Trøndertråd

Jeg er trønder! har termin 22... eller 19.. august. vi er ikke helt enige:p får nesten bare ve4nte til etter OUL:)

Det er helt topp på St. Olavs. Hotellet er kjempebra, kunne bodd der leeeeenge :p
 
Æ har vært på ultralyd i dag :D hærregud kor magisk!! Va i uke 12 me de 2 andre å, men den her sjer ut t å bli ei skikkelig urokråke! :D nr.2 va også d - trudd æ. Hu gikk når hu va 9 mnd. Den her va VERRE! Eller bedre! :D e sååå glad no! Va der for å sjekk hjertet, d va ingen enkel oppgave, hu som tok flira bare når hu prøvd å den bare tsjoppa unna.
Rotat innlegg, men bare mått del d! ;)
 
Æ har vært på ultralyd i dag :D hærregud kor magisk!! Va i uke 12 me de 2 andre å, men den her sjer ut t å bli ei skikkelig urokråke! :D nr.2 va også d - trudd æ. Hu gikk når hu va 9 mnd. Den her va VERRE! Eller bedre! :D e sååå glad no! Va der for å sjekk hjertet, d va ingen enkel oppgave, hu som tok flira bare når hu prøvd å den bare tsjoppa unna.
Rotat innlegg, men bare mått del d! ;)

aawwwww... så koselig.. når jeg var på ultralyd 12+5 synes jeg bebissen var så rolig.. gjorde meg nesten mer nervøs det.. men så hjerte slo og hu jordmora var fornøyd hu :) Nå synes jeg at jeg kjenner litt bevegelser også.. er i uke 15+1 i dag.. :) Men er så redd for å innrømme for meg selv at jeg kjenner liv.. for man vet jo ikke om det er noe galt..
 
Æ har vært på ultralyd i dag :D hærregud kor magisk!! Va i uke 12 me de 2 andre å, men den her sjer ut t å bli ei skikkelig urokråke! :D nr.2 va også d - trudd æ. Hu gikk når hu va 9 mnd. Den her va VERRE! Eller bedre! :D e sååå glad no! Va der for å sjekk hjertet, d va ingen enkel oppgave, hu som tok flira bare når hu prøvd å den bare tsjoppa unna.
Rotat innlegg, men bare mått del d! ;)

Vet du hva du blir? siden du sier ei uroskråke? :p
 
Vet du hva du blir? siden du sier ei uroskråke? :p
Vet ikke ka d bli. Ska heller ikke vit d. Ved forrige Ul uke 7 sa hu at æ bare va 6+1 synes d va utrolig rart siden vi brukt eggløsningstesta.. Men no va æ 12+3 å d stemme med mine beregninga (12+4)
Så først tenkt æ jente siden dæm sædcellan leve lengst. Å no e æ på gutt igjen ;)
Bli ikke enig med mæ sjøl om vi virkelig ikke ska vit altså. Æ så 3 streker i dag, men som hu sa veldig vanskelig å se. Så når æ sa at vi ikke skull vit, slutta hu.
D e helt sikkert liv du kjenne :) d bli mer tydelig om 2 uka :D
D e så uvirkelig at d e en levende baby inni mæ!
 
Vet ikke ka d bli. Ska heller ikke vit d. Ved forrige Ul uke 7 sa hu at æ bare va 6+1 synes d va utrolig rart siden vi brukt eggløsningstesta.. Men no va æ 12+3 å d stemme med mine beregninga (12+4)
Så først tenkt æ jente siden dæm sædcellan leve lengst. Å no e æ på gutt igjen ;)
Bli ikke enig med mæ sjøl om vi virkelig ikke ska vit altså. Æ så 3 streker i dag, men som hu sa veldig vanskelig å se. Så når æ sa at vi ikke skull vit, slutta hu.
D e helt sikkert liv du kjenne :) d bli mer tydelig om 2 uka :D
D e så uvirkelig at d e en levende baby inni mæ!

Vi visste heller ikke med guttene.. Men det er så rart med kroppene våre, jeg tror de ubevisst vet hva det er.. For jeg og gubben klarte aldri å finne på jentenavn vi ville ha.. Bare gutte navn, så om vi hadde fått jenter hadde vi hatt navne issues ganske lenge. Guttenavna var klare før de kom. Men jeg tror også jeg ikke skal vite hva det blir. Er litt slemt å si, men jeg tror at jeg kanskje blir litt skuffa om jeg får en gutt til.. for jeg har jo gutter fra før og dette er siste barnet vårt.. Vi synes det er bra med 3 og jeg er 34år og bruker mellom 4-6år på å bli gravid.. Jeg tror at når jeg har bært på baby'n i 9måneder tror jeg man ikke bryr seg så mye om hva det blir. Man er bare lykkelig for at man er ferdig. Jeg håper å tror at det blir sånn i allefall. :)
 
Vi visste heller ikke med guttene.. Men det er så rart med kroppene våre, jeg tror de ubevisst vet hva det er.. For jeg og gubben klarte aldri å finne på jentenavn vi ville ha.. Bare gutte navn, så om vi hadde fått jenter hadde vi hatt navne issues ganske lenge. Guttenavna var klare før de kom. Men jeg tror også jeg ikke skal vite hva det blir. Er litt slemt å si, men jeg tror at jeg kanskje blir litt skuffa om jeg får en gutt til.. for jeg har jo gutter fra før og dette er siste barnet vårt.. Vi synes det er bra med 3 og jeg er 34år og bruker mellom 4-6år på å bli gravid.. Jeg tror at når jeg har bært på baby'n i 9måneder tror jeg man ikke bryr seg så mye om hva det blir. Man er bare lykkelig for at man er ferdig. Jeg håper å tror at det blir sånn i allefall. :)
Hos oss va det motsatt, vi hadd guttenavn klart på begge jentene. Nå har vi faktisk et av hver! :)
Æ tar mæ i å se på gutteklær, for å se om æ finn nå. Ut fra når vi hadd sex og EL ska d bli gutt. Men æ har klart å overbevis mæ sjøl om at d e enda ei jente! Å æ trur d e d, sjøl om æ håpe litt på gutt no ;) så e litt derfor æ ikke vil vit også. For som du si, spille d ingen rolle når babyn e ut. Men gud så praktisk å vit!! Baaah! 6 uka t ordinær ul. Og 8 uka t ny sjekk av hjertet. Hoho!
 
Hos oss va det motsatt, vi hadd guttenavn klart på begge jentene. Nå har vi faktisk et av hver! :)
Æ tar mæ i å se på gutteklær, for å se om æ finn nå. Ut fra når vi hadd sex og EL ska d bli gutt. Men æ har klart å overbevis mæ sjøl om at d e enda ei jente! Å æ trur d e d, sjøl om æ håpe litt på gutt no ;) så e litt derfor æ ikke vil vit også. For som du si, spille d ingen rolle når babyn e ut. Men gud så praktisk å vit!! Baaah! 6 uka t ordinær ul. Og 8 uka t ny sjekk av hjertet. Hoho!

Jeg har ordinær ul om ca 1mnd. Jordmor time 28feb. :) Håper å høre hjertelyd :) Jeg aner ikke hva det kan bli.. for vi ble litt overrasket over at jeg var gravid i det hele tatt... :p
 
Vi visste heller ikke med guttene.. Men det er så rart med kroppene våre, jeg tror de ubevisst vet hva det er.. For jeg og gubben klarte aldri å finne på jentenavn vi ville ha.. Bare gutte navn, så om vi hadde fått jenter hadde vi hatt navne issues ganske lenge. Guttenavna var klare før de kom. Men jeg tror også jeg ikke skal vite hva det blir. Er litt slemt å si, men jeg tror at jeg kanskje blir litt skuffa om jeg får en gutt til.. for jeg har jo gutter fra før og dette er siste barnet vårt.. Vi synes det er bra med 3 og jeg er 34år og bruker mellom 4-6år på å bli gravid.. Jeg tror at når jeg har bært på baby'n i 9måneder tror jeg man ikke bryr seg så mye om hva det blir. Man er bare lykkelig for at man er ferdig. Jeg håper å tror at det blir sånn i allefall. :)
Hehe jeg går rundt å synger "vi får ei tulle med øyne blå", så blir arti å se om det stemmer. Har både jentenavn og guttenavn klart :)
 
Hehe jeg går rundt å synger "vi får ei tulle med øyne blå", så blir arti å se om det stemmer. Har både jentenavn og guttenavn klart :)

Haha.. kan jo hende det stemmer siden du synger den sangen ubevisst.. lol :) Vi har ikke navn klar.. men vi har et-to vi liker :)
 
Noen av dere som vet av steder de selger angelsounds, eller liknende? Ikke på nett :p
 
Er så sinnsykt mett!! Uurk...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Mannen diske opp me biffsnadder! For en romantiker på Valentines ;) aaaaldri trudd om han. Koselig da! Æ ligg i søfan å ser opptak av fødeavdelingen sverige <3 åååh <3 glede mæ!
 
Mannen diske opp me biffsnadder! For en romantiker på Valentines ;) aaaaldri trudd om han. Koselig da! Æ ligg i søfan å ser opptak av fødeavdelingen sverige <3 åååh <3 glede mæ!

Heldig du!! Min mann er på jobb og kommer ikke hjem før om 14 dager. Dårlig med valentines. Og maten måtte jeg lage selv. :p Vet du om man kan finne fødeavdelingen på nett?


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ane ikke.. Sjekk tvnorge eller FEM sine sider?
Kordan e d å vær fruen t en pendlermann? Har ikke du 2 fra før?
 
Ane ikke.. Sjekk tvnorge eller FEM sine sider?
Kordan e d å vær fruen t en pendlermann? Har ikke du 2 fra før?

Har vært det siden eldste mann var baby.. jepp.. jeg har to stk. Går så fint atte! Er veldig ok å være kona til en som pendler. Vi krangler aaaaldri! Er jo ikke noe poeng i det når han er hjemme så kort. Man finner en rytme som passer en selv. Men man må la noen ting gå.. det er ikke alltid man rekker alt man skal!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hei! Har termin 27 august:) fikk hør hjertelyd i går t jordmor, å det va fantastisk! Jordmora e kjæmpegrei å æ føle mæ vældi trygg. E det nånn her kanskje som syns det e vanskelig med dæm fysiske forandringan? Æ slit veldig med at æ føle mæ itj fin i det hele tatt. Har fått my uren hud, å e veldi oppblåst. Har i tillegg kasta opp vær dag i over 6 uka, så æ syns d e litt vanskelig å finn positive ting:/
 
Back
Topp