Topp 100 April! oppdatert med vinnerliste...

Snuppa vår har firstbike sykkel. Den er kanon fin!!!! Verdt pengene! Heldig den som blir vinneren av den. :)
Sikler etter flere av de andre premiene også.... ;)

Dere som tror dette er en aprilspøk: Det er IKKE det.
Vi bøller ikke med topp 100 ;)

Moderatorene og jeg har jobbet hardt og lenge for å komme opp med denne vrien. Vi tenkte det var på tide med noe nytt og anderledes. Teste ut nye muligheter. Det blir ikke slik hver måned.

Denne vrien kan enten fungere eller bli en flopp. Det blir hva man gjør det til. :)

Tror ikke dere spøker med topp 100 nei :D det hadde ikke slått så Ann vel :D klapp til dere som er kreative, dette blir en morsom mnd :D

Den ser helt genial ut :D
Hun fikk den på 2-års dagen i aug. Var litt vanskelig i starten, men gikk helt greit. Har brukt den litt til og fra nå i vinter (pga været selvfølgelig), og nå går det skikkelig unna med a! Balanse på topp!!

Ronja på topp som alltid :P Skravle høne :P

Nei,tipper den endrer seg etterhvert

Helt sikkert.

Jeg er mye, mye lenger oppe enn jeg kommer til å ende. I går ledet jeg jo en periode, det har Ronja overtatt, selvsagt, og jeg kommer til å falle sakte men sikkert nedover en 10-15 plasser, minst. Litt avhengig av hvor mye jag det blir om plassene.

Helt sikkert.

Jeg er mye, mye lenger oppe enn jeg kommer til å ende. I går ledet jeg jo en periode, det har Ronja overtatt, selvsagt, og jeg kommer til å falle sakte men sikkert nedover en 10-15 plasser, minst. Litt avhengig av hvor mye jag det blir om plassene.
Jeg mistenker det blir mange innlegg denne mnd så da kommer nok jeg også langt ned på listen

Det er det,spent på hvor mange innlegg det blir på den på toppen
Ronja klarte jo over 7000 i Desember :p så jeg tenker jeg ikke har noe mål om å nå det.... vil ha litt liv også :P

Back
Topp