Kan hende den er bedre nå det finner jeg vel ut avmins å huske at det ikke var mye og skryte av der oppe hehehhehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan hende den er bedre nå det finner jeg vel ut avmins å huske at det ikke var mye og skryte av der oppe hehehhehe
ja kanskje det når kommer dere hjem igjen?Kan hende den er bedre nå det finner jeg vel ut av
Er hjemmeja kanskje det når kommer dere hjem igjen?
aha det ble ikke noe på dere eller reiser dere i morgen?Er hjemme
Skulle aldri reise i dagaha det ble ikke noe på dere eller reiser dere i morgen?
nei jeg vet vel ikke.. tenkte kanskje dere reiste når RA kom hjem fra jobbSkulle aldri reise i dag
Det neste blir vel slike "sprintpremier" - første til å nå "antall innlegg" eller den som ligger på x. Plass "den datoen"..Dere som tror dette er en aprilspøk: Det er IKKE det.
Vi bøller ikke med topp 100
Moderatorene og jeg har jobbet hardt og lenge for å komme opp med denne vrien. Vi tenkte det var på tide med noe nytt og anderledes. Teste ut nye muligheter. Det blir ikke slik hver måned.
Denne vrien kan enten fungere eller bli en flopp. Det blir hva man gjør det til.
Sa jo det vi får se hvordan det blir regner med å reise, men vet ikke hvor lenge eller når vi kommer hjemnei jeg vet vel ikke.. tenkte kanskje dere reiste når RA kom hjem fra jobb
jaja Det finner dere ut avSa jo det vi får se hvordan det blir regner med å reise, men vet ikke hvor lenge eller når vi kommer hjem
jeg vet!!! digger det lille badekaret f.eks! Men det er jo sååååååå masse fint denne mnd!Så utrolig mange flotte premier
Rekordmye fint vil jeg sijeg vet!!! digger det lille badekaret f.eks! Men det er jo sååååååå masse fint denne mnd!
absolutt... de har overgått seg selv denne gangen!Rekordmye fint vil jeg si
Flotte moderatorer <3 Vi er en heldig gjeng som kan vinne slike tingabsolutt... de har overgått seg selv denne gangen!
Nr 13 men og gjerne 7 eller 8Hvilke premie vil dere helst vinne??
absolutt.. Også er det spennende at de finner på nye ting også. Så vi har noe å se frem tilFlotte moderatorer <3 Vi er en heldig gjeng som kan vinne slike ting
Variasjon er alltid braabsolutt.. Også er det spennende at de finner på nye ting også. Så vi har noe å se frem til
absolutt.. Holder oss ihvertfall interessertVariasjon er alltid bra
Likte veldig godt navneskiltet jegabsolutt.. Holder oss ihvertfall interessert
ja det var fint! skule gjerne hatt ett sånn på døraLikte veldig godt navneskiltet jeg