Umulig å sikte, tenker jeg?Hvilken premie går du for?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Umulig å sikte, tenker jeg?Hvilken premie går du for?
Hun lovde at dette ikke var noe hun skulle tulle med, men jeg avventer til i morgen for å stole helt på detSiden det er første april idag så klarer jeg ikke heeelt å tro på at kriteriene er sanne så spent på å se om det er spøk eller ei
Ja samme herHun lovde at dette ikke var noe hun skulle tulle med, men jeg avventer til i morgen for å stole helt på det
Hvilke premie vil dere helst vinne??
Enig, veldig artigBlir en spennende mnd,kul vri synes jeg
Haha! Begynt å tenke på det alt nå?Heldgvis bare detti 1 plass ned
Haha samme tenkte jegHaha! Begynt å tenke på det alt nå?
Bra vi er flere som synes detEnig, veldig artig
Haha nei var bare spent på hvor mange plasser jeg datt ned etter en tur utHaha! Begynt å tenke på det alt nå?
Det får vi tenke på siste halvdelen av aprilJeg tenker ikke plassering enda i alle fall.
Denne mnd teller jo plassering i aller høyeste grad, men det er litt tidlig i mnd enda....
Vi er jo alltid enige snuppaBra vi er flere som synes det
Vet ikke om jeg er så god på å beregne meg frem til "riktig" plass. Hehe får ta det som det kommerJeg tenker ikke plassering enda i alle fall.
Denne mnd teller jo plassering i aller høyeste grad, men det er litt tidlig i mnd enda....
Ha ha er vi det nå plutseligVi er jo alltid enige snuppa
Jeg vet ikke om jeg orker tenke på det.Det får vi tenke på siste halvdelen av april
Tviler på at jeg klarer det, for de rundt en finner jo også på å skravle uforutsigbart...;-)Vet ikke om jeg er så god på å beregne meg frem til "riktig" plass. Hehe får ta det som det kommer
Så utrolig gøy masse fint!