Trøndertråd

K

Koffert

Guest
Det vare n trønderfår, leita litt, men orka ikke bla igjennom alle sidene :p så her er en ny :)

Så erd et noen trøndere her?? :)
 
Hadde håpet på å se en sånn tråd snart... Jeg er ikke trønder, men bor i sør-trøndlag.. Teller det?? :D :D
 
En trønderfår. Gad! Hadd drept for salami..
Men trøndertråd e fint! Da kan æ skriv på trøndersk :D
E vi mang da? Æ si bare en ting t dåkker som tenke å fød på St.olavs: dåkker får fød fort, for æ nækte å kjør t Levanger! Hahaha :D
 
Halleluja! Rekne me at det e lov å skriv trøndersk innjpå her da?? :D
E trønder som bor utafor stavanger :)
 
Jeg og skal føde på st.olavs.. håper jaggu jeg slipper å kjøre noen annen plass.. det er 1,5time herfra til dit. :O

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
En trønderfår. Gad! Hadd drept for salami..
Men trøndertråd e fint! Da kan æ skriv på trøndersk :D
E vi mang da? Æ si bare en ting t dåkker som tenke å fød på St.olavs: dåkker får fød fort, for æ nækte å kjør t Levanger! Hahaha :D
Æ kjøre faen ikke t Levanger!!! :p hahaha trønderfår/trøndertråd samme ulla ;)
 
Trønder her og :)
 
Trønder i Trondheim :) tatt sæ ut om vi sku måtta kjør t levanger !! D skjer vl itj?? Da sku d vært sånn at man hadd måtta søkt om fødeplass! Hurra førr trøndertråd- digg å skriv dialekt:)
 
Trønder i Trondheim :) tatt sæ ut om vi sku måtta kjør t levanger !! D skjer vl itj?? Da sku d vært sånn at man hadd måtta søkt om fødeplass! Hurra førr trøndertråd- digg å skriv dialekt:)
Helenealdrialene kjente ei som måtte gjøre det :eek: jeg hadde nekta!!! :p må det ikke søkes om fødeplass på st. Olavs?? Legen min var så vag på det når jeg spurte han., han svarte at han hadde sent innkalling to OUL., og det var svaret hans på om hadde sendt inn søknad til st. Olav om fødeplass :p
 
Aner egentlig ikke om det er søkt plass for meg heller.. må sjekke opp når jeg skal på jordmor time 28nde...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kanskje vi kunne ha nevnt termin dato og hvor vi skal føde i tråden her? Koffert oppdaterer sikkert første innlegget :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Mener noen her inne på babyverden(hysker ikke tråd) svarte meg at d ikke trengte å søkes fødeplass ved st.olavs... Skal høre med legen for sikkerhetsskyld!!
Foreløpig termin før OUL 4 august vil føde ved st.olavs !!
 
Back
Topp