TUL

Wææ! Under 3 dager igjen til første ul :Heartred
Føler meg egentlig ikke veldig gravid annet enn bekkenet. Hverken kvalm eller kresen i matveien til nå! Å det håper jeg holder seg altså! Kjenner endel stikking og murring der nede, men krysser fingrene for at det er voksesmerter :-) gleder meg iallefall til å se en liten prikk på en skjerm :love7(forhåpentligvis!)

Fått TUL på sykehuset lillejulaften <3 Er 7+3 da. Vi har prøvd lenge og hatt utredning gjennom sykehuset, gått på letrozol og fikk beskjed om at da skulle jeg få TUL om/når jeg ble gravid for å sjekke om det kunne være flere enn en. Jeg håper veldig på tvillinger selv om jeg vet sjansen er liten, ønsker meg 4 barn og har 2 fra før, men vet ikke om jeg orker en ny prøveperiode. Så hadde vært veldig greit å få 2 for 1

Vi skal reise bort å være med familie i to uker over jul og nyttår. Vuderer å bestille ultralyd privat dagen før vi reiser, men er bare 5+3 da... er det noe poeng? Er det en sjanse for å se bankende hjerte da?

Vi skal reise bort å være med familie i to uker over jul og nyttår. Vuderer å bestille ultralyd privat dagen før vi reiser, men er bare 5+3 da... er det noe poeng? Er det en sjanse for å se bankende hjerte da?
Sniker
Det er en minimal sjanse for å se et hjerte, men mest sannsynlig har det ikke begynt å slå enda

Sniker
Det er en minimal sjanse for å se et hjerte, men mest sannsynlig har det ikke begynt å slå enda
Har googlet litt rundt nå, ja er kanskje det..er bare så fryktelig, uendelig lenge å vente til etter vi er hjemme igjen:wtf: jaja... blir kanskje en bedre opplevelse og verdt å vente til 7+4:)

Har googlet litt rundt nå, ja er kanskje det..er bare så fryktelig, uendelig lenge å vente til etter vi er hjemme igjen:wtf: jaja... blir kanskje en bedre opplevelse og verdt å vente til 7+4:)
Ja, det er veldig kjipt å betale for så å bli skuffet eller bekymret :bag:

Det anbefales å vente til etter 7+0, for sjansene for å se noe føre er mindre selbom alt kan være fint ❤️ mange som heller ikke utfører føre dette! Men har selv vært på flere tul rundt uke 7, og da er det en liten bamsemums, det er ganske koselig ❤️

Back
Topp