TUL

Da var vi til ultralyd i dag :) Det er en liten sak på 6mm med er bankende hjerte:Heartred estimert til 6+3, så enig med Preglife.
Gratulerer, så deilig ❤️ kjente jeg ble litt ekstra spent på imorgen, da er jeg 6+1 og skal på ul :-)

Gratulerer, så deilig ❤️ kjente jeg ble litt ekstra spent på imorgen, da er jeg 6+1 og skal på ul :)
Tusen takk :Heartred det var ganske deilig å se hjerteslag! Så spennende, hun sa at det var litt tidlig, men håper å se hjertelyd. Så skjønte det som at det var litt i grenseland på om man får sett eller ikke.
Masse lykke til i morgen, kjempe spennende:Heartred

Tusen takk :Heartred det var ganske deilig å se hjerteslag! Så spennende, hun sa at det var litt tidlig, men håper å se hjertelyd. Så skjønte det som at det var litt i grenseland på om man får sett eller ikke.
Masse lykke til i morgen, kjempe spennende:Heartred
Tusen takk❤️ ja vet det er tidlig, men du hadde innvendig ikke sant?

I dag har jeg booket TUL privat på lille julaften. Da er jeg ifølge menstermin 7+0, men tror egentlig det er sånn 6+5. Håper vi uansett får sett et bankende hjerte sånn at vi kan fortelle til familiene våre i julen ❤️

Da var vi til ultralyd i dag :) Det er en liten sak på 6mm med er bankende hjerte:Heartred estimert til 6+3, så enig med Preglife.

Så koselig! Gratulerer ❤️

Ååå heldiggriser. Tenker meg at den følelsen må være helt fantastisk. Gleder meg så enormt, at tårene triller bare eg tenker tanken.

Da har jeg vært på ultralyd hos legen. Hun har såklart et utvendig apparat og så kun at det var en fosterhule og et fosteranlegg.

Men siden det er utvendig kunne hun ikke finne hjertelyd eller se noe mer.

Så jeg sitter igjen og er nesten mer bekymret enn når jeg kom. Legen mener jeg må stole på kroppen min.

Men, er henvist til sykehuset for innvendig ul ettersom jeg er så bekymret og hun ville vi skulle få høre hjertelyd❤️
Mente jeg ville få time om en uke eller 2. Kjenner de kommer til å bli lange….

Hvordan er dette led tidlig ultralyd? Man har krav på det nå rundt uke 12 ikke sant? Gjøres dette på sykehuset? Må legen sende henvisning?

Da har jeg vært på ultralyd hos legen. Hun har såklart et utvendig apparat og så kun at det var en fosterhule og et fosteranlegg.

Men siden det er utvendig kunne hun ikke finne hjertelyd eller se noe mer.

Så jeg sitter igjen og er nesten mer bekymret enn når jeg kom. Legen mener jeg må stole på kroppen min.

Men, er henvist til sykehuset for innvendig ul ettersom jeg er så bekymret og hun ville vi skulle få høre hjertelyd❤️
Mente jeg ville få time om en uke eller 2. Kjenner de kommer til å bli lange….
Så kjedelig at hun ikke kunne se hjerte! Håper du får raskt time og får se er dunkende hjerte :Heartred

Her blir det ikke TUL før i forbindelse med NIPT test 10+5. føles uendelig lenge til!:rolleyes:
5+2 idag.

Hei dere, har googlet litt rundt på amerikanske nettsider, der jeg leser at det finnes en sammenheng mellom hcg og hvor mye og hvor tidlig man kan se noe på tul. Veldig interessant!

Screenshot_20221211-110151_Chrome.jpg

Hei dere, har googlet litt rundt på amerikanske nettsider, der jeg leser at det finnes en sammenheng mellom hcg og hvor mye og hvor tidlig man kan se noe på tul. Veldig interessant!

Vis vedlegget 394294

Eg hadde 10470 i uke 5 Så da regner eg med min er ganske høy neste uke i uke 7 da eg skal på tidelig ul.

• Liker
Reactions: Ma3
Back
Topp