Minisjansen
Glad i forumet
22
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker! Ser egentlig ingenting nesten før tidligst uke 6! Ville ventet til uke 7Noen her som har blitt henvist til ul veldig tidlig? Jeg er 5+0 imorgen og mistenker at jeg blir henvist fortløpende. Vil de se noe? Eller vil det bare lage mer bekymring?
Vurderer om jeg skal be de vente, men samtidig ikke![]()
Har blitt henvist pga. tidligere MA og flere SA. Så er både veldig nervøs og bekymret.. pga. mitt siste møte med helsevesen (mange uheldige ting som skjedde), så søkte jordmor om at jeg skulle få ekstra tidlig UL. Søknaden har blitt innvilget, men jeg har fått time i mellomjula.. er da bortreist, så skal prøve å få flytta timen til uka før jul.Noen her som har blitt henvist til ul veldig tidlig? Jeg er 5+0 imorgen og mistenker at jeg blir henvist fortløpende. Vil de se noe? Eller vil det bare lage mer bekymring?

Ikke henvist, men tok ultralyd 6+2 med frøkna og da så vi hjerte slåNoen her som har blitt henvist til ul veldig tidlig? Jeg er 5+0 imorgen og mistenker at jeg blir henvist fortløpende. Vil de se noe? Eller vil det bare lage mer bekymring?
så skal ta 6+3 nå, så håper å se noe. Gjør det privat.SnikerNoen her som har blitt henvist til ul veldig tidlig? Jeg er 5+0 imorgen og mistenker at jeg blir henvist fortløpende. Vil de se noe? Eller vil det bare lage mer bekymring?

Har vært hos lege og jeg får ul med engangSniker
Hvis det ikke er grunn til det får man ul I uke 11-13 uansett h or tidlig de henviser![]()
Du må fortelle meg hvor mye du så. Skal selv på ultralyd når jeg er 6+3 og veldig spent på hva de kan seHar vært hos lege og jeg får ul med engang(er grunn for det
) var mer nyskjerrig på om de faktisk kam se noe så tidlig. Nå vil jeg være 6+2 ved ul
Hvor langt er du nå?Du må fortelle meg hvor mye du så. Skal selv på ultralyd når jeg er 6+3 og veldig spent på hva de kan se
Ikke sikkert jeg får time på sykehuset da, men verdt et forsøk.Nå er jeg 4+4 så et par uker igjen.Hvor langt er du nå?jeg skal dele
![]()
Mener du uke 9(8+1) eller uke 8(7+1)?Skal om en uke (13.12), når jeg er i uke 8 (8+1) Ønske fra både meg og klinikken som hjalp meg. Gleder meg! Det gjør det mer ekte, føler jeg