Topp 100 April! oppdatert med vinnerliste...

Ja, nettopp det jeg på en måte ikke liker med dette. Klart, man vant ikke på alle plasser på vanlig måte heller, men man VISSTE i det minste ikke at det var sånn

Ja, men vinnersjansene er jo på mange måter større nå, men ja det er fortsatt skikkelig kjipt om man havner i mellom :o bare å håpe på vinnerlykke som alle andre mnd :D

Ja, men vinnersjansene er jo på mange måter større nå, men ja det er fortsatt skikkelig kjipt om man havner i mellom :eek: bare å håpe på vinnerlykke som alle andre mnd :D
Ja, med så mange premier er jo sjangsen større, men likevel bare en litt ubehagelig måte å ha det på , synes jeg. Men, gøy skal vi nok få det likevel.

For noen flotte premier :D Det "badekaret" var jo helt genialt ! Men om man klarer å skravle nok er jo en annen ting :p

Ja, med så mange premier er jo sjangsen større, men likevel bare en litt ubehagelig måte å ha det på , synes jeg. Men, gøy skal vi nok få det likevel.

Kunne kanskje vært litt mer spredt, for jeg vil vel kanskje tro at de faste traverne kommer oppi toppen. Nå må man jo opp på 30 tallet for å få premie

Kunne kanskje vært litt mer spredt, for jeg vil vel kanskje tro at de faste traverne kommer oppi toppen. Nå må man jo opp på 30 tallet for å få premie

Ja, det er jo ikke reelt sett "topp 100" dette her. Ikke når man vet allerede hvor høyt opp man må, og det er ikke 100-. plass, som derimot på mars har like stor eler liten sjangs som 6. plass

Ja, det er jo ikke reelt sett "topp 100" dette her. Ikke når man vet allerede hvor høyt opp man må, og det er ikke 100-. plass, som derimot på mars har like stor eler liten sjangs som 6. plass
Må si meg enig i dette, men jeg får prøve en mnd og se;)

Nettopp. Men utrolig mange flotte premier da, så mulig flere prøver seg. Men jeg syns det kunne vært litt mer jevnt på topp 100 så alle kan ha en sjans, og mindre kriging kan jeg se for meg.

Nettopp. Men utrolig mange flotte premier da, så mulig flere prøver seg. Men jeg syns det kunne vært litt mer jevnt på topp 100 så alle kan ha en sjans, og mindre kriging kan jeg se for meg.

Vi får se.

Noen av oss begynner å bli "mettet", enkelte av storskravlerene har eller får i disse tider baby, mens andre definitivt kanskje kan motivertes mer av balansesykkel på topp enn babyvugge.

April er det i alle fall :)

Wæææ så mange kjekke premier denne mnd!:D vet ikke hvilken plass jeg skal gå for engang:p haha

Du er fantastisk tamara som har hørt på ønskene våre og gaver til eldre barn også!:)

Vi får se.

Noen av oss begynner å bli "mettet", enkelte av storskravlerene har eller får i disse tider baby, mens andre definitivt kanskje kan motivertes mer av balansesykkel på topp enn babyvugge.

April er det i alle fall :)

Det er sant. Blir spennende å se da. Kanskje toppen blir helt ny;)

April er det helt klart:D

Mange flotte premier som vanlig.
Flinke dere er til å skaffe dem :)

Kunne veldig godt tenke meg denne balansesykkelen, men er ikke sikker på om jeg vil orke å prøve meg på første plassen med en liten baby hjemme...

Siden det er første april idag så klarer jeg ikke heeelt å tro på at kriteriene er sanne:p så spent på å se om det er spøk eller ei;)

Back
Topp