Gratulerer, så deiligDa var vi til ultralyd i dagDet er en liten sak på 6mm med er bankende hjerte
estimert til 6+3, så enig med Preglife.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer, så deiligDa var vi til ultralyd i dagDet er en liten sak på 6mm med er bankende hjerte
Tusen takkGratulerer, så deiligkjente jeg ble litt ekstra spent på imorgen, da er jeg 6+1 og skal på ul
![]()
det var ganske deilig å se hjerteslag! Så spennende, hun sa at det var litt tidlig, men håper å se hjertelyd. Så skjønte det som at det var litt i grenseland på om man får sett eller ikke.
Tusen takkTusen takkdet var ganske deilig å se hjerteslag! Så spennende, hun sa at det var litt tidlig, men håper å se hjertelyd. Så skjønte det som at det var litt i grenseland på om man får sett eller ikke.
Masse lykke til i morgen, kjempe spennende![]()
Tusen takkja vet det er tidlig, men du hadde innvendig ikke sant?
Ok
Ja, hadde det. Tror man tar innvendig frem til uke 11 eller noe sånt.
Håper dere får sett for detOkmistenker at legen min bare ha utvendig, men blir uansett henvist til sykehuset
![]()

Da var vi til ultralyd i dagDet er en liten sak på 6mm med er bankende hjerte
Ja jeg håper ogsåHåper dere får sett for detspennende!Håper du sier i fra hvordan det har gått
![]()

Ååå heldiggriser. Tenker meg at den følelsen må være helt fantastisk. Gleder meg så enormt, at tårene triller bare eg tenker tanken.Da var vi til ultralyd i dagDet er en liten sak på 6mm med er bankende hjerte
Så kjedelig at hun ikke kunne se hjerte! Håper du får raskt time og får se er dunkende hjerteDa har jeg vært på ultralyd hos legen. Hun har såklart et utvendig apparat og så kun at det var en fosterhule og et fosteranlegg.
Men siden det er utvendig kunne hun ikke finne hjertelyd eller se noe mer.
Så jeg sitter igjen og er nesten mer bekymret enn når jeg kom. Legen mener jeg må stole på kroppen min.
Men, er henvist til sykehuset for innvendig ul ettersom jeg er så bekymret og hun ville vi skulle få høre hjertelyd
Mente jeg ville få time om en uke eller 2. Kjenner de kommer til å bli lange….

SnikerHvordan er dette led tidlig ultralyd? Man har krav på det nå rundt uke 12 ikke sant? Gjøres dette på sykehuset? Må legen sende henvisning?
lege må sende henvisning ja
Jeg var på TUL privat forrige svangerskap. I uke 9+0, da tok hun utvendig
Ja, hadde det. Tror man tar innvendig frem til uke 11 eller noe sånt.

Eg hadde 10470 i uke 5 Så da regner eg med min er ganske høy neste uke i uke 7 da eg skal på tidelig ul.Hei dere, har googlet litt rundt på amerikanske nettsider, der jeg leser at det finnes en sammenheng mellom hcg og hvor mye og hvor tidlig man kan se noe på tul. Veldig interessant!
Vis vedlegget 394294
![]()
Transvaginal sonography in the evaluation of normal early pregnancy: correlation with HCG level - PubMed
Transvaginal sonography (TVS) is the procedure of choice in evaluating the viability of embryos early in pregnancy. However, viability based on TVS can be assessed more accurately when the exact gestational age from the last menstrual period is known or when the findings are correlated with beta...pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
Det blir nok spennende, da kan du også vite med sikkerhet at du får hørt hjerteslagEg hadde 10470 i uke 5 Så da regner eg med min er ganske høy neste uke i uke 7 da eg skal på tidelig ul.