Troll

Ja det er trist, Og skjønner IKKE vitsen.

Opplevde troll på forrige terminforumet mitt også, og tar meg stadig i å tenke : hvorfor gidder noen å sitte på et babyforum å lyve..?! Blir litt oppgitt over menneskeheten jeg noen ganger altså!

Ah, dette var dagens godnyhet! Trist, ja, men nå slipper jeg å lese alt det som jeg syns har vært superirriterende og påtatte utsagn og "problemer". Og nå slipper kanskje flere igjennom med reelle problemstillinger og sitat, i stedet for å bruke mye tid på å gi trollet oppmerksomhet :)

Noe har gått rett forbi meg i allefall! Jeg skjønner ikke hvem det er...

Opplevde troll på forrige terminforumet mitt også, og tar meg stadig i å tenke : hvorfor gidder noen å sitte på et babyforum å lyve..?! Blir litt oppgitt over menneskeheten jeg noen ganger altså!

august 2010? :)

Noe har gått rett forbi meg i allefall! Jeg skjønner ikke hvem det er...
Er ei som er meget aktiv her inne... Synes litt synd på henne, for hun kan ikke ha det så bra med seg selv som driver på denne måten.

Hei snupper. godt å se dere endelig har merka det ;)
Har ikke vilelt si noe til dere, å dere må IKKE Legge ut nick her, for da får dere "kjeft" av moderator.

Men bra dere legger merke til det.

Goe klem til dere, fra Juni :)

Skulle til det samme tinapusen :)

er jo samme trollet som var hos oss :)

håper dere blir kvitt det, er IKKE gøy med troll!!!

Hææææ?? Har en mistanke, jeg tenkte 'Hva skjer med de sosiale antenner??'

Kan noen sende nick på pm? Man har jo fått litt meldinger og sånn i innboksen fra noen :/

Hvis det er den jeg tror det er så bekrefter det bare mine mistanker! Og blir godt å få vedkommende bort...
Er det ikke lov å si hvem det er?

Burde hvertfall fått en heads up så man ikke deler private ting med en som troller. Ikke legg det offentlig, send heller pm.

Kan ikke noen sende meg en pm da. :)

For å være ærlig, så tror jeg det er et intenst ønske om å være en del av dette, og faktisk være gravid. Kanskje vedkommende ikke kan få barn. Det blir vel en sykelig innbilning fordi ønsket er så sterkt. Man er jo faktisk psykisk syk om man gidder/ønsker å bruke så mye tid på å snøre sammen omfattende historier som høres helt ville ut.

Mulig jeg tar feil nå, men dette har vel vert et gjentakende problem i årevis? At det er personer med flere profiler som dukker opp både her og der og diketer historier, den ene drøyere enn den andre. Husker en spesielt drøy historie om en som faktisk stjal bilder fra en blog og utgav seg for å være denne personen... Blider av mann og barn, fra fødsel og alt...At noen kan synke så dypt. Dette var grunnen til at jeg ikke involverte meg i forumet i forrige svangerskap. Håper det ikke blir sånn denne gangen også.

Finnes det ingen mulighet for å bli kvitt problempersonene for godt?Eller er det noe man må regne med på forum?

Hva gjør moderatorene og de som driver forumet? Skjønner at det nok foregår mye i kulissene og på lukkede forum- men når det bare gjentar og gjentar seg kjenner jeg at jeg blir utrolig oppgitt...

Mulig jeg tar feil nå, men dette har vel vert et gjentakende problem i årevis? At det er personer med flere profiler som dukker opp både her og der og diketer historier, den ene drøyere enn den andre. Husker en spesielt drøy historie om en som faktisk stjal bilder fra en blog og utgav seg for å være denne personen... Blider av mann og barn, fra fødsel og alt...At noen kan synke så dypt. Dette var grunnen til at jeg ikke involverte meg i forumet i forrige svangerskap. Håper det ikke blir sånn denne gangen også.

Finnes det ingen mulighet for å bli kvitt problempersonene for godt?Eller er det noe man må regne med på forum?

Hva gjør moderatorene og de som driver forumet? Skjønner at det nok foregår mye i kulissene og på lukkede forum- men når det bare gjentar og gjentar seg kjenner jeg at jeg blir utrolig oppgitt...

Enig med deg! Men jeg tror man bare må bruke sunn fornuft og lytte til magefølelsen. For meg virket som denne personen manglet sosiale antenner og sunn fornuft. Det stemte... Man får bare la være å involvere seg noe spesielt med disse, jo mer vi andre fôrer på galskapen, jo morsommmere blir det sikkert.

Beklager om noen har fått dobbelt opp med meldinger eller beskjeder nå, har iallefall informert de som vil vite! :flower

Back
Topp