Ja, det er litt uvant ikke sant?!
Veldig uvant! Kor mange innlegg må eg ha pr dag? Ingen veit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er litt uvant ikke sant?!
Kanskje det er er BV tur til Island vi skal haDit vil jeg
Jeg begynner å pakkeKanskje det er er BV tur til Island vi skal ha
Det hadde hvert noe.. Hele skravlegjengen på Islandstur.Jeg begynner å pakke
Veldig uvant! Kor mange innlegg må eg ha pr dag? Ingen veit
Takk for tips! Må nok bestille meg turSommeren helt klart! Det vil aldri bli sikkerlig varmt der.. Alltid ta med litt varme klær. Men sommeren er helt klart mest frodig og grønn. Vinteren kan virke litt mørk, går og dyster.. de har jo bre 4 timer dagslys om vinteren
Høres helt fantastisk utDet hadde hvert noe.. Hele skravlegjengen på Islandstur.
Da kan vi ligge å duppe i den blå lagune alle sammen
Hadde hvert kjempe flott!Høres helt fantastisk ut
Kanskje det er er BV tur til Island vi skal ha
hadde blitt sjokkert om du ikke var detEr med jeg og
Det hadde hvert noe.. Hele skravlegjengen på Islandstur.
Da kan vi ligge å duppe i den blå lagune alle sammen
Spandera du?Jeg også!! Jentetur?
Bestill med det sammeHadde hvert kjempe flott!
Haha Fikk ikke du igjen på skatten?Spandera du?
Nå må man bare følge med på lista gittVeldig uvant! Kor mange innlegg må eg ha pr dag? Ingen veit
Ja det er jeg enig i gitt! heheheTror det er mer behagelig enn mellom moss og Horten
Pleid å få mye igjen, men nå var det ikke såå mye. Men jo, skal nok få en tur for dem penganeHaha Fikk ikke du igjen på skatten?
Da blir det jentetur daPleid å få mye igjen, men nå var det ikke såå mye. Men jo, skal nok få en tur for dem pengane
kan vi ta det til neste sommer.. Med termin 20 juni kan det bli knapt med tid hahahahaDa blir det jentetur da
Vi kan ta det i morgakan vi ta det til neste sommer.. Med termin 20 juni kan det bli knapt med tid hahahaha