TUL

Vært på TUL i dag 7+4 fikk se en liten klump med et nydelig bankende hjerte så deilig Åse at det er liv inni der nå kan jeg hvertfall senke skuldrene litt neste TUL er 24/1 da er jeg over 12 uker
eg og skal 24/1 :happy: Gleder meg masse til å faktisk se nåke meir enn ein liten klump ❤️

Har avbestilt TUL den 4.januar, vil heller gjøre det når man kan se litt mere. Var hos legen i dag for å snakke om kosttilskudd og han satt meg opp på time 30.januar når jeg er 10 uker på vei for første svangerskapskontroll, og han sa at vi kunne se på ultralyd da, så da sparer vi litt penger der :Heartpink Så nå blir det nedtelling til 30.januar! Snart bare 1 mnd igjen!

Oi, så spennende at du har holdt det hemmelige for mannen din! Lykke til på tul, må gi oss en update på hvordan det gikk på både tul og dele nyheten❤️
Spennende :) masse lykke til!

Men du, hvorfor har du ikke sagt noe til mannen? Sååå vanskelig å ikke si noe til noen syns jeg, hadde nok dødd om jeg ikke sa det til han :hilarious:
Takk ❤️ Der var det er lite hjerte som slo! Nå må det bare fortsette og utvikle seg som det skal!
Nei altså, han mener vi er ferdig med barn og at det holder med ett, men har «innsett» at han må bli med på en til. Så jeg ville rett og slett være litt mer sikker før jeg ødela de neste 18 årene for ham ^^, han tok det som jeg tenkte - la seg stønnende på sofaen og lå og sukket i 10 minutter, før han tok en tur på butikken. Så var motivasjonen heldigvis noe høyere når han kom tilbake (veldig irriterende at jeg ikke får til emojiesene her, for denne meldingen skal altså være full av latter-smileys)

Tidlig UL idag, er muligens 6+1 - 6+3.. (ikke fått mens etter forrige MA) fikk se hjertet slo, men engster meg for tredje missed abortion :oops: (har sett hjertet begge gangene da også). Overtenker og synes hjertet ikke slo raskt :( krysser fingrene til kontroll om to uker…:Heartred
Jeg tenkte det samme da jeg var på UL i går, 6+4. Tenker at det slår akkurat nå i hvert fall, og så har jeg fått progesterontilskudd for å gjøre alt vi kan for at den fortsetter å utvikle seg (hadde en MA for 6 mnd siden, og blitt gravid igjen først nå). Hjertet slo sakte her også, men det gjør de visst i starten til de kommer skikkelig i gang, fikk jeg beskjed om. Enn så lenge er hjertet bare en vanlig muskel som øver seg på å slå, og har ikke noen annen funksjon enn det. Hååååper det går bra for oss begge ❤️

Jeg tenkte det samme da jeg var på UL i går, 6+4. Tenker at det slår akkurat nå i hvert fall, og så har jeg fått progesterontilskudd for å gjøre alt vi kan for at den fortsetter å utvikle seg (hadde en MA for 6 mnd siden, og blitt gravid igjen først nå). Hjertet slo sakte her også, men det gjør de visst i starten til de kommer skikkelig i gang, fikk jeg beskjed om. Enn så lenge er hjertet bare en vanlig muskel som øver seg på å slå, og har ikke noen annen funksjon enn det. Hååååper det går bra for oss begge ❤️
Krysser fingrene for oss❤️❤️

Håper alt er bra med lille i magen. Har vært tøff i trynet og ikke bestilt tul før nærmere uke 12 og det er ikke før i starten av februar. Så januar blir nok evig lang:wacky:Med forrige var jeg på tul i uke 8/9. Vi får se om jeg greier å vente sååå lenge:think005:knegg:

Back
Topp