Topp 100 April! oppdatert med vinnerliste...

Dere som tror dette er en aprilspøk: Det er IKKE det.
Vi bøller ikke med topp 100 ;)

Moderatorene og jeg har jobbet hardt og lenge for å komme opp med denne vrien. Vi tenkte det var på tide med noe nytt og anderledes. Teste ut nye muligheter. Det blir ikke slik hver måned.

Denne vrien kan enten fungere eller bli en flopp. Det blir hva man gjør det til. :)

Moderatorene og jeg har jobbet hardt og lenge for å komme opp med denne vrien. Vi tenkte det var på tide med noe nytt og anderledes. Teste ut nye muligheter. Det blir ikke slik hver måned.

Denne vrien kan enten fungere eller bli en flopp. Det blir hva man gjør det til. :)

Artig vri da. Blir spennende å se hvordan det blir utover mnd:)

Ligger nok lenger ned da ja :P men ikke så viktig egentlig
Ikke viktig i det hele tatt.

Jeg leder på denne. Med mindre innlegg enn noen klarer å ta igjen på en dag, som ikke er på lista enda.

Så, nei, plassering i dag betyr ikke noe

Du er jo ett lite bøllefrø da Tamara ;)
Men ja. Vi gleder oss og venter i spenning på premie trekningen! :D

Ikke viktig i det hele tatt.

Jeg leder på denne. Med mindre innlegg enn noen klarer å ta igjen på en dag, som ikke er på lista enda.

Så, nei, plassering i dag betyr ikke noe
Trur egentlig ikke det kommer til å være så viktig for meg denne måneden uansett

Back
Topp