Trøndertråd

Jeg er i Trondheim til pinsehelga, og går bare hjemme, så jeg er gjerne med på noe :)
Jeg jobber, så ikke ekstremt fleksibel, men litt fleksibel kan jeg være hvis jeg får avtalt i god tid :) Mente du at du kan frem mot pinse, eller i den helgen? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kossn går det med trønderdaman ? :) Her går d bærre fint :) Jobbe 100 % å formen e fin, men gler mæ ekstremt t ferie om 5 uka :)
 
Bytur i morgen:)
Liten tur innom sirkus også bursdag t ei venninne <3 ska overnatte der, så det blir nok massse jabbing ja!! :) gleder meg:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jeg er her!! :) vært utrolig mye styr i det siste med hus salg og opprydding osv.. håper på bedre tider fremover :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
jeg er her!! :) vært utrolig mye styr i det siste med hus salg og opprydding osv.. håper på bedre tider fremover :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Phuu!! :D ble bekymra her! Men regnet med/ håpa på at det bare var mye styr. :)
 
Phuu!! :D ble bekymra her! Men regnet med/ håpa på at det bare var mye styr. :)

Neida fortsatt gravid gitt.. bekkenløsning fra helvete for å si det mildt.. jeg føler meg som mormora mi på 82! Hvordan går det med dere jentene da?



Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tipper dere gravide trøndere i trøndelag gleeeder dere til en sommer med HETEBØLGE! Har sagt det i hele vinter at sommeren blir knall- for alle andre enn gravide meg.. ;) ødem i føttene og null søvn. Been there done that i 2008. :(
 
Æ trur æ ska grei å takkel sol sommer å knallvær på dagtid..... :) Meeen natta... Neitakk til tropenetter
 
Har heldigvis lappen denne gangen, og kan dra til sjøen hver dag ;) tenkte ikke på det. Men da tror jeg at jeg overlever dagtid! :)
Sa ifra til mannen i går, at om det blir som i 2008, blir det brukt x antall tusenlapper på aircondition apparat ;)
Hvordan er formen ellers da? :)
 
Æ trur æ ska grei å takkel sol sommer å knallvær på dagtid..... :) Meeen natta... Neitakk til tropenetter

Helt enig.. neitakk til tropenetter altså..


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Trøndere er herlige altså! I går var vi i Trondheim for å kjøpe en babynest + besøke noen venner (spise is i hagen i finværet). På fb var det ei som skulle gi bort klær til nyfødt, vi var så heldige å få to fulle poser med masse søte klær av henne :) Må si jeg liker trenden med gjenbruk som foregår på fb :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Æ har blitt beordra sengeleie pga ekstremt my kynnera så æ ligg i soffan å kikke på d fantastiske været... Gla på alle trøndera sine vægne, men suttre litt læll:confused:
 
Æ har blitt beordra sengeleie pga ekstremt my kynnera så æ ligg i soffan å kikke på d fantastiske været... Gla på alle trøndera sine vægne, men suttre litt læll:confused:
Usj, får du itj ligg ut på en veranda eller i hagen da? E litt dumt hvis kynneran starte fødsel å (veit itj om de går men?) så kanskje bæst å ta de me ro?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ska send min kjære på plantasjen å kjøp en badenbaden stol i mårra. Har bare sofagruppe på verandaen å den sitt man ikke veldig behagelig i. Sjer bra ut da...meen ubrukelig t avslapping:pKynneran har roa sæ littegrainnje i dag så håpe æ får ligg litt i ny gostol i mårra :) Fikk beskjed av jordmor på sykehuset om å bare ligg,kun opp for å gå til do å måltian.
Men rekne med d e greit om æ ligg på verandaen me leggan stikkan ut i sola:)
 
Nyydelig vær i dag også! Jeg har vært å fotografert i konfirmasjon i dag! Gleder meg til bebissen min kommer, da skal jeg ha nyfødt fotografering hver dag :D :D
 
Back
Topp