Troll

Moderatorer kan avsløre evt dobbeltregistreringer og kan se hvem som er en og samme person. Dette burde være en jobb for moderatorene å løse. Ikke noe hyggelig å gå rundt å mistenkeliggjøre hverandre.



Det er ikke lett å vite. Det som er så dumt når ikke trolla blir avslørt fort er at man bruker så mye tid og energi på å svare de. Synes igrunn det var litt lite snilt å mistenkeliggjøre deg også. Gir deg gjerne en klem.(finner ingen "klemme smiley") Om du skulle føle deg mistenkeliggjort ved flere anledninger så vil jeg anbefale deg å selv ta kontakt med en moderator. Det er jo ikke noe hyggelig å oppleve.
Det er absolutt ikke lett å vite i det hele tatt, men bra hun ble tatt bort.. Det er veldig lite hyggelig at sånne folk valser rundt her :(

Folk skal få mene det de vil, jeg syns bare grunnlaget for mistanken var litt dårlig ;)
 
Det er absolutt ikke lett å vite i det hele tatt, men bra hun ble tatt bort.. Det er veldig lite hyggelig at sånne folk valser rundt her :(

Folk skal få mene det de vil, jeg syns bare grunnlaget for mistanken var litt dårlig ;)

Inget illa menat nu topprisen, jag tror inte du är ett troll! MEN Jag tycker egentligen inte grunnlaget för misstanken var dålig. Är faktiskt vanligt att troll är sin egna sladrevenn så dom ska framstå mer "äkta"... :)
 
Inget illa menat nu topprisen, jag tror inte du är ett troll! MEN Jag tycker egentligen inte grunnlaget för misstanken var dålig. Är faktiskt vanligt att troll är sin egna sladrevenn så dom ska framstå mer "äkta"... :)

Men topprisen er en gammel bruker.
 
Ikke alle her som vet hvor lenge brukerene har eksistert. Og det er klart en gjeng hormonelle kvinner blir i fyr og flamme over dette her :p Har jo ikke skjedd så mye inne på november-forumet.

Beklager hvis du følte deg mistenkeliggjort av meg topprisen, men når jeg hørte om trollet så kom jeg bare til å tenke på at du og trollet hadde masse kontakt. Vi var jo flere her inne som trodde dere kjente hverandre fra før av :)

Men er det ikke like greit å legge diskusjonen død da? Og heller nyte svangerskapene våre fremover? :)
 
Jeg klarer faktisk kun og syns synd på dette "trollet"! Uavhengig av hvem det er bak profilen eller hvorfor h*n gjør det. Ikke alle har det like greit, desværre :(
 
Jeg klarer faktisk kun og syns synd på dette "trollet"! Uavhengig av hvem det er bak profilen eller hvorfor h*n gjør det. Ikke alle har det like greit, desværre :(
Ja det er sant :(
 
Hvis troll bruker på å være sin egen sladrevenn o.l så skjønner jeg noen reagerer.. jeg vet svært lite om hvordan disse trollene gjør det, har egentlig ikke vært borti det før.. Men til tross for at vi ikke kjente hverandre så følte jeg at jeg fikk god kontakt med henne, naiv som jeg er :( Jeg er som sagt ikke noe troll så jeg legger med glede diskusjonen død :)
 
Vi hadde troll på januar 2010 også.. var med oss i over ett år, og ila den tiden hadde hun 2 premature fødsler, jente i uke 23+noen dager og tvillinger ca uke 28.. bare oppspinn.. det verste var at vi faktisk hadde to jenter I gruppa vår som fødte I uke 23, og disse 3 jentene hadde mye kontakt gjennom godt og vondt.. ble ett grusomt oppgjør for alle den dagen vi fant ut at alt hun hadde delt med oss var bare løgn.. mest av alt for disse to som hadde delt mye med henne vedrørende de premature barna.. sykt!
 
Ser ut som om vi har det her hos oss dessverre... :/
Er ei bruker her som er blitt kontaktet av andre forum og bekreftet en mistanke en del av oss har hatt en stund.

Er synd og veldig kjedelig at noen er falske og ødelegger det som skal være et hyggelig baby forum.

Blir antageligvis lagt ut nick her i løpet av dagen.

hei. hører egentli til januar 2013, men bare lurte på om du kan sende pm(eller hva den en er) om hvem som er troll? har ikke hørt om troll før jeg leste dette, å må si det er jo helt sykt at folk kan oppføre seg slik...
 
Back
Topp