Trøndertråd

Jobber du med foto? ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Neh.. ikke egentlig.. jeg er litt sånn hobby fotograf.. har fotografert 2 konfirmanter tidligere.. Dette var min 3. :)
 
Neh.. ikke egentlig.. jeg er litt sånn hobby fotograf.. har fotografert 2 konfirmanter tidligere.. Dette var min 3. :)
Herlig :) Jeg er helt blank, fullstendig bingo om bildet blir bra eller ikke :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Herlig :) Jeg er helt blank, fullstendig bingo om bildet blir bra eller ikke :)


Sent from my iPhone using BV Forum

jeg synes dette er utrolig artig. jeg liker ikke blitz på bilder blant annet fordi det gir et utrolig falskt lys.. og jeg liker at det er mest naturlig lys.. Moro å knipse! :)
 
Heihei hallåå! :D
Kordan e d me trønderjentene i varmen? Synes d e utrolig herlig på dagtid, t tross for at æ ikke har fått vært ut å nyt d pga fagprøve! Men på natt... Har kjøpt aircondition for å ha på soveromme no, ska å hent den etterpå. Så satse på ei god natts søvn før siste sag av fagprøven i mårra! :eek:
Wææ!
Ellers e formen som den burde? Statur her: Baby i tverrleie, kynnera, kvalme, hodepine å svimmelhet. Lavt blodtrykk da, så ingen fare for sv.forgiftning :)
 
Heihei hallåå! :D
Kordan e d me trønderjentene i varmen? Synes d e utrolig herlig på dagtid, t tross for at æ ikke har fått vært ut å nyt d pga fagprøve! Men på natt... Har kjøpt aircondition for å ha på soveromme no, ska å hent den etterpå. Så satse på ei god natts søvn før siste sag av fagprøven i mårra! :eek:
Wææ!
Ellers e formen som den burde? Statur her: Baby i tverrleie, kynnera, kvalme, hodepine å svimmelhet. Lavt blodtrykk da, så ingen fare for sv.forgiftning :)

Æ fikk itj vit leie :( utrolig spent på det pga sete sist, men hu sa de va for tidlig uansett, så gadd itj sjekk :( Æ skjønne jo de, men arti å sjå læll :)

Kjenne fotan i varmen (vondt i hele dag) så herre sommer'n kan bli interessant :/

Kanskje du har hodepine å mer pga fagprøven? Koss fagprøve tar du da? Spennende :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Æ fikk itj vit leie :( utrolig spent på det pga sete sist, men hu sa de va for tidlig uansett, så gadd itj sjekk :( Æ skjønne jo de, men arti å sjå læll :)

Kjenne fotan i varmen (vondt i hele dag) så herre sommer'n kan bli interessant :/

Kanskje du har hodepine å mer pga fagprøven? Koss fagprøve tar du da? Spennende :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, d e jo veldig tidlig. Å hu kan jo snu sæ mang gang enda! :)
Mulig æ har hodepine pga fagprøve, men den har vart i 2 uka, å fagprøven i 2 daga. Så veit itj æ.. Legen ment d va pga lavt blodtrykk da.
Tar fagprøve i helsearbeiderfaget!
Sommern e æ å veldig spent på ja. Gikk gravid hele 2008 sommern å. Da va d å sånn.. å da så itj fotan mine ut!! :p haha. Bli herlig me ferie da! :D
 
Kor har d vorti tå kræsjpink isen ??? Æ finnj itj dein nånn stan, å æ har så enooormt lyst på dein nooooo :eek: Nånn som har sjett dein i Trondheim?
 
Gler mæ sånn t August!!!!!!! :)
 
Royal trippel har det gått med litt mye av her. Litt is-dilla for tida.. Sønnen min synes det er helt greit ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha, godt å hør at d itj e bære æ som e litt svak for is for tia:p
 
Is e godt :) Takk å pris for at frysern e full :)
 
Fler augustdamer som høre til Risvollan helsestasjon ? :) Spent på barselgruppa !! Glede mæ så enormt til å gå uten kynnera, har lovva mæ sjøl å husk å sett pris på koss e d å vær frisk å rask å funger normalt- masse trilling :)
 
Hey, herre tråden e de læng sia vi hadd aktivitet på, vi va jo så flink ei stund :) Sikkert fler av dokk som ska møtes i morra, sku ønska æ å kunn, men bli neste gang :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp