Troll

Ja hun har to profiler med samme navn, den ene er slettet den andre ikke.

Vi utelukker ikke at hun disponerer en profil til her inne...
 
U
Ser ut som om vi har det her hos oss dessverre... :/
Er ei bruker her som er blitt kontaktet av andre forum og bekreftet en mistanke en del av oss har hatt en stund.

Er synd og veldig kjedelig at noen er falske og ødelegger det som skal være et hyggelig baby forum.

Blir antageligvis lagt ut nick her i løpet av dagen.
Ut med kua! Har virkelig ikke folk bedre ting å foreta seg???
 
Unnskyld? Og hva så? Jeg kjenner henne ikke, men følte jeg fikk god kontakt med henne her inne.. Vi begynner vel ikke å bli litt vel paranoide her eller? Jeg la bare merke til henne her inne fordi hun var så aktiv..
Der sier du jo selv at du ikke kjenner henne. Men dere var jo veldig snuskete med hverandre. Aldri vært borti lignende, når man ikke kjenner noen så er man ikke så "på an" Det er værtfall min mening om det hele.
 
Der sier du jo selv at du ikke kjenner henne. Men dere var jo veldig snuskete med hverandre. Aldri vært borti lignende, når man ikke kjenner noen så er man ikke så "på an" Det er værtfall min mening om det hele.
Hmm... Merker jeg er litt hormonell nå ;) Ok, jeg har driti meg ut.. Jeg har faktisk ikke vært borti troll på de andre terminforumene jeg har vært i, så jeg er muligens en stor smule naiv.. Du må selvfølgelig få tro hva du vil, jeg vet heldigvis selv, etter 5 år som medlem, at jeg ikke er et troll ;) Men alle skal selvfølgelig få mene det de måtte mene :)
 
Selfølgelig er ikke topprisen et troll! Slutt nå. Drit i trollet, ikke gi det mer av vår dyrebare energi:)
 
Unnskyld? Og hva så? Jeg kjenner henne ikke, men følte jeg fikk god kontakt med henne her inne.. Vi begynner vel ikke å bli litt vel paranoide her eller? Jeg la bare merke til henne her inne fordi hun var så aktiv..
Samme her! Vi ble lurt godt, men herlighet! Nå må vi ikke bli alt for paranoide og mistenke alle andre.. Det blir det ikke ett koselig terminforum av..
 
Jeg er med på bv fordi jeg syns det er utrolig hyggelig å bli kjent med andre som også venter barn likt som meg, og det er ikke noe koselig når noen dessverre gir seg ut for å være noen andre enn det de egentlig er.. jeg håper at forumet slipper noe mer tull med disse trollene, jeg er ihvertfall ikke et.. Men igjen, folk må få mene det de vil :) Syns uansett det er en flott gjeng her inne :)
 
Jøss.... Nå har jeg ikke fått bekreftet min mistanke, men jeg har tenkt at det var trolling på gang her en stund.. Godt at det ble gjort noe med!
 
Jøss.... Nå har jeg ikke fått bekreftet min mistanke, men jeg har tenkt at det var trolling på gang her en stund.. Godt at det ble gjort noe med!

pm? :)
 
Hei NovemberJenter :)

Vi er klar over problemet med troll på forumet, og vi jobber intenst med dette for å få en slutt.

Om dere oppdager noen som kan være troll, så er det fint om dere kan rapportere det inn enten via "rapporterknappen" i innlegget, eller på PrivatMelding til Janet, meg eller en av de andre moderatorene. På den måten oppdager vi det fort og kan gjøre noe med det ganske raskt :)

Ha en fin kveld :)
 
Hei NovemberJenter :)

Vi er klar over problemet med troll på forumet, og vi jobber intenst med dette for å få en slutt.

Om dere oppdager noen som kan være troll, så er det fint om dere kan rapportere det inn enten via "rapporterknappen" i innlegget, eller på PrivatMelding til Janet, meg eller en av de andre moderatorene. På den måten oppdager vi det fort og kan gjøre noe med det ganske raskt :)

Ha en fin kveld :)

Ang detta troll har ni ju vetat om det i flera dagar men låtit trollet få fortsätta!
 
Ang detta troll har ni ju vetat om det i flera dagar men låtit trollet få fortsätta!
Det er ikke så lett å gjøre noe med troll.
Når man får vite om det må man jo først og fremst bli sikker i sin sak. Det tar jo noen dager å finne ut av det vil jeg tro.
Så må man tråkke varsomt, for det er ett menneske bak trollet også.
Det beste man kan gjøre med troll er å ignorere dem, for de elsker at folk hisser seg opp og lager oppstuss.
 
Moderatorer kan avsløre evt dobbeltregistreringer og kan se hvem som er en og samme person. Dette burde være en jobb for moderatorene å løse. Ikke noe hyggelig å gå rundt å mistenkeliggjøre hverandre.

Hmm... Merker jeg er litt hormonell nå ;) Ok, jeg har driti meg ut.. Jeg har faktisk ikke vært borti troll på de andre terminforumene jeg har vært i, så jeg er muligens en stor smule naiv.. Du må selvfølgelig få tro hva du vil, jeg vet heldigvis selv, etter 5 år som medlem, at jeg ikke er et troll ;) Men alle skal selvfølgelig få mene det de måtte mene :)

Det er ikke lett å vite. Det som er så dumt når ikke trolla blir avslørt fort er at man bruker så mye tid og energi på å svare de. Synes igrunn det var litt lite snilt å mistenkeliggjøre deg også. Gir deg gjerne en klem.(finner ingen "klemme smiley") Om du skulle føle deg mistenkeliggjort ved flere anledninger så vil jeg anbefale deg å selv ta kontakt med en moderator. Det er jo ikke noe hyggelig å oppleve.
 
Hmmm.. Nå ble jeg også nysgjerrig :eek:
Kan ikke si jeg har merka noe jeg da, men kanskje jeg ikke følger godt nok med!
Troll vil vi ikke ha!!!
sier det samme! noe jeg ikke har fått med meg her :s
 
Beklager om noen har fått dobbelt opp med meldinger eller beskjeder nå, har iallefall informert de som vil vite! :flower
sende meg pm også? har ikke fått med meg noe jeg :p
 
Kan noen sende meg en pm også? Er så lite aktiv her inne enda så har ikke helt fått det med meg :p
 
Moderatorer kan avsløre evt dobbeltregistreringer og kan se hvem som er en og samme person. Dette burde være en jobb for moderatorene å løse. Ikke noe hyggelig å gå rundt å mistenkeliggjøre hverandre.



Det er ikke lett å vite. Det som er så dumt når ikke trolla blir avslørt fort er at man bruker så mye tid og energi på å svare de. Synes igrunn det var litt lite snilt å mistenkeliggjøre deg også. Gir deg gjerne en klem.(finner ingen "klemme smiley") Om du skulle føle deg mistenkeliggjort ved flere anledninger så vil jeg anbefale deg å selv ta kontakt med en moderator. Det er jo ikke noe hyggelig å oppleve.

Tycker faktiskt det är rart att mod/bv inte har tagit bort trollets andra profil ännu!

Sen tänker väl jag att det borde gå att spärra personers ipnummer eller mailadress så dom inte kan bli medlemmar igen!
 
Back
Topp