Trøndertråd

Gleder meg til å føde jeg Vondeste, mest fantastiske i hele verden!
Også går kvalmen over...
 
Jeg mener det! Det er en utrolig opplevelse. Jeg gleder meg masse :D
 
Æ grue mæ nå inni hælvete om æ får si D rett ut :p
Neineinei! Ingenting å gru sæ t :) finnes massevis av smertestillende man kan få om d bli for tøft. Æ har prøvd både med å uten epidural å syntes d va best uten ;)
Går så bra! :)
 
Jeg har født to ganger uten noe smertestillende. Gikk så fint begge gangene! Tenker at jeg klarer det fint nå også. Det jeg gruer meg til er sykehuset. Jeg fødte de to andre på ahus. Veit jo lissom greia der.. st. Olavs er helt ukjent. Har aldri vært der.. aner jo ikke engang hvor man skal parkere bilen :O

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har født to ganger uten noe smertestillende. Gikk så fint begge gangene! Tenker at jeg klarer det fint nå også. Det jeg gruer meg til er sykehuset. Jeg fødte de to andre på ahus. Veit jo lissom greia der.. st. Olavs er helt ukjent. Har aldri vært der.. aner jo ikke engang hvor man skal parkere bilen :O

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Du får omvisning om du ønsker da :) St.Olavs er veldig bra! Og de har de beste kakene etter middag og kvelds! På hotellet. Jeg drar ikke hjem før jeg blir kastet ut! ;) er nok dette jeg gleder meg mest til! Maten på hotellet :D må jeg på barsel drar jeg heller hjem med en gang.
 
Du får omvisning om du ønsker da :) St.Olavs er veldig bra! Og de har de beste kakene etter middag og kvelds! På hotellet. Jeg drar ikke hjem før jeg blir kastet ut! ;) er nok dette jeg gleder meg mest til! Maten på hotellet :D må jeg på barsel drar jeg heller hjem med en gang.

Trur jaggu jeg skal be om en omvisning.. trur jeg vil føle meg bedre da.. blir spennende! Rakk ikke være på barselhotell heller. Ahus hadde ikke det for 4år siden. Kom på et rom med ei som hadde født en gutt som skreik og skreik og ville aldri roe seg. Jeg hadde en stille baby som måtte klypes i foten fordi han grein for lite.. jah.. tror jeg dro hjem så tidlig jeg kunne da..
 
Gjør det! :D Vi var ei gruppe da jeg skulle ha første som fikk omvisning :) betryggende! St.Olav har kun enerom, takker for det!
 
Så utrolig mange gode kaker ♡
Gleder meg! Nå har jeg ikke lyst på kake i det heletatt. Er kvalm og har bare lyst på salami. Griiiiiiin!!!
 
Kan vise dere rundt jeg ;) som vet jeg har født på både øst og vest, men ikke vet hva som er hva. Hahaha
 
Jeg skal også på omvisning tror jeg :)

Trur jeg skal snakke med jordmor om det ved neste time.. plager meg endel egentlig og det er jo lenge til det skal skje noe..
 
Ha
Trur jeg skal snakke med jordmor om det ved neste time.. plager meg endel egentlig og det er jo lenge til det skal skje noe..
r hørt at det er bare å ringe føden, så får du omvisning.. Er gjerne nærmere termin da..
 
Ha

r hørt at det er bare å ringe føden, så får du omvisning.. Er gjerne nærmere termin da..

Legen min nevnte det når jeg var på første kontroll. Ordner seg sikkert. Viktigste er å rekke frem i tide!
 
E trønder, men bor like utafor Haugesund. Men deilig å sjå en trøndertråd, savne heim! :) Termin 10 august trur æ :)
 
Back
Topp