hahaha hoppe på tur til IslandVi kan ta det i morga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahaha hoppe på tur til IslandVi kan ta det i morga
Så spennendeVi var en tur oppå Hekla i fjor
Hehe...nei, det er uvisstVeldig uvant! Kor mange innlegg må eg ha pr dag? Ingen veit
Vi hadde ei jente i bilen med kjempe høydeskrekk hehehSå spennende
Med hver vår app i hånda daDet hadde hvert noe.. Hele skravlegjengen på Islandstur.
Da kan vi ligge å duppe i den blå lagune alle sammen
hehehe ja ikke sant spørs om det ikke hadde blitt stille på BV den tiden da.. Hvis ALLE skravle hønene dro på tur sammenMed hver vår app i hånda da
Spennende terreng gikk det bra med snuppa da??Vi hadde ei jente i bilen med kjempe høydeskrekk heheh
Da vi kjørte oppover var hellingen så bratt at du så ikke bakken forran bilen
Ikke noen kjøre tur med en vil uten 4x4
Jeg er gira Badedrakta er klarhahaha hoppe på tur til Island
Hun brydde seg ikke... syntes det var kjempe gøy Hun å bonus fetteren (som er 2 mnd eldre) fikk sitte i samme bil.Spennende terreng gikk det bra med snuppa da??
Er flere hotpots å kose seg i ogsåJeg er gira Badedrakta er klar
Så deilig Nå MÅ vi dra dit!!Er flere hotpots å kose seg i også
hehe I know alot of secretsSå deilig Nå MÅ vi dra dit!!
Det tviler jeg ikke påhehe I know alot of secrets
hehe Jeg elsker å utforske den øya.. Det er alltid noe nytt å se. Alltid noe spennende som skjer.Det tviler jeg ikke på
Hihi...så gøy daHun brydde seg ikke... syntes det var kjempe gøy Hun å bonus fetteren (som er 2 mnd eldre) fikk sitte i samme bil.
De var helt i ekstase
Du er utnevnt til reiseguidehehe Jeg elsker å utforske den øya.. Det er alltid noe nytt å se. Alltid noe spennende som skjer.
i 2011 satt vi askefast på flyplassen i Reykjavik.. 2014 holdt det på å skje igjen hahahaha
Sommeren helt klart! Det vil aldri bli sikkerlig varmt der.. Alltid ta med litt varme klær. Men sommeren er helt klart mest frodig og grønn. Vinteren kan virke litt mørk, går og dyster.. de har jo bre 4 timer dagslys om vinteren
Hehe...nei, det er uvisst
Man må tenke annerledes denne gangen
Tror jeg ogsåLitt vanskleig å planlegge tror jeg
Delvis.. hun blir litt rusten fra gang til gang.. Men plukker det fort opp igjen når vi er der.Hihi...så gøy da
Snakker hun islandsk?