Trøndertråd

Hei! Har termin 27 august:) fikk hør hjertelyd i går t jordmor, å det va fantastisk! Jordmora e kjæmpegrei å æ føle mæ vældi trygg. E det nånn her kanskje som syns det e vanskelig med dæm fysiske forandringan? Æ slit veldig med at æ føle mæ itj fin i det hele tatt. Har fått my uren hud, å e veldi oppblåst. Har i tillegg kasta opp vær dag i over 6 uka, så æ syns d e litt vanskelig å finn positive ting:/
Samme termin som mæ du da :) d e ingenting positivt før uke 18 egentlig... Synes itj æ da. Alt e et herk fram t da, å etter uke 34. Haha. Tredje og siste gang! Prøv å glæd dæ t du kjenne spark, får en fin gravidmage osv :)
 
Fader.. blir jo helt sippete av å se på sånt jeg.. haha :) Også tenker jeg.. hvorfor i allverden gjør jeg det her.. for 3 gang!! hehehe
 
Fader.. blir jo helt sippete av å se på sånt jeg.. haha :) Også tenker jeg.. hvorfor i allverden gjør jeg det her.. for 3 gang!! hehehe
D tenkt æ å!! Vil æ virkelig mæ sjøl så vondt for 3. Gang?! Så dum.....
Æ trøste mæ me at bli d altfor ille, har dæm et hav av smertestillende på medisinROMMET sitt :D mihi :) egentlig satse æ på lik fødsel som nr.2 da. Pust, press, svosj. (Sånn æ huske siste 2 timan. Yeah*
 
Hei! Har termin 27 august:) fikk hør hjertelyd i går t jordmor, å det va fantastisk! Jordmora e kjæmpegrei å æ føle mæ vældi trygg. E det nånn her kanskje som syns det e vanskelig med dæm fysiske forandringan? Æ slit veldig med at æ føle mæ itj fin i det hele tatt. Har fått my uren hud, å e veldi oppblåst. Har i tillegg kasta opp vær dag i over 6 uka, så æ syns d e litt vanskelig å finn positive ting:/
Signerer denne.. Føler meg direkte stygg... Kvisete, oppblåst, forstoppet, og svetter mer :( håret blir fortere fett osv.. Føler meg ikke som verdens vakreste nei :/
 
Hei! Har termin 27 august:) fikk hør hjertelyd i går t jordmor, å det va fantastisk! Jordmora e kjæmpegrei å æ føle mæ vældi trygg. E det nånn her kanskje som syns det e vanskelig med dæm fysiske forandringan? Æ slit veldig med at æ føle mæ itj fin i det hele tatt. Har fått my uren hud, å e veldi oppblåst. Har i tillegg kasta opp vær dag i over 6 uka, så æ syns d e litt vanskelig å finn positive ting:/
Æ å har termin da (enda i alle fall) :)
 
Har man lyst til å se mer fødeavdelingen kan man også søke på "One Born every minute" på youtube. Masse episoder. :)
 
Har man lyst til å se mer fødeavdelingen kan man også søke på "One Born every minute" på youtube. Masse episoder. :)
Trur æ har sett alle de ;)
Dekoder me opptaker :D
Men svenske har gått mæ forbi. Du fant ikke på nettsian? *for kvalm t å gidd å leit*
 
Trur æ har sett alle de ;)
Dekoder me opptaker :D
Men svenske har gått mæ forbi. Du fant ikke på nettsian? *for kvalm t å gidd å leit*
Jeg fant på nettsidene, men du måtte betale.. det gidder jeg ikke nå :)
 
I kveld har de meldt regn!! Håper det kommer så brannfaren blir litt mindre :-D

Tror det er første gang jeg har sitti og håpet på regn. Er jo knuske tørt over alt. Hadde vært kos med litt snø og muligheten til å fyre opp et bål.
 
Tror det er første gang jeg har sitti og håpet på regn. Er jo knuske tørt over alt. Hadde vært kos med litt snø og muligheten til å fyre opp et bål.
Ja, er jo så fint turvær, men blir ikke helt d samme uten pølsegrilling!
 
Ja, er jo så fint turvær, men blir ikke helt d samme uten pølsegrilling!

Det er sant altså! Beste kosen det er å tenne et bål og kose seg.. tror nok snøen kommer til Trøndelag etterhvert også har vi den liggende til 17.mai :O
 
Back
Topp