Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så morsomt. Vi er tydeligvis helt likt i løpet! Skal også 21.desember, og er 8+2 daJeg har bestilt time 21. Desember, da er jeg 8+2![]()
Vi skal også 16. desember, og vil være ca 7+2! Blir spennendeSkal 16 desember akkurat 7 uker![]()
Så gøy!Så morsomt. Vi er tydeligvis helt likt i løpet! Skal også 21.desember, og er 8+2 da![]()
Ja det blir kjempe spennendeVi skal også 16. desember, og vil være ca 7+2! Blir spennende![]()
EnigJeg syns det går så treigt mot TUL!! Skulle ønske det var mulig å dra i morgen!![]()
Ja skulle så ønske at vi kunne fått sett bankende hjerter og en liten spire.Jeg syns det går så treigt mot TUL!! Skulle ønske det var mulig å dra i morgen!![]()
JaaaaJa skulle så ønske at vi kunne fått sett bankende hjerter og en liten spire.

Privat. Eg betaler 1200kr hos ultralydjordmor i Bergen.Ser dere har booket time til TUL, er det privat eller gjennom lege?
Hva koster det evnt?
Sniker jeg og..Sniker
Hjertet begynner å slå 5+5-6+0 ca, og hvis befruktning har skjedd litt senere eller egget har brukt tid på å feste seg vil man kunne bli satt tilbake
Nei, jeg har TUL før uke 8, deretter fosterdiagnostikk pga alder i uke 12-13. Jeg tenker be om henvisning til dette etter tul.Har noen fått tidlig ul (uke 11-13) gjennom jordmor? Er vel et nytt tilbud men usikker på om det er komt i gang?
De har startet med dette på SUS i Stavanger, så skal til jordmor eller lege neste uke for å få henvisning. Tror dessverre ikke det er på plass alle steder i landet.Har noen fått tidlig ul (uke 11-13) gjennom jordmor? Er vel et nytt tilbud men usikker på om det er komt i gang?