TUL

Skal på TUL på onsdag for å få bekreftet at lille ligger der h*n skal. Er 4+1 eller 4+2 idag :Heartred

Jeg skal på TUL i morgen 6+5! Er så utrooooolig spent på om jeg får se et lite, bankende hjerte! Da får jeg vel kanskje fortelle det til mannen snart

Oi, så spennende at du har holdt det hemmelige for mannen din! Lykke til på tul, må gi oss en update på hvordan det gikk på både tul og dele nyheten❤️

Jeg skal på TUL i morgen 6+5! Er så utrooooolig spent på om jeg får se et lite, bankende hjerte! Da får jeg vel kanskje fortelle det til mannen snart
Spennende :) masse lykke til!

Men du, hvorfor har du ikke sagt noe til mannen? Sååå vanskelig å ikke si noe til noen syns jeg, hadde nok dødd om jeg ikke sa det til han :hilarious:

Må bare spørre, skal jo på TUL når jeg er 6+2, er det da sikkert å få høre hjertelyd eller burde man ta det litt senere?

Jeg var på TUL når jeg var 6+3 og fikk se hjerteblink :love017

Spennende å se at flere har starta med tul/ nærmer seg tul! Gleder meg veldig til torsdagskvelden nå!

Jeg har min første TUL i dag, er så spent! Noen som kan dele erfaringer? Jeg er sted mellom 7+5-8+2. Er så spent og nervøs at jeg klarer knapt å tenke på noe annet. :)

Kjempe fin tid for første tul ❤️ har hatt mine første tul I uke 7 i tidligere svangerskap og da er det en bamsemums;
Uke7.jpg
Til å ligne en bitteliten baby med armer og ben, og litt bevegelse når en kommer over 8 uker (8+3);
20200428_133929.jpg
Det tas også stortsett innvendig ul frem til uke 12, men varierer også veldig fra sted til sted! Masse lykke til ❤️❤️

Last edited:
Kjempe fin tid for første tul ❤️ har hatt mine første tul I uke 7 i tidligere svangerskap og da er det en bamsemums;
Vis vedlegget 395064
Til å ligne en bitteliten baby med armer og ben, og litt bevegelse når en kommer over 8 uker (8+3);

Det tas også stortsett innvendig ul frem til uke 12, men varierer også veldig fra sted til sted! Masse lykke til ❤️❤️
Åååh gleder meg ikke noe mindre nå! ❤️ Tusen takk for at du deler :love017

Har fått time til TUL 3/1, da er jeg 7+3. :happy:
Får lyst til å bestille en tidligere selv bare for å bekrefte at det er noe der. Men jeg skal til legen 7+2 og hadde håpet på å få en henvisning kjapt etter det, så føles teit ut å skulle bestille noe før det :arghh:

Back
Topp