ble en pm fra meg og til noenhehe, snakk om å være ivrige
![]()
Haha!! Her er det ikke verdt å kødde, avslørt blir man uansett..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ble en pm fra meg og til noenhehe, snakk om å være ivrige
![]()
Ja, hvis det ene innlegget om et så stort tap er oppdikta, er det sykt!!Ååå, så sint jeg blir, og denne personen følte jeg faktisk synd på i et av innleggene... Arg!
Ja, hvis det ene innlegget om et så stort tap er oppdikta, er det sykt!!
Sndte deg en pmHvilket???
Du er en knupp!Sndte deg en pm![]()
Vi er flere som har hatt mistanke, jeg har hatt det siden før jeg meldte meg inn her, men visste ikke helt hvordan en best skulle gripe an sakenGodt å se dere er våkne jenter
Dette er samme "trollet" som var inne hos oss, er derfor vi har lagt veeeeeeeldig merke til det. ikke at vi snoker sånn på dere egentlig, men vi vil jo passe på snuppene, å at alle skal ha det bra å ikke bli lurt.
Å Når vi da kjenner igjen ting som bare er LITT Endra på så ssier vi jo så klart ifra
Men nå vet dere hvordan vedkommende ter seg, IKKE Vanskelig å buste vedkommende igjen for å si det slik.
Goe klem til dere![]()
Tenker jeg og...Tror dessvärre inte trollet vårt är borta.. Bara bytt skepnad..
Nei...skal ikke se bort i fra at du har rett![]()
Bra dere passer påGodt å se dere er våkne jenter
Dette er samme "trollet" som var inne hos oss, er derfor vi har lagt veeeeeeeldig merke til det. ikke at vi snoker sånn på dere egentlig, men vi vil jo passe på snuppene, å at alle skal ha det bra å ikke bli lurt.
Å Når vi da kjenner igjen ting som bare er LITT Endra på så ssier vi jo så klart ifra
Men nå vet dere hvordan vedkommende ter seg, IKKE Vanskelig å buste vedkommende igjen for å si det slik.
Goe klem til dere![]()