Trøndertråd

• Trådstarter Trådstarter Koffert
  • Opprettet Opprettet
Hei damer! Et lite trøndertips om du bor i Trondheim; Femmeaktiv! Treningssenter for gravide og nybakte mødre. Drives av to fysioterapauter og anbefales på det varmeste om du ønske å træn!

Sent from my iPhone using BV Forum
Karret meg på trening i dag, moro :), men kjenner at bekkenet kanskje ikke vil være med meg på trening i fem mnd til :( hjelp.. må lese meg opp litt om bekkenplager, se om det finnes noen tips, vil ikke....!! :/

Karret meg på trening i dag, moro :), men kjenner at bekkenet kanskje ikke vil være med meg på trening i fem mnd til :( hjelp.. må lese meg opp litt om bekkenplager, se om det finnes noen tips, vil ikke....!! :/

Jeg også! Der jeg trener er det mye på ball - det funker fint :D plages selv med bekkenet :-/

Jeg også! Der jeg trener er det mye på ball - det funker fint :D plages selv med bekkenet :-/

Jeg går kun på aerobic-ting. Må nok revurdere den. Ball har jeg ikke peiling på, tror de kan ha en der jeg går :) Får sette opp en time med instruktør dersom det går feil vei etterhvert :)

4 timer til jeg får se turbo jenta vår!! ;) drømte om jenteklær i natt, så nå er jeg virkelig overbevist!

Da har æ bestilt vogna!!!!
Emmaljunga city cross<3 dark grey bag å sort sportsdel!
Var kampanje på vogner i østerdund nå, så da slo vil til iom st vi skal dit i sommer alikevel:)
O'lykke <3

Da har æ bestilt vogna!!!!
Emmaljunga city cross<3 dark grey bag å sort sportsdel!
Var kampanje på vogner i østerdund nå, så da slo vil til iom st vi skal dit i sommer alikevel:)
O'lykke <3

Grattis!! :)

Frisk og fin baby i magen :D termin fortsatt den 27.august.
Og siden det var SÅ tydelig hva kjønnet var når hun målte lårbein så måtte jeg få det jeg så bekreftet.
Og det er som jeg har trodd ei JENTE nummer 3 :D
Gratulerer :D lager nok bare jenter du ;)

Frisk og fin baby i magen :D termin fortsatt den 27.august.
Og siden det var SÅ tydelig hva kjønnet var når hun målte lårbein så måtte jeg få det jeg så bekreftet.
Og det er som jeg har trodd ei JENTE nummer 3 :D
Praktisk! Da har du mye som sikkert kan brukes :)

Tror ikke vi kan gutter nei ;) enda vi brukte EL tester for å prøøøve på gutt ;)
3 jenter, herlig! De kommer til å få det så gøy! Og forhåpentligvis ha masse glede av hverandre som voksen :)
Har "dessverre" gitt bort nesten alt av klær. Men har jo alt annet i rosa ;)
Shoppiiing av babyklær :Heartred

Gratulerer så mye med en jente til!! da kommer jeg GARANTERT til å få en gutt til.. bare veit det nå.. lol :)

er så moro når bebissen sparker i magen min :)

Jaaaa elsker følelsen:) men hvorfor vil den ikke sparke når sambo elr storesøskenan vil kjenne..... "Mamma æ vet det. Beibin e egen!" Storesøster snart fem <3

Først i dag kjente pappan spark, jeg har kjent massevis i 3 uker el no. Hver gang han har forsøkt å kjenne så har hun sluttet umiddelbart ;) Sønnen min har forsøkt et par ganger, men etter litt sier han: "ja jeg kjente" uten at det har vært noe spark, fordi det blir kjedelig å stå i ro :)

Gratulerer så mye med en jente til!! da kommer jeg GARANTERT til å få en gutt til.. bare veit det nå.. lol :)
Tror du også får jente jeg! Våknet 3.30 i natt av at jeg drømte om blomstrete kjoler og rosa blondebodyer. Sendte sms til mannen om at det garantert er ei jente. Magefølelse skal man høre på altså! :)
Kjenner ingen plass at jeg er "skuffet" over å ikke få noen gutt :)
Gleder meg til shopping nå! :D

Hjææælp!! Den gravide gjør stadig ting hun trodde hun var i mot... ;)
Nå har jeg bestilt meg priv ul....!??!! Bare for å få kjønnet bekrefta.... Makan!! :)
Jm sa jo jente på ul, men på slutten var hun usikker og sa hun var80% sikker bare. Her har jeg handla råååsa og kjoler. Tante strikker rosa mariusvognteppe <3 men mange i rundt oss sier det ligner guttemage??? Jaja nå får æ sjekka det en gang til:)

Back
Topp