Troll

Uæææ! What?? Her har det skjedd mye gitt! Men shit, er jeg så lite oppmerksom?? Hmmm... Hvem er det snakk oom her da? PM noen? :) :)
 
Det är ju bara kolla vilken aktiv brukare som inte är kvar längre. Så svårt kan det inte vara att lista ut! :p
Ja, jeg fryktet det når jeg så at det ikke var noen tråder fra henne her ;) Men bra at de blir ferska, også får vi håpe at det ikke dukker opp flere :) Makan til folk altså!
 
Ja, jeg fryktet det når jeg så at det ikke var noen tråder fra henne her ;) Men bra at de blir ferska, også får vi håpe at det ikke dukker opp flere :) Makan til folk altså!
Du var jo sladrevenn med henne... Også "bryr" du deg ikke mer enn det der?
 
Hadde det vært meg hadde jeg reagert litt annerledes, så jeg tror det er mer som skurrer
 
Poenget er at det er mer som ikke stemmer
 
Husker vi hadde troll på det forrige terminforumet også. Skikkelige fritidsproblemer. Jeg tror jeg vet hvem som er trollet, men er det flere nick? Noen lyst til å sende meg PM, så vet jeg iallfall sikkert?
 
Du var jo sladrevenn med henne... Også "bryr" du deg ikke mer enn det der?
Unnskyld? Og hva så? Jeg kjenner henne ikke, men følte jeg fikk god kontakt med henne her inne.. Vi begynner vel ikke å bli litt vel paranoide her eller? Jeg la bare merke til henne her inne fordi hun var så aktiv..
 
Hmm nå har jeg lest på alle innleggene så skjønner ikke jeg hvem dette trollet kan være. Har aldri tenkt på no troll! Hadde faktisk ikke en tanke om at noen kan gjøre slikt for å få oppmerksomhet. Sykt


Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09
 
AHA!!! NÅ forstår jeg alt bedre. Troll altså.... Hmmm!! Stakkars sjel. Er vel ikke mer å si. Synest synd i henne jeg.
 
Jeg må bare si at jeg er ikke et troll selv om jeg er aktiv her ;-)
Samboer har en datter på snart tre år som elsker bukkene bruse. Da hender det at jeg er troll når vi synger sangen, men lite ellers ;)
 
Fort gjort når det dukker opp sånne troll at alle blir mistenkt! Er det sant at hun hadde flere brukere her inne? Hadde jo vært greit å vite hvilke hun hadde?!
Huff, ikke barebare på et gravidforum :p
 
Back
Topp