Trøndertråd

Jeg og skal føde på st.olavs.. håper jaggu jeg slipper å kjøre noen annen plass.. det er 1,5time herfra til dit. :O

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Har 1,5 time inn jeg å! Ser Ikke frem til lang kjøretur med rier nei :p
 
Helenealdrialene kjente ei som måtte gjøre det :eek: jeg hadde nekta!!! :p må det ikke søkes om fødeplass på st. Olavs?? Legen min var så vag på det når jeg spurte han., han svarte at han hadde sent innkalling to OUL., og det var svaret hans på om hadde sendt inn søknad til st. Olav om fødeplass :p
Jepp! Ei i familien i mars i fjor måtre det. Flere fødende ble sendt videre dit fordi det var fult! :O
 
Jeg har foreløpig termin 9augst.. Skal føde ved st. Olavs. :)
 
Har 1,5 time inn jeg å! Ser Ikke frem til lang kjøretur med rier nei :p

er det noe jeg virkelig gruer meg til så er det den kjøre turen og f.eks om det er falske rier og blir sendt hjem.. damn it.. hele dagen blir borte i kjøring.. baah.. nei.. før bodde jeg 25min unna sykehuset.. var akkurat passe... :)
 
er det noe jeg virkelig gruer meg til så er det den kjøre turen og f.eks om det er falske rier og blir sendt hjem.. damn it.. hele dagen blir borte i kjøring.. baah.. nei.. før bodde jeg 25min unna sykehuset.. var akkurat passe... :)
Er førstegangs her så er veldig redd for å tro jeg skal føde åsså ta en bomtur ja :) men det verste et tanken på å ikke rekke frem :-S
 
Æ har 8 foreløpig. Æ e hu høygravide dama som kauke "EPIDURAL" Eller ligg ved skranken å hold mæ fast t bygget "Æ SKA FAEN IKKE T LEVANGER!!!"
Haha.. ***døøøør*** LOL
 
Er førstegangs her så er veldig redd for å tro jeg skal føde åsså ta en bomtur ja :) men det verste et tanken på å ikke rekke frem :-S
Jeg er 3 gangs, men de samme tingene er jeg redd for og.. Tror ikke mannen min er "mann" nok til å ta i mot.. lol Må bare rekke frem!
 
Haha min mann er bonde og mener det er akuratt som å ta imot kalver så det går bra ja xD

Da er du sikra da!! Første gangen vi fikk barn var gubben så bleik at jeg trodde han skulle svime av..hehe.. Så tror han setter pris på at vi skal rekke det.. hehe :)
 
Er førstegangs her så er veldig redd for å tro jeg skal føde åsså ta en bomtur ja :) men det verste et tanken på å ikke rekke frem :-S
Førstegangs rekker som regel det ene og det andre. Hadde regelmessige rier i 24 timer før hun kom. Med nr.2 rekker du akkurat en dusj, pakke bagen, en tur gjennom drive in på McDonald's, for så å komme inn på fødestua og føde 1.5 time etterpå! :D
Jeg er spent på hvilken historie nr.3 gjemmer :D
 
Får stå å hyle sammen med dere jeg da.. Så kanskje vi får dele en seng! LOL :) Jeg skal forresten ikke ha epidural, så dere kan få den. hehehe
D ska ikke æ heller! Så du kan få min dose å koffert! :)
 
Førstegangs rekker som regel det ene og det andre. Hadde regelmessige rier i 24 timer før hun kom. Med nr.2 rekker du akkurat en dusj, pakke bagen, en tur gjennom drive in på McDonald's, for så å komme inn på fødestua og føde 1.5 time etterpå! :D
Jeg er spent på hvilken historie nr.3 gjemmer :D

Litt anderledes med meg.. første brukte jeg 9timer fra start til slutt.. Nr 2 to 21timer ca.. men det tok bare 2 timer fra vannet gikk til han var ute... så utrolig spent på nr 3.. Går vannet så må jeg i allefall komme meg på sykehuset asap.. rekker ikke noe McD da.. hehe :)
 
Førstegangs rekker som regel det ene og det andre. Hadde regelmessige rier i 24 timer før hun kom. Med nr.2 rekker du akkurat en dusj, pakke bagen, en tur gjennom drive in på McDonald's, for så å komme inn på fødestua og føde 1.5 time etterpå! :D
Jeg er spent på hvilken historie nr.3 gjemmer :D
Hahaha :-D ser det for meg! I min familie er det vanlig at fødsler går fort så håper jeg ikke blir liggende flere dager :p
 
Back
Topp