AhaJeg var på TUL privat forrige svangerskap. I uke 9+0, da tok hun utvendig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AhaJeg var på TUL privat forrige svangerskap. I uke 9+0, da tok hun utvendig![]()
Så nydelig!Var på TUL i dag (7+1). Var en liten baby der med god hjerterytme![]()
Var på TUL i dag (7+1). Var en liten baby der med god hjerterytme![]()
Vis vedlegget 394471Vis vedlegget 394472Ikke bare-bare for en overaktiv hjerne å ha tilgang til ultralyd på jobb! Men her har det heldigvis skjedd ting på bare 5 dagerFørste bildet er 5+0, andre er 5+5. Håper at denne gangen vil det utvikle seg til en ekte, levende baby
![]()
Å der skal eg på fredag, da er eg 7 uker. Gleder meg så villt. Jo det kan jordmor gjøre. Eg blei henvist av lege og Fikk timen på helse Norge 10 min etterpå.Var på Tul idag, 6+4 tror jeg selv. Fikk se hjertet. Det var utvendig, ultralydjordmor bergen.
Hun sa at fastlegen måtte henvise meg til tidlig ultralyd som en nå får gratis. Kan ikke jordmor gjøre det? Noen som vet?
Åååå helt nydeligVar på TUL i dag (7+1). Var en liten baby der med god hjerterytme![]()
Fikk vite av fastlegen min i dag at alle kvinner etter nyttår får tilbud om TULSer dere har booket time til TUL, er det privat eller gjennom lege?
Hva koster det evnt?
Jeg måtte gå å tisse fordi blæren var for full til å se ordentligHvordan er dette med blære og innvendig ul? Burde man ha full blære eller?![]()
Hadde tisset 1,5-2 timer før timen og var ikke tissetrengt.Er henvist og håper veldig på ledig tid idag (de antydet at det kanskje ble) så tenkte jeg skulle være så forberedt som muligVi var på privat TUL nå i uke 8, men man får to offentlige UL, en mellom uke 11-13, og en mellom uke 19-21![]()
Åååå så nydeligEn liten spire med et hjerte som slotok med meg bestevenninna mi på «overraskelse». Sa jeg skulle ta sprøyte og om hun kunne bli med
Han regnet meg til 6+0 (med forbehold) så en uke tilbake. Ifølge el stemmer dette egentlig bra så kjipt å bli flyttet en HEL uke, men godt å se det var en liten bebis der (og ÉN).
Han sa også at morkaken lå slik til at jeg kunne oppleve blødning, men som ikke var farlig. Han lot dog henvisninga stå åpen så jeg kunne ringe direkte dit og få sjekket det på kort varsel
Veldig lettet nå!
Helt merkelig vakkert å se det lille hjerte slåÅååå så nydeligkjedelig og bli sotte bak ei veke men det e liv og ett bankende hjerte
![]()
han sa det slo sakte nå, men kom til å ta seg opp da det nettopp var begynt
nå får man glede seg til neste, i slutten av januar