TUL

Jeg syns det går så treigt mot TUL!! Skulle ønske det var mulig å dra i morgen! :hilarious:
Ja skulle så ønske at vi kunne fått sett bankende hjerter og en liten spire.

Ser dere har booket time til TUL, er det privat eller gjennom lege?

Hva koster det evnt?

Ser dere har booket time til TUL, er det privat eller gjennom lege?

Hva koster det evnt?
Privat. Eg betaler 1200kr hos ultralydjordmor i Bergen.

Sniker
Hjertet begynner å slå 5+5-6+0 ca, og hvis befruktning har skjedd litt senere eller egget har brukt tid på å feste seg vil man kunne bli satt tilbake
Sniker jeg og..
Men hjertet slår 21-22 dager etter befruktning. Nærmere 5+1 :)
Men man ser det gjerne ikke før ca 6+x uker på vei. Spesielt ikke om utstyret ikke er det nyeste.
5+5 til meg greide ikke offentlig gyn å finne noe (forrige svangerskap) først. Fant såVIDT noe fosteranlegg etterhvert

Har noen fått tidlig ul (uke 11-13) gjennom jordmor? Er vel et nytt tilbud men usikker på om det er komt i gang?

Har noen fått tidlig ul (uke 11-13) gjennom jordmor? Er vel et nytt tilbud men usikker på om det er komt i gang?
De har startet med dette på SUS i Stavanger, så skal til jordmor eller lege neste uke for å få henvisning. Tror dessverre ikke det er på plass alle steder i landet.

Bestilte TUL 22. des i dag, da er jeg 8+4. Hadde egentlig ikke tenkt å bestille, men tror jeg trenger et håndfast bevis på at det er sant at jeg er gravid før jul - og så har vi så mange tvillinger i familien at jeg ikke helt slår meg til ro før vi har sjekka det heller...

Back
Topp