Trøndertråd

Koselig å dra på tur sammen med familien, selv ser jeg de bare en gang i halvåret så da blir det ekstra godt :-D

Det synes jeg og.. ser dem ikke så ofte når man bor 50mil unna..
 
Ja, litt regn hadde ikke gjort noe nå, men snøen trenger jeg ikke. Har fått lyst på vår nå.. :)
 
Nånn som ha fått nå bekkenplaga? Prøve å gå ut med bikkja en tur hver dag, å det e mer ennj nokk for kroppen min vertfall! E helt utslitt å ondt i hoften på kveldan!
 
Uff, hørtes ikke godt ut, jeg slet ikke med bekken sist, og ingen antydning nå heller..
 
Haha! Uke 13 i morgen og magen har poppet, men svigerfamilien har fortsatt ikke tort å spørre om jeg er gravid ;) Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde det? Nesten utviklet seg til et morsomt spill :D
 
Haha! Uke 13 i morgen og magen har poppet, men svigerfamilien har fortsatt ikke tort å spørre om jeg er gravid ;) Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde det? Nesten utviklet seg til et morsomt spill :D
Hahahaha ingen som tørr å spørre heller da... Bare vent til ungen kommer ut :p hahaha så får de gå å lure :p
 
Hahahaha ingen som tørr å spørre heller da... Bare vent til ungen kommer ut :p hahaha så får de gå å lure :p
Synes det har blitt skikkelig nervepirrende morsomt :D hveeer gang vi møter de er like spennende :) Enkelte kaster laaange blikk mot magen. Mihihi
Er jeg slem? :p
Veldig barnslig iallefall :D
 
Dere er ikke alene om å være sliten.. jeg har vært helt utslitt i dagesvis. Det verste er at jeg er alene med guttene og har mega kort lunte for tiden :( Håper at det gir seg snart.. for det er så kjipt når det går utover ungene :( :( også tenker jeg "herregud hvorfor i all verden lager jeg en til??!!!" *lei meg* :(
 
Dere er ikke alene om å være sliten.. jeg har vært helt utslitt i dagesvis. Det verste er at jeg er alene med guttene og har mega kort lunte for tiden :( Håper at det gir seg snart.. for det er så kjipt når det går utover ungene :( :( også tenker jeg "herregud hvorfor i all verden lager jeg en til??!!!" *lei meg* :(
Det blir nok bedre :) Tror det er vanlig å tenke sånn, mye som skjer i kroppen.
 
Haha! Uke 13 i morgen og magen har poppet, men svigerfamilien har fortsatt ikke tort å spørre om jeg er gravid ;) Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde det? Nesten utviklet seg til et morsomt spill :D
He he, moro :) Var ute på tur i går med en venninne, hun kikket på magen min et par ganger.. :) Jeg greier ikke holde tett lenger nå, så hun fikk vite det :)
 
He he, moro :) Var ute på tur i går med en venninne, hun kikket på magen min et par ganger.. :) Jeg greier ikke holde tett lenger nå, så hun fikk vite det :)
Har jo veldig lyst å fortelle nå da. Men dette var så utrolig spennende, håper jeg klarer 18 uker ;) selv om det er tvilsomt!
 
Jeg skulle vente til å fortelle det til de fleste først etter uke 18.. Så var jeg på ul uke 13... Ventet t par uker, så sprakk jeg gitt :p
 
Back
Topp