemeldt? Syns du de går sakte eller går det greit?
Jobber dere fortsatt 100% eller der dele helt/delvis sykemeldt?
Vi venter eneggede tvillinggutter[emoji170] Vi blir veldig godt fulgt opp på sykehuset med ul 1-2 ganger i uka da de deler morkake og den ene ikke får like mye næring og har mye mindre fostervann enn den andre. Jeg er 18+6 nå, og har fått beskjed om at jeg ikke får jobbe mer enn ca 2 uker til[emoji15]
Vert på salg idag og [emoji23] kjøpt madrass , dyner og vognskinn [emoji4] pluss masse ull og en bilstol! Begynner å få ting på plass no! Handla litt på nett brukte prematur kle pluss andre ull kle [emoji4] greit å kjøpe brukt når man kan [emoji4]
Kjøpte en pakke med litt på finn til 800kr[emoji4] over 14 plagg pluss eg fekk med en del i 50-56 var vertfall 6 bodyer i ull [emoji16] venter i spenning på posten [emoji23] tenkte eg egentlig sku kjøpe så eg hadde 2 sett til kvar i 44 Så sende ut besteforeldre pappaen om vi trengte meir eller mindre str. Og man får alltid på sjukehuset! Men er noe å kle ungene i det man vil [emoji4]Hvor mye prematurklær har du kjøpt? Jeg har noe. men tenker at om de kommer for tidlig får vi låne på sykehuset, eller få noen i familien til å kjøpe inn Ull er gull sier de, så jeg har en del ull [emoji207]
Elsker salg og hiver oss i bilen når det er! Må jo ha så mykje og blir dyrt til full pris! Lånte mykje til første mann så har ikkje så mykje liggande etter han [emoji53] og det vi lånte håpte eg å kunne låne no og! Men ho og venter liten så då må jo eg bare handle ![emoji16]
Alt av ull og merkeklær blir kjøpt på tilbud [emoji4] ofte e det faktisk gode tilbud så det blir samme pris som Cubus og hm synst eg!Ja, det blir fort veeeeldig dyrt, om en skal kjøpe alt nytt! Vi har arvet en del, kjøpt en del billig i Danmark (mye tilbud og salg, og billige barneklær der nede), men satser mest på å kjøpe på salg og arve, kjøpe billig av andre! Kommer iallefall ikke til å kjøpe merkeklær som lillelam osv til full pris.... da blir vi ruinerte!!
Bruker samme som til storebror! Sekken frå It kaos [emoji4] veldig fornøyd med den, veldig praktisk å kunne slenge den på ryggen og god plass [emoji6]Noen som har kjøpt stelleveske eller bestemt seg for hvilken dere vil ha? Usikker på hvis stor stelleveske som trengs til tvillinger..
Noen som har kjøpt stelleveske eller bestemt seg for hvilken dere vil ha? Usikker på hvis stor stelleveske som trengs til tvillinger..