Babyen minGlad dere liker denne vrien.
Hva ønsker du å vinne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babyen minGlad dere liker denne vrien.
Hva ønsker du å vinne?
Lei av å vente nå eller?!Babyen min
Mere lei av plagene også er det tungt begynner å bli litt smålei jaLei av å vente nå eller?!
Det er ikke lenge igjen nå da!Mere lei av plagene også er det tungt begynner å bli litt smålei ja
Nei kan du sjekke hvem plass jeg er på? Er på paden og da ble det så mye stressDet er ikke lenge igjen nå da!
for mars eller april?Nei kan du sjekke hvem plass jeg er på? Er på paden og da ble det så mye stress
April lå på 4 før jeg drofor mars eller april?
5 plass gittApril lå på 4 før jeg dro
Men den er fire timer gammel, kommer nok ny i løpet av en halvtime5 plass gitt
Ligger nok lenger ned da ja men ikke så viktig egentligMen den er fire timer gammel, kommer nok ny i løpet av en halvtime
Jepp.. regner med det jeg ogsåMen den er fire timer gammel, kommer nok ny i løpet av en halvtime
Elsker ordlisten på iPhone!!! Tamara blir TaraTamara, i alle fall
Hva endte dere opp med forresten?! ble dere hjemme siden du har dekning mener jegLigger nok lenger ned da ja men ikke så viktig egentlig
Dere som tror dette er en aprilspøk: Det er IKKE det.
Vi bøller ikke med topp 100
Moderatorene og jeg har jobbet hardt og lenge for å komme opp med denne vrien. Vi tenkte det var på tide med noe nytt og anderledes. Teste ut nye muligheter. Det blir ikke slik hver måned.
Denne vrien kan enten fungere eller bli en flopp. Det blir hva man gjør det til.
Ikke viktig i det hele tatt.Ligger nok lenger ned da ja men ikke så viktig egentlig
Du er jo ett lite bøllefrø da TamaraDere som tror dette er en aprilspøk: Det er IKKE det.
Vi bøller ikke med topp 100
Moderatorene og jeg har jobbet hardt og lenge for å komme opp med denne vrien. Vi tenkte det var på tide med noe nytt og anderledes. Teste ut nye muligheter. Det blir ikke slik hver måned.
Denne vrien kan enten fungere eller bli en flopp. Det blir hva man gjør det til.
Kom akkurat hjem fra bursdag det er dekning i Telemark ogsåHva endte dere opp med forresten?! ble dere hjemme siden du har dekning mener jeg
Trur egentlig ikke det kommer til å være så viktig for meg denne måneden uansettIkke viktig i det hele tatt.
Jeg leder på denne. Med mindre innlegg enn noen klarer å ta igjen på en dag, som ikke er på lista enda.
Så, nei, plassering i dag betyr ikke noe
mins å huske at det ikke var mye og skryte av der oppe hehehheheKom akkurat hjem fra bursdag det er dekning i Telemark også