Trøndertråd

• Trådstarter Trådstarter Koffert
  • Opprettet Opprettet
Hei! Har termin 27 august:) fikk hør hjertelyd i går t jordmor, å det va fantastisk! Jordmora e kjæmpegrei å æ føle mæ vældi trygg. E det nånn her kanskje som syns det e vanskelig med dæm fysiske forandringan? Æ slit veldig med at æ føle mæ itj fin i det hele tatt. Har fått my uren hud, å e veldi oppblåst. Har i tillegg kasta opp vær dag i over 6 uka, så æ syns d e litt vanskelig å finn positive ting:/
Samme termin som mæ du da :) d e ingenting positivt før uke 18 egentlig... Synes itj æ da. Alt e et herk fram t da, å etter uke 34. Haha. Tredje og siste gang! Prøv å glæd dæ t du kjenne spark, får en fin gravidmage osv :)

Fader.. blir jo helt sippete av å se på sånt jeg.. haha :) Også tenker jeg.. hvorfor i allverden gjør jeg det her.. for 3 gang!! hehehe

Fader.. blir jo helt sippete av å se på sånt jeg.. haha :) Også tenker jeg.. hvorfor i allverden gjør jeg det her.. for 3 gang!! hehehe
D tenkt æ å!! Vil æ virkelig mæ sjøl så vondt for 3. Gang?! Så dum.....
Æ trøste mæ me at bli d altfor ille, har dæm et hav av smertestillende på medisinROMMET sitt :D mihi :) egentlig satse æ på lik fødsel som nr.2 da. Pust, press, svosj. (Sånn æ huske siste 2 timan. Yeah*

Hei! Har termin 27 august:) fikk hør hjertelyd i går t jordmor, å det va fantastisk! Jordmora e kjæmpegrei å æ føle mæ vældi trygg. E det nånn her kanskje som syns det e vanskelig med dæm fysiske forandringan? Æ slit veldig med at æ føle mæ itj fin i det hele tatt. Har fått my uren hud, å e veldi oppblåst. Har i tillegg kasta opp vær dag i over 6 uka, så æ syns d e litt vanskelig å finn positive ting:/
Signerer denne.. Føler meg direkte stygg... Kvisete, oppblåst, forstoppet, og svetter mer :( håret blir fortere fett osv.. Føler meg ikke som verdens vakreste nei :/

Æ å har termin da (enda i alle fall) :)

Har man lyst til å se mer fødeavdelingen kan man også søke på "One Born every minute" på youtube. Masse episoder. :)

Har man lyst til å se mer fødeavdelingen kan man også søke på "One Born every minute" på youtube. Masse episoder. :)
Trur æ har sett alle de ;)
Dekoder me opptaker :D
Men svenske har gått mæ forbi. Du fant ikke på nettsian? *for kvalm t å gidd å leit*

Trur æ har sett alle de ;)
Dekoder me opptaker :D
Men svenske har gått mæ forbi. Du fant ikke på nettsian? *for kvalm t å gidd å leit*
Jeg fant på nettsidene, men du måtte betale.. det gidder jeg ikke nå :)

I kveld har de meldt regn!! Håper det kommer så brannfaren blir litt mindre :-D

Tror det er første gang jeg har sitti og håpet på regn. Er jo knuske tørt over alt. Hadde vært kos med litt snø og muligheten til å fyre opp et bål.

Ja, er jo så fint turvær, men blir ikke helt d samme uten pølsegrilling!

Det er sant altså! Beste kosen det er å tenne et bål og kose seg.. tror nok snøen kommer til Trøndelag etterhvert også har vi den liggende til 17.mai :O

Back
Topp