Umulig å sikte, tenker jeg?Hvilken premie går du for?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Umulig å sikte, tenker jeg?Hvilken premie går du for?![]()
Hun lovde at dette ikke var noe hun skulle tulle med, men jeg avventer til i morgen for å stole helt på detSiden det er første april idag så klarer jeg ikke heeelt å tro på at kriteriene er sanneså spent på å se om det er spøk eller ei
![]()
Ja samme herHun lovde at dette ikke var noe hun skulle tulle med, men jeg avventer til i morgen for å stole helt på det
Hvilke premie vil dere helst vinne??
Enig, veldig artigBlir en spennende mnd,kul vri synes jeg![]()
Haha! Begynt å tenke på det alt nå?Heldgvis bare detti 1 plass ned![]()
Bra vi er flere som synes detEnig, veldig artig![]()
Haha neiHaha! Begynt å tenke på det alt nå?![]()
Det får vi tenke på siste halvdelen av aprilJeg tenker ikke plassering enda i alle fall.
Denne mnd teller jo plassering i aller høyeste grad, men det er litt tidlig i mnd enda....
Vi er jo alltid enige snuppaBra vi er flere som synes det![]()
Vet ikke om jeg er så god på å beregne meg frem til "riktig" plass. HeheJeg tenker ikke plassering enda i alle fall.
Denne mnd teller jo plassering i aller høyeste grad, men det er litt tidlig i mnd enda....
Ha ha er vi det nå plutseligVi er jo alltid enige snuppa![]()
Jeg vet ikke om jeg orker tenke på det.Det får vi tenke på siste halvdelen av april![]()
Tviler på at jeg klarer det, for de rundt en finner jo også på å skravle uforutsigbart...;-)Vet ikke om jeg er så god på å beregne meg frem til "riktig" plass. Hehefår ta det som det kommer
![]()
Så utrolig gøymasse fint!