Trøndertråd

• Trådstarter Trådstarter Koffert
  • Opprettet Opprettet
Tenkte jeg skulle vente til etter at jeg hadde vært på OUL før jeg fortalte verden det.. :) Men de fleste vet allerede at jeg er gravid. :)

Jeg skulle vente til å fortelle det til de fleste først etter uke 18.. Så var jeg på ul uke 13... Ventet t par uker, så sprakk jeg gitt :p
Var på UL på torsdag ;) vi får se hvor lenge jeg holder. Men tror jeg skal klare å holde meg til de spør selv :)

Jeg er 14 uker i morgen, ikke fått innkalling til o.ul fra St.O enda. Vet noen skrev tidligere at den kan komme sent, men.. Har dere fått innkalling nå? Når sendte lege inn bestilling og hvilken uke fikk du innkalling? Ønsker IKKE å risikere å måtte vente til mye etter uke 19... :/

Jeg er 14 uker i morgen, ikke fått innkalling til o.ul fra St.O enda. Vet noen skrev tidligere at den kan komme sent, men.. Har dere fått innkalling nå? Når sendte lege inn bestilling og hvilken uke fikk du innkalling? Ønsker IKKE å risikere å måtte vente til mye etter uke 19... :/
Du får den sikkert snart. De er trege. Jeg har fått time, men kun pga at jeg var i forrige uke :)
Fikk innkalling i uke 16 med første :) var der i 18+6 tror jeg.

J
eg fikk time fordi jeg var der på tidlig ul i uke 13. Ellers hadde jeg fått i posten, sent..

Kjedelig de er så trege på st. Olavs da.. Jeg gikk til UL kontroll i orkanger.. Fikk brev om time bare 3-4dager etter at legen hadde sendt henvisning. :)

Er så trøtt i dag.. Selvom jeg la meg tidlig for meg å være! Kanskje derfor jeg er så trøtt :P

Æ vist fræm magen t farmor i dag :P
"Næi nåså gæli! Ka e d dåkker toille me"
åsså flira a :P
Haha, hu Vente et oldebarn i juni også, så vårres bli oldebarn nr 5.
"D bli dyrt å vårrå oldemor forstår æ"
Hoho

Så koselig da!! Er jo sånne reaksjoner man vil ha!! :) Hyggelig da :)

Jeg er første i rekka i familien, og den vordende oldemor på min mors side, er 59 nå, og jeg har altid hatt en avtale med hennes samboer om å fortelle han først, for da kunne han si på jobben at han våkna opp med ei oldemor i senga! Hehe.Gjett om hu ble forbauset når han sa at hu skulle bli oldemor! :)

Hva gjør trønderjentene i dag da?

Back
Topp