Topp 100 April! oppdatert med vinnerliste...

nydelig.. har som sagt masse bilder. gleder meg til neste tur til Island.. Da skal vi lenger nordover.
Å jeg skal få insistert på ett hvalsafari! har ønsket å dra på det siden jeg var på Island første gang.

Skal dere til Dimmu Borgir? Bare navnet gjør d til et must å dra dit :p Dit vil jeg en liten tur neste gangn :D

Ja, det er jo ikke reelt sett "topp 100" dette her. Ikke når man vet allerede hvor høyt opp man må, og det er ikke 100-. plass, som derimot på mars har like stor eler liten sjangs som 6. plass
Ja den er jeg enig i. Nå blir det topp 40 istedet omtrent.

Før var det ikke noe problem for meg å komme så høyt opp, men nå er det håpløst når terminforumet brått døde ut i februar under siste regelbrudd-diskusjon.
Men jeg skriver det jeg skriver.

Før var det ikke noe problem for meg å komme så høyt opp, men nå er det håpløst når terminforumet brått døde ut i februar under siste regelbrudd-diskusjon.
Er ett terminforum stengt?

Du har alltids generell, som er det jeg mer eller mindre har rømt til, ettersom det er lite på FS jeg engasjerer meg i, og min "#felles skravle" som var det nærmeste jeg kom et terminforum, er ikke akutell lenger"

Vel, jeg skravler det jeg gjør, og om jeg kommer langt nok opp til noe premie får vi se.

den flexi crib trekkes jo på hele topp 100 i tillegg da sa hun, vel og merke i går.

Så koselig å se deg dukke opp her, snuppa!!!:D:D:D

Back
Topp