Venessiela
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Får krysse fingrene for at vi vinner noeja det var fint! skule gjerne hatt ett sånn på døra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får krysse fingrene for at vi vinner noeja det var fint! skule gjerne hatt ett sånn på døra
hehe ja ikke sant. Det er alltid så mye fint å vinne!Får krysse fingrene for at vi vinner noe
Den ser helt genial utSnuppa vår har firstbike sykkel. Den er kanon fin!!!! Verdt pengene! Heldig den som blir vinneren av den.
Sikler etter flere av de andre premiene også....
Ja ikke sant! maaaaaaaaaaaaaasse masse fint!Oi her var det myyye fint
Dere som tror dette er en aprilspøk: Det er IKKE det.
Vi bøller ikke med topp 100
Moderatorene og jeg har jobbet hardt og lenge for å komme opp med denne vrien. Vi tenkte det var på tide med noe nytt og anderledes. Teste ut nye muligheter. Det blir ikke slik hver måned.
Denne vrien kan enten fungere eller bli en flopp. Det blir hva man gjør det til.
Andre ting som er viktigere, jaTrur egentlig ikke det kommer til å være så viktig for meg denne måneden uansett
Jeg også men ikke før familien er komplettLikte veldig godt navneskiltet jeg
Hun fikk den på 2-års dagen i aug. Var litt vanskelig i starten, men gikk helt greit. Har brukt den litt til og fra nå i vinter (pga været selvfølgelig), og nå går det skikkelig unna med a! Balanse på topp!!Den ser helt genial ut
Den er ikke spennede enda, neiHar ikke sjekket listen engang jeg,mest spennende å se den på slutten
Nei,tipper den endrer seg etterhvertDen er ikke spennede enda, nei
Ja, denne mnd er det jo bare det som gjelderHar ikke sjekket listen engang jeg,mest spennende å se den på slutten
Nei,tipper den endrer seg etterhvert
Det er det,spent på hvor mange innlegg det blir på den på toppenJa, denne mnd er det jo bare det som gjelder
Jeg mistenker det blir mange innlegg denne mnd så da kommer nok jeg også langt ned på listenHelt sikkert.
Jeg er mye, mye lenger oppe enn jeg kommer til å ende. I går ledet jeg jo en periode, det har Ronja overtatt, selvsagt, og jeg kommer til å falle sakte men sikkert nedover en 10-15 plasser, minst. Litt avhengig av hvor mye jag det blir om plassene.
Ronja klarte jo over 7000 i Desember så jeg tenker jeg ikke har noe mål om å nå det.... vil ha litt liv ogsåDet er det,spent på hvor mange innlegg det blir på den på toppen
Hun er en gal kvinne! tror hun kjeder seg mye på flyplassenRonja klarte jo over 7000 i Desember så jeg tenker jeg ikke har noe mål om å nå det.... vil ha litt liv også