Jeg er 5+2 i dag, og skal på torsdagEr 4+6 i dag, skal på tirsdagenn du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 5+2 i dag, og skal på torsdagEr 4+6 i dag, skal på tirsdagenn du?

Jeg var på Ultralyd I dag. Ble flyttet fra 6+4 til 7+0.
Så en liten en med hjerteslag.

Jeg skal på TUL i morgen 6+5! Er så utrooooolig spent på om jeg får se et lite, bankende hjerte! Da får jeg vel kanskje fortelle det til mannen snart
SpennendeJeg skal på TUL i morgen 6+5! Er så utrooooolig spent på om jeg får se et lite, bankende hjerte! Da får jeg vel kanskje fortelle det til mannen snart

Åå då godt å høre! Ja for føler det er litt derfor jeg vil på TUL for å høre hjerteslag og se at alt står bra tilJeg var på TUL når jeg var 6+3 og fikk se hjerteblink![]()

Jeg har min første TUL i dag, er så spent! Noen som kan dele erfaringer? Jeg er sted mellom 7+5-8+2. Er så spent og nervøs at jeg klarer knapt å tenke på noe annet.![]()

Åååh gleder meg ikke noe mindre nå!Kjempe fin tid for første tulhar hatt mine første tul I uke 7 i tidligere svangerskap og da er det en bamsemums;
Vis vedlegget 395064
Til å ligne en bitteliten baby med armer og ben, og litt bevegelse når en kommer over 8 uker (8+3);
Det tas også stortsett innvendig ul frem til uke 12, men varierer også veldig fra sted til sted! Masse lykke til![]()

Bare hyggelig! Gleder meg til update etter du har vært på tulÅååh gleder meg ikke noe mindre nå!Tusen takk for at du deler
![]()

Får lyst til å bestille en tidligere selv bare for å bekrefte at det er noe der. Men jeg skal til legen 7+2 og hadde håpet på å få en henvisning kjapt etter det, så føles teit ut å skulle bestille noe før detHar fått time til TUL 3/1, da er jeg 7+3.![]()