Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
eg og skal 24/1Vært på TUL i dag 7+4 fikk se en liten klump med et nydelig bankende hjerte så deilig Åse at det er liv inni der nå kan jeg hvertfall senke skuldrene litt neste TUL er 24/1 da er jeg over 12 uker
Gleder meg masse til å faktisk se nåke meir enn ein liten klump
Så nå blir det nedtelling til 30.januar! Snart bare 1 mnd igjen!
Så vanvittig deilig det må væreVår lille venn er 8+0 og har et sterkt bankende hjerteFinner ikke ord akkurat nå
![]()

Det skal jeg også, men er bare 6+1 jeg da- då ser kanskje ikke så mye…Jeg skal på TUL i morgen. Er 8+1 da. Veldig spent![]()
Lykke tilDet skal jeg også, men er bare 6+1 jeg da- då ser kanskje ikke så mye…

Oi, så spennende at du har holdt det hemmelige for mannen din! Lykke til på tul, må gi oss en update på hvordan det gikk på både tul og dele nyheten![]()
TakkSpennendemasse lykke til!
Men du, hvorfor har du ikke sagt noe til mannen? Sååå vanskelig å ikke si noe til noen syns jeg, hadde nok dødd om jeg ikke sa det til han![]()
Jeg tenkte det samme da jeg var på UL i går, 6+4. Tenker at det slår akkurat nå i hvert fall, og så har jeg fått progesterontilskudd for å gjøre alt vi kan for at den fortsetter å utvikle seg (hadde en MA for 6 mnd siden, og blitt gravid igjen først nå). Hjertet slo sakte her også, men det gjør de visst i starten til de kommer skikkelig i gang, fikk jeg beskjed om. Enn så lenge er hjertet bare en vanlig muskel som øver seg på å slå, og har ikke noen annen funksjon enn det. Hååååper det går bra for oss beggeTidlig UL idag, er muligens 6+1 - 6+3.. (ikke fått mens etter forrige MA) fikk se hjertet slo, men engster meg for tredje missed abortion(har sett hjertet begge gangene da også). Overtenker og synes hjertet ikke slo raskt
krysser fingrene til kontroll om to uker…
![]()
Heier på deg!Jeg har fått time 2 januar, herregud som jeg gru/gleder med a dere
Gyn som ringte meg hadde ikke troa siden jeg har blødd mye men jeg selv har troen ihvertfall og det er deilig.
Krysser fingrene for ossJeg tenkte det samme da jeg var på UL i går, 6+4. Tenker at det slår akkurat nå i hvert fall, og så har jeg fått progesterontilskudd for å gjøre alt vi kan for at den fortsetter å utvikle seg (hadde en MA for 6 mnd siden, og blitt gravid igjen først nå). Hjertet slo sakte her også, men det gjør de visst i starten til de kommer skikkelig i gang, fikk jeg beskjed om. Enn så lenge er hjertet bare en vanlig muskel som øver seg på å slå, og har ikke noen annen funksjon enn det. Hååååper det går bra for oss begge![]()
Fikk se et hjerte som sloJeg skal på TUL i morgen. Er 8+1 da. Veldig spent![]()
ble satt til 8+0. Fikk beskjed om å ikke bekymre meg over abort da sannsynligheten nå var liten. Skulle prøve å nyte tiden fremover som gravid 
Med forrige var jeg på tul i uke 8/9. Vi får se om jeg greier å vente sååå lenge