Har 1,5 time inn jeg å! Ser Ikke frem til lang kjøretur med rier neiJeg og skal føde på st.olavs.. håper jaggu jeg slipper å kjøre noen annen plass.. det er 1,5time herfra til dit. :O
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har 1,5 time inn jeg å! Ser Ikke frem til lang kjøretur med rier neiJeg og skal føde på st.olavs.. håper jaggu jeg slipper å kjøre noen annen plass.. det er 1,5time herfra til dit. :O
Jepp! Ei i familien i mars i fjor måtre det. Flere fødende ble sendt videre dit fordi det var fult! :OHelenealdrialene kjente ei som måtte gjøre detjeg hadde nekta!!!
må det ikke søkes om fødeplass på st. Olavs?? Legen min var så vag på det når jeg spurte han., han svarte at han hadde sent innkalling to OUL., og det var svaret hans på om hadde sendt inn søknad til st. Olav om fødeplass
![]()
1.5 time! Oh gad! Æ har nok med de 10-15 minuttan d tar herifra..Har 1,5 time inn jeg å! Ser Ikke frem til lang kjøretur med rier nei![]()
Har 1,5 time inn jeg å! Ser Ikke frem til lang kjøretur med rier nei![]()
Er førstegangs her så er veldig redd for å tro jeg skal føde åsså ta en bomtur jaer det noe jeg virkelig gruer meg til så er det den kjøre turen og f.eks om det er falske rier og blir sendt hjem.. damn it.. hele dagen blir borte i kjøring.. baah.. nei.. før bodde jeg 25min unna sykehuset.. var akkurat passe...![]()
Det kan vi gjøreKanskje vi kunne ha nevnt termin dato og hvor vi skal føde i tråden her? Koffert oppdaterer sikkert første innlegget
Æ har 8 foreløpig. Æ e hu høygravide dama som kauke "EPIDURAL" Eller ligg ved skranken å hold mæ fast t bygget "Æ SKA FAEN IKKE T LEVANGER!!!"Jeg har foreløpig termin 9augst.. Skal føde ved st. Olavs.![]()
Haha.. ***døøøør*** LOLÆ har 8 foreløpig. Æ e hu høygravide dama som kauke "EPIDURAL" Eller ligg ved skranken å hold mæ fast t bygget "Æ SKA FAEN IKKE T LEVANGER!!!"
Jeg er 3 gangs, men de samme tingene er jeg redd for og.. Tror ikke mannen min er "mann" nok til å ta i mot.. lol Må bare rekke frem!Er førstegangs her så er veldig redd for å tro jeg skal føde åsså ta en bomtur jamen det verste et tanken på å ikke rekke frem :-S
Haha min mann er bonde og mener det er akuratt som å ta imot kalver så det går bra ja xDJeg er 3 gangs, men de samme tingene er jeg redd for og.. Tror ikke mannen min er "mann" nok til å ta i mot.. lol Må bare rekke frem!
Æ e hu som ligg vedsidenav!Æ har 8 foreløpig. Æ e hu høygravide dama som kauke "EPIDURAL" Eller ligg ved skranken å hold mæ fast t bygget "Æ SKA FAEN IKKE T LEVANGER!!!"
Haha min mann er bonde og mener det er akuratt som å ta imot kalver så det går bra ja xD
Førstegangs rekker som regel det ene og det andre. Hadde regelmessige rier i 24 timer før hun kom. Med nr.2 rekker du akkurat en dusj, pakke bagen, en tur gjennom drive in på McDonald's, for så å komme inn på fødestua og føde 1.5 time etterpå!Er førstegangs her så er veldig redd for å tro jeg skal føde åsså ta en bomtur jamen det verste et tanken på å ikke rekke frem :-S
Æ e hu som ligg vedsidenav!
D ska ikke æ heller! Så du kan få min dose å koffert!Får stå å hyle sammen med dere jeg da.. Så kanskje vi får dele en seng! LOLJeg skal forresten ikke ha epidural, så dere kan få den. hehehe
Førstegangs rekker som regel det ene og det andre. Hadde regelmessige rier i 24 timer før hun kom. Med nr.2 rekker du akkurat en dusj, pakke bagen, en tur gjennom drive in på McDonald's, for så å komme inn på fødestua og føde 1.5 time etterpå!
Jeg er spent på hvilken historie nr.3 gjemmer![]()
Hahaha :-D ser det for meg! I min familie er det vanlig at fødsler går fort så håper jeg ikke blir liggende flere dagerFørstegangs rekker som regel det ene og det andre. Hadde regelmessige rier i 24 timer før hun kom. Med nr.2 rekker du akkurat en dusj, pakke bagen, en tur gjennom drive in på McDonald's, for så å komme inn på fødestua og føde 1.5 time etterpå!
Jeg er spent på hvilken historie nr.3 gjemmer![]()
Fødselen e redda!! WohooooooD ska ikke æ heller! Så du kan få min dose å koffert!![]()