Trøndertråd

• Trådstarter Trådstarter Koffert
  • Opprettet Opprettet
Spennende med privat ul! Foreslo det for mannen siden han ikke fikk være med på oul.. men han synes ikke det var så nødvendig. :/ jauda...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Spennende med privat ul! Foreslo det for mannen siden han ikke fikk være med på oul.. men han synes ikke det var så nødvendig. :/ jauda...

Mannen her syns det var bortkasta han å.. Egentli æ å da, men no må æ vit om rosa vognteppe bli kræsj...;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blæææ.. Æ vil få lønn noooo!! :o :p æ vi, på shopping :p garn!! Har fått strikkedilla igjen :p

Synes absolutt dere skal dra på privat UL og sjekke kjønnet ;) Jeg er mer nyskjerrig enn du er :) Hihihi

Vi skal inn på oul igjen i morra, spent på om de sier samme kjønn igjen, men hun var ikke i tvil sist da, så antar det blir samme :) veldig spent på termin, håper jeg får den jeg tror eller litt før :) vil lengst unna 1.sept :)

Æsj! 24.8.. En uke å gå på før 1. Sept :/ kjipt å bli satt tilbake.

Synes absolutt dere skal dra på privat UL og sjekke kjønnet ;) Jeg er mer nyskjerrig enn du er :) Hihihi

Hahaha.. Ja.. hadde bare gubben vært like nysgjerrig.. men.. er skråsikker på at jeg får gutt jeg nå..

Æsj! 24.8.. En uke å gå på før 1. Sept :/ kjipt å bli satt tilbake.

Ønsker du baby helst i aug på grunn av barnehage plass osv? :)

JA! :) ingen annen grunn :)

Skjønner den! For meg er det ikke så viktig. Har tenkt å h*n hjemme til den er 2 alikevel :)

Skjønner den! For meg er det ikke så viktig. Har tenkt å h*n hjemme til den er 2 alikevel :)

Det har vi nok ikke råd til.. Kan jo hende man får plass likevel, evt finner dagmamma (dyrt), en løsning må det jo bli :) Bare håper veldig på august-baby, da slipper man tenke på det :)

Det har vi nok ikke råd til.. Kan jo hende man får plass likevel, evt finner dagmamma (dyrt), en løsning må det jo bli :) Bare håper veldig på august-baby, da slipper man tenke på det :)

Jeg jobber hjemme fra.. så for meg har det ikke noe å si om h*n er hjemme eller i barnehage.. da har vi mulighet til å kun ha et barn i barnehage om gangen. Storebror blir da 4,5 når h*n er født :)

Jeg jobber hjemme fra.. så for meg har det ikke noe å si om h*n er hjemme eller i barnehage.. da har vi mulighet til å kun ha et barn i barnehage om gangen. Storebror blir da 4,5 når h*n er født :)
Heldig da :) Jobber du kveldene da eller? Med min sønn hadde jeg ikke kunnet jobbet og hatt han samtidig, han krevde hele meg :) Kontantstøtten går opp til 6000 så forskjellen på å betale bhg mot å få 6000 er jo gigantisk :)

Back
Topp