Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke jeg heller. Er det et ønske om oppmerksomhet tro?Ja det er trist, Og skjønner IKKE vitsen.
Et troll er en person som gir seg ut for å være noe og ha problemer som ikke er sanne. Et troll søker oppmerksomhet og har gjerne historier spm ikke henger på greip.Hva er egentlig er sånt troll? Jeg tror jeg vet hvem det er i såfall...
Opplevde troll på forrige terminforumet mitt også, og tar meg stadig i å tenke : hvorfor gidder noen å sitte på et babyforum å lyve..?! Blir litt oppgitt over menneskeheten jeg noen ganger altså!
Er ei som er meget aktiv her inne... Synes litt synd på henne, for hun kan ikke ha det så bra med seg selv som driver på denne måten.Noe har gått rett forbi meg i allefall! Jeg skjønner ikke hvem det er...
Hei snupper. godt å se dere endelig har merka det
Har ikke vilelt si noe til dere, å dere må IKKE Legge ut nick her, for da får dere "kjeft" av moderator.
Men bra dere legger merke til det.
Goe klem til dere, fra Juni![]()
Opplevde troll på forrige terminforumet mitt også, og tar meg stadig i å tenke : hvorfor gidder noen å sitte på et babyforum å lyve..?! Blir litt oppgitt over menneskeheten jeg noen ganger altså!
Mulig jeg tar feil nå, men dette har vel vert et gjentakende problem i årevis? At det er personer med flere profiler som dukker opp både her og der og diketer historier, den ene drøyere enn den andre. Husker en spesielt drøy historie om en som faktisk stjal bilder fra en blog og utgav seg for å være denne personen... Blider av mann og barn, fra fødsel og alt...At noen kan synke så dypt. Dette var grunnen til at jeg ikke involverte meg i forumet i forrige svangerskap. Håper det ikke blir sånn denne gangen også.
Finnes det ingen mulighet for å bli kvitt problempersonene for godt?Eller er det noe man må regne med på forum?
Hva gjør moderatorene og de som driver forumet? Skjønner at det nok foregår mye i kulissene og på lukkede forum- men når det bare gjentar og gjentar seg kjenner jeg at jeg blir utrolig oppgitt...