TUL

Var på Tul idag, 6+4 tror jeg selv. Fikk se hjertet. Det var utvendig, ultralydjordmor bergen.
Hun sa at fastlegen måtte henvise meg til tidlig ultralyd som en nå får gratis. Kan ikke jordmor gjøre det? Noen som vet?

Var på Tul idag, 6+4 tror jeg selv. Fikk se hjertet. Det var utvendig, ultralydjordmor bergen.
Hun sa at fastlegen måtte henvise meg til tidlig ultralyd som en nå får gratis. Kan ikke jordmor gjøre det? Noen som vet?
Å der skal eg på fredag, da er eg 7 uker. Gleder meg så villt. Jo det kan jordmor gjøre. Eg blei henvist av lege og Fikk timen på helse Norge 10 min etterpå.

Hvordan er dette med blære og innvendig ul? Burde man ha full blære eller? :p
Jeg måtte gå å tisse fordi blæren var for full til å se ordentlig :shy: Hadde tisset 1,5-2 timer før timen og var ikke tissetrengt.

Skal på UL i dag for å sjekke eggstokkene, fikk timen for lenge siden, så det har ingenting med graviditeten å gjøre :) . Spent om de ser noe som helst inni der. Er bare 4+4

En liten spire med et hjerte som slo❤️ tok med meg bestevenninna mi på «overraskelse». Sa jeg skulle ta sprøyte og om hun kunne bli med :p
Han regnet meg til 6+0 (med forbehold) så en uke tilbake. Ifølge el stemmer dette egentlig bra så kjipt å bli flyttet en HEL uke, men godt å se det var en liten bebis der (og ÉN).

Han sa også at morkaken lå slik til at jeg kunne oppleve blødning, men som ikke var farlig. Han lot dog henvisninga stå åpen så jeg kunne ringe direkte dit og få sjekket det på kort varsel❤️❤️
Veldig lettet nå!

Vedlegg

• 534D3CD2-369C-4677-A735-DFC7E2FAC01C.jpeg
    534D3CD2-369C-4677-A735-DFC7E2FAC01C.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 41
En liten spire med et hjerte som slo❤️ tok med meg bestevenninna mi på «overraskelse». Sa jeg skulle ta sprøyte og om hun kunne bli med :p
Han regnet meg til 6+0 (med forbehold) så en uke tilbake. Ifølge el stemmer dette egentlig bra så kjipt å bli flyttet en HEL uke, men godt å se det var en liten bebis der (og ÉN).

Han sa også at morkaken lå slik til at jeg kunne oppleve blødning, men som ikke var farlig. Han lot dog henvisninga stå åpen så jeg kunne ringe direkte dit og få sjekket det på kort varsel❤️❤️
Veldig lettet nå!
Åååå så nydelig ❤️ kjedelig og bli sotte bak ei veke men det e liv og ett bankende hjerte ❤️

Åååå så nydelig ❤️ kjedelig og bli sotte bak ei veke men det e liv og ett bankende hjerte ❤️
Helt merkelig vakkert å se det lille hjerte slå :Heartred han sa det slo sakte nå, men kom til å ta seg opp da det nettopp var begynt:love7 nå får man glede seg til neste, i slutten av januar ❤️

Back
Topp