Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på UL på torsdagJeg skulle vente til å fortelle det til de fleste først etter uke 18.. Så var jeg på ul uke 13... Ventet t par uker, så sprakk jeg gitt![]()
Var på UL på torsdagvi får se hvor lenge jeg holder. Men tror jeg skal klare å holde meg til de spør selv
![]()
NeineiVar det ordinær UL?
Neineiuke 12+3
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Du får den sikkert snart. De er trege. Jeg har fått time, men kun pga at jeg var i forrige ukeJeg er 14 uker i morgen, ikke fått innkalling til o.ul fra St.O enda. Vet noen skrev tidligere at den kan komme sent, men.. Har dere fått innkalling nå? Når sendte lege inn bestilling og hvilken uke fikk du innkalling? Ønsker IKKE å risikere å måtte vente til mye etter uke 19... :/
eg fikk time fordi jeg var der på tidlig ul i uke 13. Ellers hadde jeg fått i posten, sent..Jeg er 14 uker i morgen, ikke fått innkalling til o.ul fra St.O enda. Vet noen skrev tidligere at den kan komme sent, men.. Har dere fått innkalling nå? Når sendte lege inn bestilling og hvilken uke fikk du innkalling? Ønsker IKKE å risikere å måtte vente til mye etter uke 19... :/
Egentlig hver dagJaaai går og!
![]()
Hehe så herlig <3Æ vist fræm magen t farmor i dag
"Næi nåså gæli! Ka e d dåkker toille me"
åsså flira a
Haha, hu Vente et oldebarn i juni også, så vårres bli oldebarn nr 5.
"D bli dyrt å vårrå oldemor forstår æ"
Hoho