Topp 100 April! oppdatert med vinnerliste...

kjedelig da.. :( Jeg foretrekker lokal flyplassen vår fremfor Rygge gitt ;) Kunne bare noen åpnet enn rute til Island fra Torp så hadde vi ikke trengt å reise til Gardemoen i det hele tatt :P
Jepp, mye bedre å bruke vår egen flyplass;)
Ikke hørt de planlegger rute til Island desverre...men det hadde jo vært genialt for dere:D

Jepp, mye bedre å bruke vår egen flyplass;)
Ikke hørt de planlegger rute til Island desverre...men det hadde jo vært genialt for dere:D
Ja det hadde hvert helt nydelig.. Var snakk om (fra Island sin side) at Iceland express vurderte Torp..
Det hadde hvert så deilig.. hadde spart oss for MYE reisetid!

Ja det hadde hvert helt nydelig.. Var snakk om (fra Island sin side) at Iceland express vurderte Torp..
Det hadde hvert så deilig.. hadde spart oss for MYE reisetid!
Vurderer de det ennå da?:)
Hadde vært knall!

Vurderer de det ennå da?:)
Hadde vært knall!
Vet ikke om de vurderer det nå.. Var snakk om det så sent som i fjor sommer tror jeg. Tror de prøver å ta opp kampen med Icelandair. Ser at det er stadig flere som flyr til Reykjavik fra Gardemoen nå... Da vi skulle dit i august så jeg ihvertfall 2 nye selskaper som fløy til Island.

kjempe fine premier :)! jeg må skravle litt mer ser jeg, er ikke kommet med på listen en gang enda :p

Ronja klarte jo over 7000 i Desember :p så jeg tenker jeg ikke har noe mål om å nå det.... vil ha litt liv også :P

7000??? Oiiii og jeg som tenkte jeg skulle prøve meg på en 1 plass det er bare glemme tror jeg haha :p

Vet ikke om de vurderer det nå.. Var snakk om det så sent som i fjor sommer tror jeg. Tror de prøver å ta opp kampen med Icelandair. Ser at det er stadig flere som flyr til Reykjavik fra Gardemoen nå... Da vi skulle dit i august så jeg ihvertfall 2 nye selskaper som fløy til Island.
Det er jo supert at selskapene får litt konkurranse:D
Da blir jo prisene presset litt også;)

Back
Topp