Trøndertråd

En tråd i 'August 2014' startet av Koffert, 11 Feb 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. litenbaby!?? Glad i forumet Augustmødrene 2014

Jeg jobber, så ikke ekstremt fleksibel, men litt fleksibel kan jeg være hvis jeg får avtalt i god tid :) Mente du at du kan frem mot pinse, eller i den helgen? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

2. Koalamamma Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Frem mot pinse, ja, flytter til østlandet i pinsa for å komme nærmere familie :)

3. litenbaby!?? Glad i forumet Augustmødrene 2014

Da får vi se om vi finner en dag før det :)

4. HeleneAldriAlene Glad i forumet Augustmødrene 2014

Yassi, er du her ennå? :)

5. Tuppeline Forumet er livet VIP Augustmødrene 2014

Kossn går det med trønderdaman ? :) Her går d bærre fint :) Jobbe 100 % å formen e fin, men gler mæ ekstremt t ferie om 5 uka :)

6. gøypålandet Bli kjent med forumet

Bytur i morgen:)
    Liten tur innom sirkus også bursdag t ei venninne <3 ska overnatte der, så det blir nok massse jabbing ja!! :) gleder meg:)

7. Tuppeline Forumet er livet VIP Augustmødrene 2014

Imårra blir det badedag i oasen :)

8. Yassi Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

jeg er her!! :) vært utrolig mye styr i det siste med hus salg og opprydding osv.. håper på bedre tider fremover :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

9. HeleneAldriAlene Glad i forumet Augustmødrene 2014

Phuu!! :D ble bekymra her! Men regnet med/ håpa på at det bare var mye styr. :)

10. Yassi Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Neida fortsatt gravid gitt.. bekkenløsning fra helvete for å si det mildt.. jeg føler meg som mormora mi på 82! Hvordan går det med dere jentene da?

11. HeleneAldriAlene Glad i forumet Augustmødrene 2014

Tipper dere gravide trøndere i trøndelag gleeeder dere til en sommer med HETEBØLGE! Har sagt det i hele vinter at sommeren blir knall- for alle andre enn gravide meg.. ;) ødem i føttene og null søvn. Been there done that i 2008. :(

12. litenbaby!?? Glad i forumet Augustmødrene 2014

Vi får ordne oss en skygge ute i sjøen og legge oss der til avkjøling? :)

• Liker Liker x 1
  13. Barris Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Æ trur æ ska grei å takkel sol sommer å knallvær på dagtid..... :) Meeen natta... Neitakk til tropenetter

14. HeleneAldriAlene Glad i forumet Augustmødrene 2014

Har heldigvis lappen denne gangen, og kan dra til sjøen hver dag ;) tenkte ikke på det. Men da tror jeg at jeg overlever dagtid! :)
    Sa ifra til mannen i går, at om det blir som i 2008, blir det brukt x antall tusenlapper på aircondition apparat ;)
    Hvordan er formen ellers da? :)

15. Yassi Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Helt enig.. neitakk til tropenetter altså..

• Liker Liker x 1
  16. litenbaby!?? Glad i forumet Augustmødrene 2014

Trøndere er herlige altså! I går var vi i Trondheim for å kjøpe en babynest + besøke noen venner (spise is i hagen i finværet). På fb var det ei som skulle gi bort klær til nyfødt, vi var så heldige å få to fulle poser med masse søte klær av henne :) Må si jeg liker trenden med gjenbruk som foregår på fb :D

17. Barris Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Æ har blitt beordra sengeleie pga ekstremt my kynnera så æ ligg i soffan å kikke på d fantastiske været... Gla på alle trøndera sine vægne, men suttre litt læll:confused:

18. litenbaby!?? Glad i forumet Augustmødrene 2014

Usj, får du itj ligg ut på en veranda eller i hagen da? E litt dumt hvis kynneran starte fødsel å (veit itj om de går men?) så kanskje bæst å ta de me ro?

19. Barris Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Ska send min kjære på plantasjen å kjøp en badenbaden stol i mårra. Har bare sofagruppe på verandaen å den sitt man ikke veldig behagelig i. Sjer bra ut da...meen ubrukelig t avslapping:pKynneran har roa sæ littegrainnje i dag så håpe æ får ligg litt i ny gostol i mårra :) Fikk beskjed av jordmor på sykehuset om å bare ligg,kun opp for å gå til do å måltian.
    Men rekne med d e greit om æ ligg på verandaen me leggan stikkan ut i sola:)

• Liker Liker x 1
  20. Yassi Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Nyydelig vær i dag også! Jeg har vært å fotografert i konfirmasjon i dag! Gleder meg til bebissen min kommer, da skal jeg ha nyfødt fotografering hver dag :D :D

Del denne siden