Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen her syns det var bortkasta han å.. Egentli æ å da, men no må æ vit om rosa vognteppe bli kræsj...Spennende med privat ul! Foreslo det for mannen siden han ikke fikk være med på oul.. men han synes ikke det var så nødvendig. :/ jauda...
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Synes absolutt dere skal dra på privat UL og sjekke kjønnetSpennende med privat ul! Foreslo det for mannen siden han ikke fikk være med på oul.. men han synes ikke det var så nødvendig. :/ jauda...
Synes absolutt dere skal dra på privat UL og sjekke kjønnetJeg er mer nyskjerrig enn du er
Hihihi
Æsj! 24.8.. En uke å gå på før 1. Sept :/ kjipt å bli satt tilbake.
Sent from my iPhone using BV Forum
Neei. Hvorfor det?? Jeg tror du får jenteHahaha.. Ja.. hadde bare gubben vært like nysgjerrig.. men.. er skråsikker på at jeg får gutt jeg nå..
Er så herlig! <3 i går fikk ene storesøster kjenne det! Morro!Igår sparka lillejenta så hardt at pappa fikk kjenne :-D ble helt rørt <3
Neei. Hvorfor det?? Jeg tror du får jente![]()
JA!Ønsker du baby helst i aug på grunn av barnehage plass osv?![]()
Endelig kjente storebror her også, moro å se fjeset hans da han kjente detEr så herlig! <3 i går fikk ene storesøster kjenne det! Morro!![]()
JA!ingen annen grunn
Det har vi nok ikke råd til.. Kan jo hende man får plass likevel, evt finner dagmamma (dyrt), en løsning må det jo bliSkjønner den! For meg er det ikke så viktig. Har tenkt å h*n hjemme til den er 2 alikevel
Det har vi nok ikke råd til.. Kan jo hende man får plass likevel, evt finner dagmamma (dyrt), en løsning må det jo bliBare håper veldig på august-baby, da slipper man tenke på det
Ja! Synd at jeg ikke tenkte på å ta bildeEndelig kjente storebror her også, moro å se fjeset hans da han kjente det
Heldig daJeg jobber hjemme fra.. så for meg har det ikke noe å si om h*n er hjemme eller i barnehage.. da har vi mulighet til å kun ha et barn i barnehage om gangen. Storebror blir da 4,5 når h*n er født![]()