Jobber du med foto?Nyydelig vær i dag også! Jeg har vært å fotografert i konfirmasjon i dag! Gleder meg til bebissen min kommer, da skal jeg ha nyfødt fotografering hver dag![]()
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber du med foto?Nyydelig vær i dag også! Jeg har vært å fotografert i konfirmasjon i dag! Gleder meg til bebissen min kommer, da skal jeg ha nyfødt fotografering hver dag![]()
![]()
Jobber du med foto?
HerligNeh.. ikke egentlig.. jeg er litt sånn hobby fotograf.. har fotografert 2 konfirmanter tidligere.. Dette var min 3.![]()
HerligJeg er helt blank, fullstendig bingo om bildet blir bra eller ikke
Heihei hallåå!
Kordan e d me trønderjentene i varmen? Synes d e utrolig herlig på dagtid, t tross for at æ ikke har fått vært ut å nyt d pga fagprøve! Men på natt... Har kjøpt aircondition for å ha på soveromme no, ska å hent den etterpå. Så satse på ei god natts søvn før siste sag av fagprøven i mårra!
Wææ!
Ellers e formen som den burde? Statur her: Baby i tverrleie, kynnera, kvalme, hodepine å svimmelhet. Lavt blodtrykk da, så ingen fare for sv.forgiftning![]()
Ja, d e jo veldig tidlig. Å hu kan jo snu sæ mang gang enda!Æ fikk itj vit leieutrolig spent på det pga sete sist, men hu sa de va for tidlig uansett, så gadd itj sjekk
Æ skjønne jo de, men arti å sjå læll
Kjenne fotan i varmen (vondt i hele dag) så herre sommer'n kan bli interessant :/
Kanskje du har hodepine å mer pga fagprøven? Koss fagprøve tar du da? Spennende
GratulererJadda!!!
Fagprøve godt bestått, å æ e HELSEFAGARBEIDER! For et lykkerus å endelig ha en utdannelse!![]()
Beste isen!!!! Den å snickersis..og pæreis...Kor har d vorti tå kræsjpink isen ??? Æ finnj itj dein nånn stan, å æ har så enooormt lyst på dein noooooNånn som har sjett dein i Trondheim?