Topp 100 April! oppdatert med vinnerliste...

Mange fine premier =)

God påske alle sammen.

Oi, morsom vri på konkurransen - og som alltid flotte premier :)

Glad dere liker denne vrien.
Hva ønsker du å vinne?
Kunne hatt bruk for det aller meste, badekar, og stelleveske har vi, så akkurat det unner jeg noen andre å vinne :) likte spesielt godt dørskiltet, pysjen og den svømmefinna :-)

Kunne hatt bruk for det aller meste, badekar, og stelleveske har vi, så akkurat det unner jeg noen andre å vinne :) likte spesielt godt dørskiltet, pysjen og den svømmefinna :-)

Slikt dørskilt ønsker jeg meg å. Lurer på å bestille ett. Den butikken der har så mye fint :)

Dørskiltet eller pysjen for min del.. det hadde passet fint.. hvis jeg ikke vinner pysjen i mars (??) :-D det som blir litt stress er om det blir masse jag sånn som det var på topp 10 i desember..

Dørskiltet eller pysjen for min del.. det hadde passet fint.. hvis jeg ikke vinner pysjen i mars (??) :-D det som blir litt stress er om det blir masse jag sånn som det var på topp 10 i desember..
Er derfor jeg har en mistanke om aprilspøk;)

Ååhh, DET babyhåndkle hadde passa perfekt da mi hyler som en gris når jeg løfter henne de to meterne fra dusjen til stelleborder :P

Fikk endelig kikket sikkerlig på premiene! SÅ mye fint!!!

Veldig mye stilig! Og var visst en haifinne der, og :P

Åh, typisk at jeg skal til Tyrkia uten nett 24/7 i 2 uker når det er så mange flotte premier. Får vare prøve å bable i vei før og etter turen da :p

Back
Topp