Trøndertråd

Jeg jobber når ungen sover og når barna sover. Mannen jobber 14-21 så da kan han passe kidsa mens jeg jobber. Jeg jobber ca 50% :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hvordan går det med trønderjentene da? Vi har funnet frem den gamle barnesenga... vurderer å male den hvit.. bare for at da blir den på en måte "ny".. hva synes dere?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hvordan går det med trønderjentene da? Vi har funnet frem den gamle barnesenga... vurderer å male den hvit.. bare for at da blir den på en måte "ny".. hva synes dere?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Lever ennå ;)
Sykt vonde kynnere for tiden :confused: håper det går seg til!
Skal på ny UL på onsdag, gleeder meg!
Har en baby som nesten bare sparker inn mot ryggen, veldig uvant og ekkelt!
Mal senga hvit du! Vi gjorde det da vi arva en seng :)
Hvordan går det med deg da?? :)
 
Lever ennå ;)
Sykt vonde kynnere for tiden :confused: håper det går seg til!
Skal på ny UL på onsdag, gleeder meg!
Har en baby som nesten bare sparker inn mot ryggen, veldig uvant og ekkelt!
Mal senga hvit du! Vi gjorde det da vi arva en seng :)
Hvordan går det med deg da?? :)

Ikke merker noe til kynnere.. men bekkenløsning.. baah! I går kveld klarte jeg knapt å løfte føttene for å gå.. smerte!!
Min bebiss sparker kun nedover.. hele tiden.. ned under buksa.. litt uvant det og fordi de andre sparket mer til sidene.

Tror nok jeg kommer til å male den..


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
I mårrå ska æ t trheim. Først egenpleie t frisør, og så kommer sambo å snart-storesøster inn til byen, og vi ska på ul!!! :) gledes


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I mårrå ska æ t trheim. Først egenpleie t frisør, og så kommer sambo å snart-storesøster inn til byen, og vi ska på ul!!! :) gledes


Sent from my iPhone using BV Forum
Herlig! Ordinære ultralyd?
Var på UL nr.4 i dag. Helt utrolig hvor mye de vokser på 2 uker! Alt så heldigvis veldig bra ut, så slipper skuldrene et hakk ned til :)
 
Herlig! Ordinære ultralyd?
Var på UL nr.4 i dag. Helt utrolig hvor mye de vokser på 2 uker! Alt så heldigvis veldig bra ut, så slipper skuldrene et hakk ned til :)
No no ikke ordinære nei... ( da hadde ikke ongan fått blitt med) har bestilt privat på ultraportalen:) *les: nysgjerrig på kjønn..... Ikke vært på 3d av noen av de forige, så vet ikke helt om jeg egentlig vil se alle kroppstrekkene.....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
No no ikke ordinære nei... ( da hadde ikke ongan fått blitt med) har bestilt privat på ultraportalen:) *les: nysgjerrig på kjønn..... Ikke vært på 3d av noen av de forige, så vet ikke helt om jeg egentlig vil se alle kroppstrekkene.....


Sent from my iPhone using BV Forum
Spennende :) vi tok med storebror sist (ul nr 4, så antok alt var ok med baby), han satt helt stille og fulgte med litt forundret :) så de ikke kjønn hos dere sist da eller?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spennende :) vi tok med storebror sist (ul nr 4, så antok alt var ok med baby), han satt helt stille og fulgte med litt forundret :) så de ikke kjønn hos dere sist da eller?


Sent from my iPhone using BV Forum
Fikk vite jente sist, men hun var veldig usikker. Å æ handle rosa og kjoler, men nå er det så mange som si æ har guttemage så da tar vi en sjekk:) LITT nysgjerrig...??? ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk vite jente sist, men hun var veldig usikker. Å æ handle rosa og kjoler, men nå er det så mange som si æ har guttemage så da tar vi en sjekk:) LITT nysgjerrig...??? ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Neida, helt normalt nysgjerrig! :) ska itj si nå æ, har kjøpt to private ul, en tidlig og en i panikk ved liten blødning :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har æ kræsjlanda i sofaen!!! Sliten etter bytur, MEN sååå værdt turen:) Kjempestas å se lille nurket igjen<3 å storesøsken var veldig ivrig:) blir jente ja, som vi trodde!!! I følge jr her: bra så slipp ongen å bli homo!!! ( litt oppgitt over mammaen som handle rosa...)

Var også på litt shopping: rosa vognpose ( handler FØR æ gikk inn til ul) å hagemøbler fra skeidar<3

Hærli dag:) nyt påsken alle august mammaer:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Påske, å ska jobb hele påska :) Men,blir litt kos innimellom å :)
 
Gooo påske :)
 
God påske! :) har to daga på jobb før fri, bli deeilig! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gooood påske.. Vi har klemt oss inn i bilen på vei til hytta til mamma i sverige.. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hoi, no va tråden vår langt ned.. Træge trøndera i påska :) Koss går de me dokk? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hoi, no va tråden vår langt ned.. Træge trøndera i påska :) Koss går de me dokk? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp