Er det noe spesielt eller bare en klem etter de har vært der? Haha
Krem og klem er ikke helt det samme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noe spesielt eller bare en klem etter de har vært der? Haha
Hahaha stod det krem? Haha huff, leste klem jegKrem og klem er ikke helt det samme?
Hehe...ja, det ble litt morsomtFort gjort, men det ble et merkelig tema av det
Vi tar med tannbørsten og flytter inn hitHjelp hvordan får dere det til hadde 1700 innlegg i mars og følte jeg var på appen hele tiden
Det kan av og til virke sånn, ja.Vi tar med tannbørsten og flytter inn hit
Vi tar med tannbørsten og flytter inn hit
Det kan av og til virke sånn, ja.
Eneste som funker om man vil ha mange innleggJepp er med på den
Eneste som funker om man vil ha mange innlegg
Ikkje at eg har skravla så mykje, men er veldig rart å ikkje ha eit visst antall innlegg eg skal prøva å nå...
Ikke jeg. Men samboeren. Eneste i svigerfamilien som ikke bor på Island er storebroren og lillesøsteren hans. Derfor bruker vi hele bår felles ferie på Island. Ca 3 uker hver sommer.Er du fra Island?
Har alltid drømt om å dra til Island ser fantastisk ut på bilder. Er det fint i virkeligheten også?Ikke jeg. Men samboeren. Eneste i svigerfamilien som ikke bor på Island er storebroren og lillesøsteren hans. Derfor bruker vi hele bår felles ferie på Island. Ca 3 uker hver sommer.
Ikke jeg. Men samboeren. Eneste i svigerfamilien som ikke bor på Island er storebroren og lillesøsteren hans. Derfor bruker vi hele bår felles ferie på Island. Ca 3 uker hver sommer.
Og jeg skravler fordi jeg er syk og hjemme aleneMen jeg har ikke planer om en toppplassering altså. Jeg bare skravler nå i påska fordi jeg ellers har litt lite annet jeg gidder gjøre på.
Ja, det er litt uvant ikke sant?!Ikkje at eg har skravla så mykje, men er veldig rart å ikkje ha eit visst antall innlegg eg skal prøva å nå...
God bedringOg jeg skravler fordi jeg er syk og hjemme alene
Det er det absoluttÅh heldiggris virker såå nydelig der !!
Så skravleevnen er ikke sykmeldtOg jeg skravler fordi jeg er syk og hjemme alene
Det er helt vilt nydelig der.Har alltid drømt om å dra til Island ser fantastisk ut på bilder. Er det fint i virkeligheten også?
TakkGod bedring
Men du skravler uansett ;-)