Jeg jobber, så ikke ekstremt fleksibel, men litt fleksibel kan jeg være hvis jeg får avtalt i god tidJeg er i Trondheim til pinsehelga, og går bare hjemme, så jeg er gjerne med på noe![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jobber, så ikke ekstremt fleksibel, men litt fleksibel kan jeg være hvis jeg får avtalt i god tidJeg er i Trondheim til pinsehelga, og går bare hjemme, så jeg er gjerne med på noe![]()
Phuu!!jeg er her!!vært utrolig mye styr i det siste med hus salg og opprydding osv.. håper på bedre tider fremover
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Phuu!!ble bekymra her! Men regnet med/ håpa på at det bare var mye styr.
![]()
Æ trur æ ska grei å takkel sol sommer å knallvær på dagtid.....Meeen natta... Neitakk til tropenetter
Usj, får du itj ligg ut på en veranda eller i hagen da? E litt dumt hvis kynneran starte fødsel å (veit itj om de går men?) så kanskje bæst å ta de me ro?Æ har blitt beordra sengeleie pga ekstremt my kynnera så æ ligg i soffan å kikke på d fantastiske været... Gla på alle trøndera sine vægne, men suttre litt læll![]()