Du må bare mase litt på gubbenOi ja det er jo spesielt
Håper vi kommer oss dit snart vi og.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må bare mase litt på gubbenOi ja det er jo spesielt
Håper vi kommer oss dit snart vi og.
nydelig.. har som sagt masse bilder. gleder meg til neste tur til Island.. Da skal vi lenger nordover.
Å jeg skal få insistert på ett hvalsafari! har ønsket å dra på det siden jeg var på Island første gang.
Må vel dit en gang også jaSkal dere til Dimmu Borgir? Bare navnet gjør d til et must å dra dit Dit vil jeg en liten tur neste gangn
Ja den er jeg enig i. Nå blir det topp 40 istedet omtrent.Ja, det er jo ikke reelt sett "topp 100" dette her. Ikke når man vet allerede hvor høyt opp man må, og det er ikke 100-. plass, som derimot på mars har like stor eler liten sjangs som 6. plass
Er ett terminforum stengt?Ja den er jeg enig i. Nå blir det topp 40 istedet omtrent.
Før var det ikke noe problem for meg å komme så høyt opp, men nå er det håpløst når terminforumet brått døde ut i februar under siste regelbrudd-diskusjon.
Men jeg skriver det jeg skriver.
Neida, bare mange som ble lei ting som skjedde. Så vi gikk fra en veldig aktiv gruppe til et nesten dødt...Er ett terminforum stengt?
Og det er å skravle i vei snuppa ;-)Jepp, vi gjør som vi pleier
Åh ja, det var synd. Da får du holde deg her daNeida, bare mange som ble lei ting som skjedde. Så vi gikk fra en veldig aktiv gruppe til et nesten dødt...
Så koselig å se deg dukke opp her, snuppa!!!Ja den er jeg enig i. Nå blir det topp 40 istedet omtrent.
Før var det ikke noe problem for meg å komme så høyt opp, men nå er det håpløst når terminforumet brått døde ut i februar under siste regelbrudd-diskusjon.
Men jeg skriver det jeg skriver.
Jepp, det stemmerOg det er å skravle i vei snuppa ;-)
SkalSkal, skal ikke... Tress-is i frysern
Hihi, måtte innom en tur ;-)Så koselig å se deg dukke opp her, snuppa!!!
Heller veldig i den retningen jeg ogsåSkal
Jeg har nettopp dyttet i meg en masse svensk godis.. Vil tro det er liv i leiren til lille babySkal, skal ikke... Tress-is i frysern
tror et blir livat her også hvis det kommer is i magenJeg har nettopp dyttet i meg en masse svensk godis.. Vil tro det er liv i leiren til lille baby
Skal, skal, skalSkal, skal ikke... Tress-is i frysern
Jepp, er jo en ren skravletråd uten mål og meningHihi, måtte innom en tur ;-)
Men synes egentlig sånne tråder som denne bare er svada, og gidder sjelden skrive noe.
thihi... venter til mannen har reist på jobb... da får jeg det i fredSkal, skal, skal