Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne hatt bruk for det aller meste, badekar, og stelleveske har vi, så akkurat det unner jeg noen andre å vinne likte spesielt godt dørskiltet, pysjen og den svømmefinnaGlad dere liker denne vrien.
Hva ønsker du å vinne?
Er vi ikke det da?!Ha ha er vi det nå plutselig
Orker nok før siste innspurtJeg vet ikke om jeg orker tenke på det.
Kanskje, vi får se
Jeg ønsker minimeisen. Men er vel bare å innse at jeg får ta med bankkortet til BabyshopenHvilke premie vil dere helst vinne??
Kunne hatt bruk for det aller meste, badekar, og stelleveske har vi, så akkurat det unner jeg noen andre å vinne likte spesielt godt dørskiltet, pysjen og den svømmefinna
Mye fint, men jeg vil egentlig ikke ha. Siden familien ikke er komplett, føler jeg.Slikt dørskilt ønsker jeg meg å. Lurer på å bestille ett. Den butikken der har så mye fint
Ja stilig :-D har skikkelig lyst på et dørskilt, så må nok skaffe det uansettSlikt dørskilt ønsker jeg meg å. Lurer på å bestille ett. Den butikken der har så mye fint
Er derfor jeg har en mistanke om aprilspøkDørskiltet eller pysjen for min del.. det hadde passet fint.. hvis jeg ikke vinner pysjen i mars (??) :-D det som blir litt stress er om det blir masse jag sånn som det var på topp 10 i desember..
Hehe.. hvem vetEr derfor jeg har en mistanke om aprilspøk
Det er det bare Tara som vetHehe.. hvem vet
Det er det bare Tara som vet
Veldig mye stilig! Og var visst en haifinne der, og