Troll

Ååå, så sint jeg blir, og denne personen følte jeg faktisk synd på i et av innleggene... Arg!

Godt å se dere er våkne jenter :)

Dette er samme "trollet" som var inne hos oss, er derfor vi har lagt veeeeeeeldig merke til det. ikke at vi snoker sånn på dere egentlig, men vi vil jo passe på snuppene, å at alle skal ha det bra å ikke bli lurt.
Å Når vi da kjenner igjen ting som bare er LITT Endra på så ssier vi jo så klart ifra :)

Men nå vet dere hvordan vedkommende ter seg, IKKE Vanskelig å buste vedkommende igjen for å si det slik.

Goe klem til dere :D

Dette er samme "trollet" som var inne hos oss, er derfor vi har lagt veeeeeeeldig merke til det. ikke at vi snoker sånn på dere egentlig, men vi vil jo passe på snuppene, å at alle skal ha det bra å ikke bli lurt.
Å Når vi da kjenner igjen ting som bare er LITT Endra på så ssier vi jo så klart ifra :)

Men nå vet dere hvordan vedkommende ter seg, IKKE Vanskelig å buste vedkommende igjen for å si det slik.

Vi er flere som har hatt mistanke, jeg har hatt det siden før jeg meldte meg inn her, men visste ikke helt hvordan en best skulle gripe an saken :P greit at det er på bordet nå da :)

Lykke til med resten av svangerskapet jenter. Dere lærer fort hvordan dere avslører slike mennesker. Bare vær litt obs, etter at vi hadde troll så ble det veldig enkelt og stemple alle. Man blir litt paranoid. Håper dere kan kose dere uten oppmerksomhetsyken framover :)

Bare for å slippe unna mistanke om ting jeg skriver fremover; jeg aner ikke hvorfor jeg har medlemsdato i 1970, det kom bare opp da jeg registrerte meg! Jeg er ikke noe troll og har ingenting til overs for de som holder på sånn heller ;-)

Med gjennomsnitt på ca 60 innlegg per dag, syntes jeg at "noen" var litt mer ivrige enn andre.., så tanken var jo der..!
Hvorfor gidde bruke tiden sin her inne om man ikke hører til her?!

Oi, nå ble jeg helt satt ut her jeg... Er tydeligvis veldig dårlig på å oppdage troll... Utrolig trist!

Vi hadde ei sånn ei på forrige terminforum også,hun laga til og med facebookgruppe for oss, og fikk tilgang til alle sine profiler. Hadde hele tiden nye historier, og det er helt utrolig hvor mye "galt" som kan skje med et menneske i en og samme graviditet. Heldigvis var det noen våkne sjeler der ute- og etter noen få googlesøk kom det opp de sykeste historiene om henne. Hun var gal rett og slett, og styrer nok på sitt vis enda. Kanskje det var henne som var her også!

først etter å ha Lest her jeg skjønte hva troll var :p Eller trolling.... Ja, det er synd noen bare vill være her å få sympati, jeg er her for å faktisk forstå hva som foregår, både inni henne og med henne! (min kjære vell å merke)

Bra dere passer på :-)

Back
Topp