Topp 100 April! oppdatert med vinnerliste...

Åh, jeg har forelsket meg i Island!
Har bare vært en gang men d var fantastisk! Så dit vil jeg flere ganger. Når barna er store kanskje vi kan ta noen uker på Island :D

*drømmedrømme*
Dere får si i fra ;) Hvis dere drar på sommeren er vi mest sannsynlig der :D

Åh, jeg har forelsket meg i Island!
Har bare vært en gang men d var fantastisk! Så dit vil jeg flere ganger. Når barna er store kanskje vi kan ta noen uker på Island :D

*drømmedrømme*

Samboer skal dit med jobben om noen uker!! Er såååå sjalu

Hjelp hvordan får dere det til :p hadde 1700 innlegg i mars og følte jeg var på appen hele tiden :o

Hjelp hvordan får dere det til :p hadde 1700 innlegg i mars og følte jeg var på appen hele tiden :eek:

Det handler mest om effektivitet, å skravle MASSE og KJAPT når man er innlogget, samt selvsagt hvor mye tid man har i løpet av dagen. Å være på jobb "hvor det nesten aldri kommer fly" kan fort gi en del med innlegg fra jobb enn jobber som krever din oppmerksomhet fra du kommer til du får. Har man kanskje permisjon, eller er sykemeldt med beskjed om å hvile? Har man en baby som sover masse? Eller som jeg i dag, påskeferie med unger som i stor grad er på selvstyr? Jeg spiller litt spill med dem, megler ved beov, lager mat til dem, og finner på et og annet sprell (I dag skal vi etter planen så gulrøtter) men for det meste klarer de seg fint selv, de spiller med nebb og klør eller monopol, de styrer ivei med ipaden eller forsvinner på loftet hvor de har lego, togbane, dukkekrok og masse annet på lekerommet. Eller, de kan gå ut også, for den del. Nå skinner sola, så da er det vel ikke lenge til de maser etter om hvorfor vi ikke har satt opp trampolina enda. "pappa må være hjemme, en dag det ikke regner!" Ja, han kom hjem mes det enda var lyst i går, men det SNØDDE. Vi setter ikke opp trampoline mens det SNØR. Det får holde at vi tar den ned under en storm...

Back
Topp